Evt bu araçta çok kötü bir işçilikle TÜP takılmış durumda ve hali ilede tüpüde sömürüyor... Normalde bizim arçalarda tüp k-Jetronik üzerinden takılıyor ama arkadaşın k-jetronik komple askıya alınmış ve tüp girişi Hava kelebeklerinin ordan verilmiş... Sen merak etme k-jetronik ayarlarını yaptırması sorun olmayacak yeterki işin ehli usatalar ve elinde aracın emisyonları kontrol eden bilgisayar olsun... El ve göz kararı ile ayar yapılacak bir alet değil mutlaka emisyon cihazına takılıp k-jetronik üzerindeki hava ayarı yerine getirelecek sonra distirübitor den avans sonrada hava emisyon kelebeklerinin ayarı yapılacak... K-Jetronik in üzerinde sadece bir ayar var başka ayarı yok... Ha bide aklıma gelmişken eğer 400ykrş yi geçtiyse yakıt büyük ihtimal merkezdeki çükü ters takmışlardır senin ne gariptir o çük ters takıldımıda araba çalışıyor ama benzini 4 kanalada aşırı beleyerek pompalıyor... K-Jetronik ayarı yapılacaksa mutlaka repair guide elinizde olsun ordaki emisyon değerlerine geldikten sonra aracını 125 km yi geçmedi sürece 180ykrş geçmiyecektir...