Gönderen Konu: buji değişimi  (Okunma sayısı 14448 defa)

Çevrimdışı yeni polocu

  • İleti: 124
    • Profili Görüntüle
buji değişimi
« : 28 Ağustos 2011, 22:22:41 »
sa arkadaşlar ben bujileri 10. ayda değiştirdim nezaman değiştirmem lazım birde hava filtresini değiştirdim adam yanlış takmış filtre hafif ezilmiş bi sorun olurmu değiştircem ama köydeyim bayrama istanbula gidicem ne yapmalıyım

Logged

Çevrimdışı murat_2242

  • İleti: 127
  • bir gün herkez pololu olacak..
    • Profili Görüntüle
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #1 : 29 Ağustos 2011, 14:57:05 »
benim bujileri takalı 10bin km oldu hala tek marşta basıyo maşallah  ama değiştirecem yakında bosch un lpg filtresinden alacam.hava filtresi önemli yakıt ve çekiş konusunda 20 tl falan değiştir derim.

Çevrimdışı KAAN60

  • İleti: 652
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2000 polo 1.6 a.c
  • Şehir: Tokat
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #2 : 12 Eylül 2011, 19:04:42 »
lpg filtresi ayrı olarakmı üretiliyor nereden bulabilirim?
_-OĞLUM ve POLOM-_

Çevrimdışı west_55

  • İleti: 980
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Ford Focus C-Max TDCİ
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #3 : 12 Eylül 2011, 21:59:53 »
Ayrı filtre yok bildiğim kadarıyla

Çevrimdışı cengizhan_mk3

  • İleti: 1189
  • Wir lieben Das Auto..
    • Profili Görüntüle
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #4 : 13 Eylül 2011, 00:56:05 »
sıralı sistemde lpg nin ayrı ufak bir filtresi var arkadaşlar ben değiştirdim maalesef bizim rutin bakımlarımızda göz ardı ediliyor yada bilinmiyor değiştirin derim  :tamamdir

Çevrimdışı infernaltr

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf IV
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #5 : 09 Kasım 2011, 00:03:23 »
Polo nun orjinal bujileri 3 tırnaklı diye biliyorum . Tek tırnak buji kullansak performans ve yakıtta değişiklik olur mu *

Çevrimdışı murat_2242

  • İleti: 127
  • bir gün herkez pololu olacak..
    • Profili Görüntüle
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #6 : 09 Kasım 2011, 22:06:19 »
niye tek tırnağı kullanasınki ben 4 tırnak kullanıyom.

Çevrimdışı infernaltr

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf IV
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #7 : 10 Kasım 2011, 13:07:35 »
niye tek tırnağı kullanasınki ben 4 tırnak kullanıyom.

Tek tırnak ile Çok tırnak arasında ne fark olabilir . Zaten bujiye giden benzin miktarı aynıdır ?

Çevrimdışı murat_2242

  • İleti: 127
  • bir gün herkez pololu olacak..
    • Profili Görüntüle
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #8 : 11 Kasım 2011, 19:20:55 »
akımı daha iyi iletir performans artar diye biliyorum.

Çevrimdışı orca

  • İleti: 317
    • Profili Görüntüle
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #9 : 11 Kasım 2011, 22:09:04 »
niye tek tırnağı kullanasınki ben 4 tırnak kullanıyom.

murat senin arabada lpg varmı? varsa ne marka
RedMercury

Çevrimdışı murat_2242

  • İleti: 127
  • bir gün herkez pololu olacak..
    • Profili Görüntüle
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #10 : 12 Kasım 2011, 10:43:27 »
var abi atiker takılı 10 bin km oldu.

Çevrimdışı orca

  • İleti: 317
    • Profili Görüntüle
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #11 : 12 Kasım 2011, 11:52:44 »
nasıl yakıttan ve en önemlisi motorun çalışmasından memnunmusun yakıt tüketimin nasıl , bendede atiker var bana tek tırnak buji takdırdılar ama arabaını orjinali 3 tırnak
RedMercury


Çevrimdışı orca

  • İleti: 317
    • Profili Görüntüle
Ynt: buji değişimi
« Yanıtla #13 : 12 Kasım 2011, 22:24:49 »
bu gün arabanın yağını değiştirdim bujilerinde değişmesi lazımda usta kesinlikle orjinali 3 tırnak olanı takalım dedi bende tamam dedim 3 tırnak taktık çalışmada herhangi bir sorun yok kablolarla beraber hepsi orjinal oldu hatta ilk çalışmasıda daha gürleşti gib geldi
RedMercury