en ideali 15 bbs . vr6 konusuna gelince hic bulasma sadece motorla bitmiyor bu is. hadi hersey tamam diyelim, bu seferde vr6 nın agırlıgı mk1 e cok sorun yasatıyor. gucu yola vermeye korkuyorsunuz cunku sase de esnemeler oluyor bunu cozmekde cok kolay bir is degil. ben motoru sattım ve 1.8t ye geciyorum. 1.8t daha kolay oturuyor mk1 e ve daha sorunsuz. ben sadece tavsiyede bulundum tercih senin kardesim
o dedıgın vr6 osmanıyedekı ıse o faturasız bende bakıodum ızmırde bı abım var MK2 VR6T yaptı su anda arac stock 350 hp dısardan getırınce daha yuksek tutar ama
özellikle üst uç motor swaplamalarda motor modifikasyonlarını kaporta ile birlikte yapmakta fayda var. o güçte bir motor o kadar tork ani hızlanmada kulakları kırıp motoru içeride çevirir. mutlaka motor yatağını modifiye etmek lazım. taşıyıcıları güçlendirmek lazım. aktarma (ki elindeki şanzıman yetmeyecektir o motoruna) fren tertibatı vs her şey elden geçirmek lazım. çıkar motoru tak motoru bitmeyecek işin. Kıbrıs'tan döndükten sonra mevcut motorunu nasıl işleteceksin? fatura yok gümrük yok. muayenesi bitince nasıl muayene yaptıracaksın? hepsini göz önünde bulundurman uzun vadeli düşünmende fayda var. tamam vr6 çok keyif verecek bir araç olacaktır da işin mekanik kısmını uğüraşıp halletsen bile bürokratik aşamada çok büyük sıkıntı çekersin kanımca.dediklerim yanlış anlaşılmasın. paran varsa her şey mümkün. faturalı vr6 yı getirirsin her türlü mekanik çevrimini yaptırırsın. projeni yaptırır işletirsin sorun yaşamazsın. ama bir kaç günlük Kıbrıs çıkartmasıyla olacak iş değil bence.
bılgılerın ıcın sagol arkadasım bu soyledıklerının hepsını bende dusundum ve zaten senın dedıgın mantıkta yol alıyorum bızım ısımız araba toplayıp satmaktı zamanında babam bu ısle ugrasıyordu bızde cıraktık bırseyler ogrendık vr6 taktıgında ne gıbı degısımlerın olması gerektıgı vs. ama dedıgım gıbı araba toplayıp satmaktı ama sımdı ısler degıstı araba toplayıp saklamak konusu olunca daha fazla ozen olacak ve daha fazla yatrım yapılacak o yuzden kıbrıs cıkarması yapmayacagız zaten kıbrıstan faturalı motoru alıp prosedure gore toplayacagız ılgın ıcın sagol...
peki sonradan aklıma gelen bir soru. tenteyi de güçlendirmek gerekir mi yüksek süratler için?