teker ve jant çapının artması süspansiyon ayarlarını değiştirmeden uygulanırsa yol tutuşu olumlu değil olumsuz etkiler. sonuç olarak araç ve ağırlık merkezi yerden yükselir. süspansiyon sistemini de elden geçirmeli.
sonradan sunroof açtırmak mı?
aman aman. orijinal tavanı elletip böyle bir işleme kalkışmak çok sakıncalı. 1. aracın esneme ve rijitlik hesaplarını alt üst eder. yol tutuşuna varıncaya kadar her şeyini etkiler. 2. aracınızın değeri düşer. sonradan sunroof taktıranlar genelde araçları takla atanlar. tavan sacıyla uğraşmak yerine sunroof ile işlerini kolaylaştırıyorlar. 3. orijinal bir sunroof kullanılmadığı takdirde uzun vadede (5 yıl+) tavanda sarkmaya sebep olur.
comfort ile pasific arasında fark var mı? var elbette. aracın motor aksamı ile alakalı değil ama konforunu arttırmaya yönelik iç donanımlar. daha yumuşak süspansiyon. yola oturma tabiriyle neyi kastettiğinizi bilmiyorum ama süspansiyonun yumuşak olması, özellikle yüksek hızlı virajlarda aracın yol tutuşunu ters yönde etkiler. şöyle düşünelim.
spor tip süspansiyonlar daha serttir. ama konfor yoktur.