Ana Sayfa
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt Ol
Volkswagen Türkiye
»
Volkswagen
»
Polo ve Lupo
»
Polo 6N
(Moderatör:
vw6n
) »
buji değişimi
« önceki
sonraki »
Arkadaşına gönder
Yazdır
Sayfa: [
1
]
2
Aşağı git
Gönderen
Konu: buji değişimi (Okunma sayısı 14448 defa)
yeni polocu
İleti: 124
buji değişimi
«
:
28 Ağustos 2011, 22:22:41 »
sa arkadaşlar ben bujileri 10. ayda değiştirdim nezaman değiştirmem lazım birde hava filtresini değiştirdim adam yanlış takmış filtre hafif ezilmiş bi sorun olurmu değiştircem ama köydeyim bayrama istanbula gidicem ne yapmalıyım
Kayıtlı
Logged
murat_2242
İleti: 127
bir gün herkez pololu olacak..
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #1 :
29 Ağustos 2011, 14:57:05 »
benim bujileri takalı 10bin km oldu hala tek marşta basıyo maşallah ama değiştirecem yakında bosch un lpg filtresinden alacam.hava filtresi önemli yakıt ve çekiş konusunda 20 tl falan değiştir derim.
Kayıtlı
KAAN60
İleti: 652
Otomobil: 2000 polo 1.6 a.c
Şehir: Tokat
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #2 :
12 Eylül 2011, 19:04:42 »
lpg filtresi ayrı olarakmı üretiliyor nereden bulabilirim?
Kayıtlı
_-OĞLUM ve POLOM-_
west_55
İleti: 980
Otomobil: Ford Focus C-Max TDCİ
Şehir: Kocaeli
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #3 :
12 Eylül 2011, 21:59:53 »
Ayrı filtre yok bildiğim kadarıyla
Kayıtlı
cengizhan_mk3
İleti: 1189
Wir lieben Das Auto..
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #4 :
13 Eylül 2011, 00:56:05 »
sıralı sistemde lpg nin ayrı ufak bir filtresi var arkadaşlar ben değiştirdim maalesef bizim rutin bakımlarımızda göz ardı ediliyor yada bilinmiyor değiştirin derim
Kayıtlı
infernaltr
İleti: 185
Otomobil: Golf IV
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #5 :
09 Kasım 2011, 00:03:23 »
Polo nun orjinal bujileri 3 tırnaklı diye biliyorum . Tek tırnak buji kullansak performans ve yakıtta değişiklik olur mu *
Kayıtlı
murat_2242
İleti: 127
bir gün herkez pololu olacak..
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #6 :
09 Kasım 2011, 22:06:19 »
niye tek tırnağı kullanasınki ben 4 tırnak kullanıyom.
Kayıtlı
infernaltr
İleti: 185
Otomobil: Golf IV
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #7 :
10 Kasım 2011, 13:07:35 »
Alıntı yapılan: murat_2242 - 09 Kasım 2011, 22:06:19
niye tek tırnağı kullanasınki ben 4 tırnak kullanıyom.
Tek tırnak ile Çok tırnak arasında ne fark olabilir . Zaten bujiye giden benzin miktarı aynıdır ?
Kayıtlı
murat_2242
İleti: 127
bir gün herkez pololu olacak..
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #8 :
11 Kasım 2011, 19:20:55 »
akımı daha iyi iletir performans artar diye biliyorum.
Kayıtlı
orca
İleti: 317
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #9 :
11 Kasım 2011, 22:09:04 »
Alıntı yapılan: murat_2242 - 09 Kasım 2011, 22:06:19
niye tek tırnağı kullanasınki ben 4 tırnak kullanıyom.
murat senin arabada lpg varmı? varsa ne marka
Kayıtlı
RedMercury
murat_2242
İleti: 127
bir gün herkez pololu olacak..
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #10 :
12 Kasım 2011, 10:43:27 »
var abi atiker takılı 10 bin km oldu.
Kayıtlı
orca
İleti: 317
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #11 :
12 Kasım 2011, 11:52:44 »
nasıl yakıttan ve en önemlisi motorun çalışmasından memnunmusun yakıt tüketimin nasıl , bendede atiker var bana tek tırnak buji takdırdılar ama arabaını orjinali 3 tırnak
Kayıtlı
RedMercury
barut
İleti: 3003
Şehir: İzmir
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #12 :
12 Kasım 2011, 14:20:17 »
https://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=45
:saygılar
Kayıtlı
=====>
http://www.vwtr.net/forum/otomobilim/buda-benim-pacific-t34470.0.html
<=====
=====>
http://www.vwtr.net/forum/otomobilim/barut-mk3-t17721.364.html
<=====
orca
İleti: 317
Ynt: buji değişimi
«
Yanıtla #13 :
12 Kasım 2011, 22:24:49 »
bu gün arabanın yağını değiştirdim bujilerinde değişmesi lazımda usta kesinlikle orjinali 3 tırnak olanı takalım dedi bende tamam dedim 3 tırnak taktık çalışmada herhangi bir sorun yok kablolarla beraber hepsi orjinal oldu hatta ilk çalışmasıda daha gürleşti gib geldi
Kayıtlı
RedMercury
Arkadaşına gönder
Yazdır
Sayfa: [
1
]
2
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Volkswagen Türkiye
»
Volkswagen
»
Polo ve Lupo
»
Polo 6N
(Moderatör:
vw6n
) »
buji değişimi