Hasan arkadaşım öncelikle Mk3 hiç kullanmadım
ya bu verılere gore dızel arac sacmalık oluyor ?
dizel cliom vardı km de 20krs yakıyodu sımdı dızel golf 3 var 30 krs dan asagı dusuremedım..?
niye ? dizel olunca 5 kuruşmu yakması gerekiyo yada bedavayamı gitmeli ?
karşılaştırma açısından
diğer iki aracımız dizel
2005 Dizel kango dci ş.içi 200krş ş.dışı 160krş.
2007 Ford Focus Tdci ş.içi 250krş ş.dışı 170krş
kango her halükarda Golf ten az yakıyo..
ama ş.içinde benim otomatik ve bazı otoritelere göre 300 krş. yakması gereken Golfüm az yakacak diye benzinlisinden 7bin tl fazla verdiğimiz Focustan az yakıyo...
ş.dışına gelince araba 4 değilde 5 vites olsa o disiplindede focustan az yakardım ama malesef devir bandım 4 vites oldugundan sabit hızda bile yüksek kalıyo.
arabamın ş.içi fabrika verisi 11.3 litre benzin...şuan kontağı kapatırken Full şehir içi ve kendimi sıkmadan kullanmama ragmen 10.3 litre gösteriyodu bu farkı yaratan birazda kullanım tarzı otomatiğin acemisiyseniz 300 de yakar 400 de
ben en son 300 yaktığımda 6-7 kere üst üste kick down yapmıştım...yol göstermek açısından yazdım değerleri ister bişeyler yanlış bu lpg bu kadar yakmamalı de,stersen 300 bin yakıyomuş zaten de kaderine razı ol timuçin karar senin.mk3 kullanmadım şanzuman ve motor aynıdır diye yazdım aynı olup bide 250kg avantaja ragmen 300 kuruş yakan araba sorunludur.