arkadaşlar bu sabah işe arabamla gittim akşam işten çıkınca eve dönmek üzere arabama bindim araba çalışmadı.marş alıyor ama çalışmıyor.yakınlarda bir tamirci var çağıralım gelsin dedi arkadaşımın biri.ok dedim.tamirci geldi baktı bobin yanmış abi dedi.arabam iş yerinde kaldı eve trenle dödüm.daha önce de bir distribitörüm bozulmuştu.çıkma orjinal takmıştık.2-3 ay sonra oda numara çekmeye başlamıştı.bende eski distribütörümü kendim tamir ettim taktım çalıştı.3-5 gün gitti.sonra boğaz kelebeği promlem verdi.onu da hallettik temizlik ve adaptasyon ile.şimdide bobin yanmış bıktım vallaha arkadaşlar ne kadar masraf çıkar şimdi orjinali ve yan sanayisi ne kadardır biliyomusunuz teşekkür edrim şimdiden sağolun...birde bu problemlerin bir biri ile bağlantısı olabilirmi?özelliklede benim tamir ettiğim distribütörrün bir yan etkisi falan olabilirmi?
aracaım,2000 model 1.6,8v.Aee motor 75 bg,manuel vites.Benzinli.evet 80 lira demişti araca bakan ustada.peki neden bu kadar arka arkaya arızalar oluyo onu anlayamıyorum bunları tetikleyen başka bişey olabilirmi?
bugün arızaları tespit ettik.distribütör ve bobin mefta olmuş.sıfır orinal bobin ve çıkma orjinal dist.taktık şuan sorun yok durun bakalım inşallah böyle gider yoksa satmayı bile düşüncem böyle giderse...