Gönderen Konu: hareket halindeyken rolantiye düşünce stop etme sorunu ve çözümü  (Okunma sayısı 253454 defa)

Çevrimdışı goldenmen41

  • İleti: 21
  • buda bnm 2001 comfortline
    • Profili Görüntüle
arabamı sattım ama asla doyamadım.ve hiç bir arabada yüksek model toyota hondada dahil bu keyfi vermedi..arabanıza sahip çıkın.2001 golf comfortline..düşünsenize 250 sabit hızda 5 kişi otoyolda kaç tane araba peşinizden gelebilir.inanın ses bile minimum.japonlarda 260 kadran bile zor var..

Logged

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • İleti: 913
  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
    • Profili Görüntüle
hocam sen naptın ya comfortline larda 1.8 veya 2.0 motor yok diye biliyorum ve tek kişi dahi olsan 1.6 golfle o hıza çıkman imkansız  ???
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Çevrimdışı PROshield

  • İleti: 183
    • Profili Görüntüle
arabamı sattım ama asla doyamadım.ve hiç bir arabada yüksek model toyota hondada dahil bu keyfi vermedi..arabanıza sahip çıkın.2001 golf comfortline..düşünsenize 250 sabit hızda 5 kişi otoyolda kaç tane araba peşinizden gelebilir.inanın ses bile minimum.japonlarda 260 kadran bile zor var..


1.9TDI 110 hp mi arac ? Ben 1.6SR ile en son 210km/h gördum otobanda

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • İleti: 913
  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
    • Profili Görüntüle
1.9TDI 110 hp mi arac ? Ben 1.6SR ile en son 210km/h gördum otobanda

dizellerde de kadran 220 zaten. 260 kadran 1.8 ve 2.0 motorlar için diye biliyorum. sende iyi görmüşsün hocam ya benzinde mi gördün o hızı. ben tek başımayken lpg ile en son 178 km/h hız gördüm 180 e bile gelmedi yani. benim araçta mı sorun var ki?
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Çevrimdışı golfüçyüs

  • İleti: 1215
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: -
  • Şehir: İstanbul
tüm golf lerde 260 kadran var ama 1.6yla 250 gördüyseniz sizin kadran bozuktur hoca

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • İleti: 913
  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
    • Profili Görüntüle
tüm golflerde değil benzinli golflerin hepsinde 260 kadran var. ben 1.8 ve 2.0 ler için derken o kadar yüksek olmasının sebebi bu motorlar dedim. 1.6 lar için ayrı bir kadran yapmamış adamlar aynı kadranı koymuş geçmiş. sadece dizeller için 220 yapmışlar. bu arkadaşın dediğin gibi ya kadranı bozuk yada motor modifiyesi var
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Çevrimdışı PROshield

  • İleti: 183
    • Profili Görüntüle
dizellerde de kadran 220 zaten. 260 kadran 1.8 ve 2.0 motorlar için diye biliyorum. sende iyi görmüşsün hocam ya benzinde mi gördün o hızı. ben tek başımayken lpg ile en son 178 km/h hız gördüm 180 e bile gelmedi yani. benim araçta mı sorun var ki?

Kardeş 178 kmh nasıl olur da gitmez tek çözüm yolum ona gaz ayarı kısıktır demek olucak bende tek başıma 210 benzınle yaptım çok acıkmış biraz fazla içti tabi haliyle ama gazla da 190kmh yaptım en son ondan sonra fazla çökmedim bogazına bunuda 4 kısı tatil dönüşü yapmıştım arka full eşya dolu+4 kişi :)

« Son Düzenleme: 03 Nisan 2012, 00:17:14 Gönderen: PROshield »

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • İleti: 913
  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
    • Profili Görüntüle
hmm iyiymiş. benim gaz ayarında problem olabilir bujilerimde ölü zaten. ama zaten aracın fabrika verisi son hızı 188 km/h miş. benzinle çıkıyodur o değere.lpg ile benim o hızda kalmam normal geldi bana
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Çevrimdışı cyrano

