Gönderen Konu: FSI Midline Otomatik  (Okunma sayısı 22549 defa)

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #14 : 15 Ağustos 2007, 22:19:56 »
Bu otomatikler DSG mi?

hayir dsg degil.
Dsg ler daha yuksek hacimli motorlarda sunuluyor.
1.4 tsi (istisna) :)

Logged

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #15 : 15 Ağustos 2007, 22:21:20 »
benim arkadşımda vardı motor dan aşırı derecede ses geliyor yani çok bağırıyordu.km 350 400 yakıyor du.hakketen ben bile rahatsız oluyordum sattı kurtuldu.istersen geniş bir test sürüşü yapıp öyle karar ver.zevkler tartışılmaz.

fsi lerin en kotu ozelligi fazla ses cikarmasidir.
motor isindiktan sonra rolantiyken bile ses cikarir.
fakat bu sesi benim gibi sevenler var sevmeyenler var orasi ayri ;)

Çevrimdışı Dr_EmrE

  • İleti: 1225
  • Pre-tuned in Deutschland :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #16 : 16 Ağustos 2007, 01:28:01 »
Saçma sapan egzos sesi olmasında... Motor sesine rağzıyız :D

O amerikan arablarına has tok bi ses var ya motordan gelen onada hastayım...  :sevgi:

Çevrimdışı teo

  • İleti: 103
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #17 : 16 Ağustos 2007, 07:51:10 »

DSG sanjman ilk kez TSI motorlu otomatik arabalarla geldi 2007'de. TSI motorlu otomatikler sadece DSG sanjmana sahip TSI otomatik=DSG yani. Vites degistirme suresi manuel vitesteki degistirme suresinden de kisaymis. Yani tiptronik'in manuelden bile hizlanmisi. Benim de asil hedefim oydu. Ama simdilik FSI tiptronik ile yetinecegim. sifiri 47 bin YTL civarinda ve zaten cok yeni bir model oldugu icin 2. eli de yok gibi...

Bu otomatikler DSG mi?

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #18 : 16 Ağustos 2007, 10:49:37 »
DSG sanjman ilk kez TSI motorlu otomatik arabalarla geldi 2007'de. TSI motorlu otomatikler sadece DSG sanjmana sahip TSI otomatik=DSG yani. Vites degistirme suresi manuel vitesteki degistirme suresinden de kisaymis. Yani tiptronik'in manuelden bile hizlanmisi. Benim de asil hedefim oydu. Ama simdilik FSI tiptronik ile yetinecegim. sifiri 47 bin YTL civarinda ve zaten cok yeni bir model oldugu icin 2. eli de yok gibi...


hayir yanlisiniz var.dsg ilk kez tsi de gelmedi.
golfun buyuk hacimli motorlarinda kullaniliyordu zaten.
2.0 tdi(140 hp) ve gti da dsg sanziman mevcuttur.(1.9 tdi 105 hp ler dsg degildir.)bunlarda 2005 in sonunda geldi.
bilginize...

Çevrimdışı Dr_EmrE

  • İleti: 1225
  • Pre-tuned in Deutschland :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #19 : 16 Ağustos 2007, 13:03:54 »
Bende ilk olarak Caddy Tdi.lar ile geldi diye biliyordum :S

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #20 : 16 Ağustos 2007, 18:28:44 »
Bende ilk olarak Caddy Tdi.lar ile geldi diye biliyordum :S

ilk olarak passatta geldi Turkiyeye.
2.0 tdi-fsi ve tfsi de.
sonra golf e geldi.2.0 tdi
daha sonra caddy ve transporter a geldi.
en son olarakta tsi teknolojisiyle birlikte golf 1.4 tsi 140 ve 170 hp lerde geldi.

sadece vw kullanmiyor skoda da kullaniliyor bu sanziman.yeni octavia 2.0 tdi lerde var...

saygilar...

Çevrimdışı teo

  • İleti: 103
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI *Comfortline* Otomatik
« Yanıtla #21 : 18 Ağustos 2007, 00:10:09 »

Ben Midline'dan Comfortline'a dondum. 2004 ve 2005 modellerinde Midline-Comfortline farklari soyleymis:

6 1/2Jx15 alüminyum jantlar, 195/65 R15 lastikler
Hız sabitleyici (Cruise Control)
Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
Ön kol desteği
Ön koltuklarda bel destek ayarı
Yağmur sensörü
Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu
Arka koltuklardan bagaja ulaşma bölümü
Bagajda 12voltluk soket

Çevrimdışı teo

  • İleti: 103
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #22 : 18 Ağustos 2007, 00:12:33 »

Bu modellerin her ikisinde de 6'sar hava yastigi varmis ancak ben aracta 10 tane saydim. Bu durum, comfortline donanima ek olarak guvenlik paketi filan alinmis oldugunu mu gosterir?


