Bende de Golf V fsi var. Aylar önce arıza lambası yanmıştı ve araba teklemeye başlamıştı, bobin sorunu olduğunu hemen anladım (önceki Focus'umda da aynısı olmuştu çünkü). 2 bobini değişmiş ve sorun çözülmüştü. Usta, "97 oktan kullan"; "95 kullanma" demişti.
97 oktan kullandığım sürece (Beykent'teki Fullpet'ten aldım sürekli) bir sorun yaşamadım ama bir hafta kadar önce yanlışlıkla 95 oktan aldım (Shell'den aldım; öncekini de Shell'den almıştım, Shell'den sonra olması tesadüf de olabilir bilemem) ve bir süre sonra arıza lambası yandı (tam olarak depo bitip de tekrar 97 oktan benzin almamın 2. günü idi). Bayrama denk geldiği için ve arabada bir şey hissetmediğim için uğraşmadım, bir hafta boyunca arıza lambası yanık halde devam ettim. Sonra yine aynı ustaya gidip lambayı söndürdük. Oksijen sensöründe sorun var gibi görünüyormuş ve yine 95 oktan benzinden kaynaklandığını söyledi usta. Ertesi gün yine yandı. Usta bu kez, "birkaç hafta böyle kullan, geçme ihtimali var, yoksa bakarız" dedi. Ayrıca 95 oktan kullandığımda arabada gaza yüklenildiğinde şakırtılar (avans vurması sanırım) geliyor, 97 oktanda bu, çok az oluyor. Yani 97 oktan istiyor araba.