  • İleti: 46
  • 1.6 trendlıne 2001
    • Profili Görüntüle
başlıkla konu alakasız yere taşınmış
ben boğaz kelebeğini temizleterek sorunumu çözdüm

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • İleti: 913
  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
    • Profili Görüntüle
aynen bende öyle de arkadaşın birisi 250 ye çıktım bilmem ne deyince cevap vermeden duramadık. konuyu kaydıran o oldu :)
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Çevrimdışı xaero

  • İleti: 130
    • Profili Görüntüle
Başıma gelen bir durumdu bu olay, araba stop ediyo ve rölanti çok oynaktı :) yapılan işlemler aşağıdaki gibi.
ilk önce yolda kaldım usta geldi tamirhaneye çektik (mahalle arası bi yer)
boğaz kelebeği temizlendi,
bujiler değişti/ buji kabloları değişti
gaz ayarına gitti fakat değerler çok yüksek olduğundan gaz ayarı yapılamadı.
araç tüplü olduğu için Yetkili servise alınmadı.
sanayide bi yer buldum bilgisayara sokuldu.
konunun en başında olan resimdeki hortum tamamen değişti. adını bilmiyorum :)
eksantrik sensörü değişti,
krank sensörü(okuyucu) değişti,
şimdi bir tek yeniden gaz ayarı kaldı.

valla yazarken yoruldum bide çektiğim eziyeti düşünün :):)

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • İleti: 913
  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
    • Profili Görüntüle
bu işlemlerden en baştakini yapınca çözülmedi mi sorun. tek seferde gidince hepsini ustanın demesiyle yapmamışsınızdır inşallah...
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Çevrimdışı xaero

  • İleti: 130
    • Profili Görüntüle
hepsi aşama aşama yapıldı.
önce boğaz kelebeği temizlendi. sorun çözülmedi, bujileri değiştir dedi değiştirdik sorun çözülmedi, bu ikisi aynı ustanın işi.
gaz ayarında gittim sorun çözülmedi ayar yapılamadı çünkü buda farklı bir usta
sanayiye gittim hasar tespit yaptırdım buda farklı bir usta.
konunun en başında olan resimdeki hortum tamamen değişti. adını bilmiyorum
eksantrik sensörü değişti,
krank sensörü(okuyucu) değişti bunların üçüde başka bi usta.

en sonunda oldu sanırım.

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • İleti: 913
  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
    • Profili Görüntüle
o zaman tamam. ama kelebek temizlenip te düzelmeyince bujileri filan değiştirmeye gaz ayarına gitmeye gerek yok çünkü onlar devirde dalgalanma yaptırmazlar. araçta yolda giderken teklemeye silkelemeye vuruntuya neden olurlar. hortum da neden olur dalgalanmaya zaten sorun boğaz kelebeği sorunuyla aynı sorun düzgün hava akışı sağlayamama. hortum hava filtre hortumu. hava filtresi ile boğaz kelebeği arasında olur. 2 küçük kol daha ayrılır. büyük olanı motor üst kapağına bağlıdır oradaki yağ buharı bu kanaldan geçerek boğaz kelebeğinin yağlanmasını kuru kalmamasını rahat çalışmasını sağlıyor. işte bu yüzden patlak hava hortumları yada yırtık filtreler yüzünden kelebeğe gelen toz ve partiküller bu yağ buharıyla kelebeğin klapeleri üzerinde katılaşarak kelebeğin rahat çalışmamasına neden oluyorlar dolayısıyla da bu devir dalgalanma problemi ortaya çıkıyor. parmak kadar ince bir hortum daha var bağlanan. o da motorun üzerinde bi yere bağlanıyor. bu daha önemli o takılı olmazsa motorun çalışması sarsıntılı ve hırıltılı oluyor ve yolda giderken teklemeler meydana geliyor. sizin temel sorun krank sensöründen miş anladığım kadarıyla.
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)