Ben Midline'dan Comfortline'a dondum. 2004 ve 2005 modellerinde Midline-Comfortline farklari soyleymis:

6 1/2Jx15 alüminyum jantlar, 195/65 R15 lastikler
Hız sabitleyici (Cruise Control)
Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
Ön kol desteği
Ön koltuklarda bel destek ayarı
Yağmur sensörü
Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu
Arka koltuklardan bagaja ulaşma bölümü
Bagajda 12voltluk soket


Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #23 : 18 Ağustos 2007, 13:20:59 »
Bu modellerin her ikisinde de 6'sar hava yastigi varmis ancak ben aracta 10 tane saydim. Bu durum, comfortline donanima ek olarak guvenlik paketi filan alinmis oldugunu mu gosterir?



sevgili arkadasim airbag yazisi olarak 10 tane saymaniz dogal.sirayla sayalim isterseniz:
direskiyon ve torpidonun uzerindeki kisimda birer tane toplamda=2 hava yastigi
On koltuklarin kapidan tarafatki yerlerinde birer tane=2 tane hava yastigi
On kapilarin direklerinde birer tane=2 tane hava yastigi
On kapi ve arka kapilarin birlesme noktalarinda birer tane=2 tane hava yastigi
Arka kapilarin direklerinde(arka kapi ile arka camin birlesme noktasi)=2 tane.
yani toplamda 10 tane hava yastigi eder.

fakat otomobil firmalari havayastiklerini boyle saymiyor.diresiyon ve on yolcunun onundeki yani torpidonun ustundeki yerdeki hava yastiklari=2 tane.
on koltuklarin dis tarafindaki hava yastiklari=2 tane.(yan hava yastiklari deniliyor.
on kapilardaki ve arka kapilardaki hava yastiklari birer taneden toplam 2 tane.(bu hava yastiklarinin adina perde hava yastiklari deniliyor.)yani bizim burda 6 tane olarak saydigimiz hava yastiklarina onlar perde havayastiklari diyor ve 2 tane sayiyor.zaten bir butun olarak aciliyor bu hava yastiklari.

saygilar...

Çevrimdışı vwtutkunu

  • İleti: 4
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #24 : 18 Ağustos 2007, 23:45:24 »
ben olsam poloyu tercih ederdim... sıfır olduğu için... bir arkadaşımızın da dediği gibi kokusu yeter...

Çevrimdışı teo

  • İleti: 103
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #25 : 19 Ağustos 2007, 00:07:37 »

Bugun araci dogus merkez servise goturdugumde bu bilgiyi bana dogus satis bolumu verdi; gec kaldiniz:) saka bir yana, galericiler satarken 10 hava yastigi diye satiyor; sayinca da oyle cikinca hakli goruyor insan. cidden bilgi cok onemli, tesekkur ederim


sevgili arkadasim airbag yazisi olarak 10 tane saymaniz dogal.sirayla sayalim isterseniz:
direskiyon ve torpidonun uzerindeki kisimda birer tane toplamda=2 hava yastigi
On koltuklarin kapidan tarafatki yerlerinde birer tane=2 tane hava yastigi
On kapilarin direklerinde birer tane=2 tane hava yastigi
On kapi ve arka kapilarin birlesme noktalarinda birer tane=2 tane hava yastigi
Arka kapilarin direklerinde(arka kapi ile arka camin birlesme noktasi)=2 tane.
yani toplamda 10 tane hava yastigi eder.

fakat otomobil firmalari havayastiklerini boyle saymiyor.diresiyon ve on yolcunun onundeki yani torpidonun ustundeki yerdeki hava yastiklari=2 tane.
on koltuklarin dis tarafindaki hava yastiklari=2 tane.(yan hava yastiklari deniliyor.
on kapilardaki ve arka kapilardaki hava yastiklari birer taneden toplam 2 tane.(bu hava yastiklarinin adina perde hava yastiklari deniliyor.)yani bizim burda 6 tane olarak saydigimiz hava yastiklarina onlar perde havayastiklari diyor ve 2 tane sayiyor.zaten bir butun olarak aciliyor bu hava yastiklari.

saygilar...

Çevrimdışı teo

  • İleti: 103
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #26 : 19 Ağustos 2007, 00:13:17 »

Ozellikle sifir arac almak gibi bir derdim olmadigi icin bugun itibariyla 2. el Golf V FSI Otomatik Comfortline'i tercih ettim. formalitede sorun olmazsa hafta ici elimde olacak.

yorumlariniz icin tesekkur ederim.

ben olsam poloyu tercih ederdim... sıfır olduğu için... bir arkadaşımızın da dediği gibi kokusu yeter...

Çevrimdışı Dr_EmrE

  • İleti: 1225
  • Pre-tuned in Deutschland :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: FSI Midline Otomatik
« Yanıtla #27 : 30 Ağustos 2007, 21:50:36 »
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim.