Aynı araçtan bendede var.Birinci belirttiğiniz husus eğerki aracın ilk hareketlerinde oluyor ise balata sesidir,hemen hemen tüm otomatiklerde oluyor bu ses e 200 kompressör otomatiğinde bile yapıyor,ama diskler biraz fren yapıp alışınca o ses o gün için olmuyor,birde yokuşta geri kaçırmaz fakat kendi kendinede kalkmaz o yüzden geri kaçmasın diye fren gibi önlem alıyordur araç.İkinci belirttiğiniz s konumunda ise araç her an için gücü düşük vites tam randumanda kullanılmasını sağlar fakat anlık veriden çok genel ortalamada bir hayli fazla yakar,dsg şanzumanların d'si yani otomatiği triptonik vites kullanmanıza gerek kalmayacak kadar ekonomiktir yani manuelde kullanmaktan daha ekonomik yakıt tüketimi sağlar araç aşırı yüklenme yapmadığınızda dahi 70 km hızda 6.viteste devam eder.Yol bilgisayarı anlık verileri yanıltıyor,aracın tam tüketim değerlerini çoğu zaman veremiyor aracın meyilli yollardan geçmesi durumunda depo konumuna göre az veyahut çok km gidecekmiş gibi gösterebiliyor,sizin sürüş özelliklerinize yani hangi viteste hangi süratte gittiğinize, ne kadar dur kalk yaptığınıza kadar her veri menzili etkiliyor, en iyi ölçüm 1 depoyu doldurarak km sayacını sıfırlayıp ölçmek.Sakin kullanımda yani gaz pedalını fazla yüklenmeden,mümkün olduğunca büyük vites ve 100 km/h geçmediğiniz sürece 290-310 arası yakıyor araç,eğerki sert kullanırsanız ki sert kullanımlarda turbo desteği almak için 3. vitese alarak büyük bir güç elde ediyor bu da yüksek yakıt sarfiyatına neden oluyor,mesela ben 190 km hıza ulaştım orta eğimli rampada araç 4 te gidiyor hala ama gaz pedalının sonuna kadar bastım,hemen triptoniğe yani sağa itekliyorum vites topuzunu 2 kademe ileri alıp 6 ya yükselterek yakıtı düşürüyorum bu tür müdahalelerle yakıt sarfiyatınıda ayalayabilirsiniz.