SONUC:
1) LPG'li 1.8T Passat, 1.9TDI Passat'tan az yakiyor.(Yukaridaki hesaba göre)
2) LPG'li 1.8T Passat'in yillik vergisi, 1.9TDI Passat'tan daha az.
3) LPG'li 1.8T Passat'in periyodik bakim araliklari, 1.9TDI Passat'tan daha fazla.(Benzinli Arac: Her 15.000 km'de. Dizel Arac: Her 10.000 km'de)
4) LPG'ye daha seyrek ve daha az oranda zam geliyor ama Mazota daha sIk ve daha cok oranda zam geliyor.
Akliniza baska gelen olursa eklebilirsiniz.
tdi ler 10binde bakima girmiyor 30binde girer once kucuk sonra buyuk bakim. ve TDI motor duzgun kullanimda 400bini rahat goruyor km olarak gormuyorsa oda ki$iyle alakali yada $ansa diyelim. kilometre olayi ya$anmi$ bi olay bakim sureleri ise vw SERvisi tarafindan belirlenen kilometredir.
10bini ilk defa duyuyorum. yada ucuz acayip yaglarla ömrünü kisaltiyor dolayisiyla gereksiz yere defalarca bakima giriyor servisleri zengin ediyorsunuz...vergi olayi ve diger bazi aciklamarin hakkinda bilgim yokk onlarada inaniyorumki dogrudur vergi vs.
ha unutmadan benzin gaz mazot bence litreyle hesaplanir kac kilometre gittigine bakilir.dolayisiyla zammiydi felani filani en sonra goze alinir hesaplanir.
1.8t ortalama 900 1000 1100km gidiyorsa tamam .kisaca tek yanli$ yag bakim sureleri ki dogruysada dedigim gibi surekli degi$erek servis yerine siz servise hizmet ediyorsunuz.