Bazı şeyler birbirine karışıyor.
1-6ileri özellikle dizel modellerdeki DSG çok az arıza çıkarıyor. Çünkü taşıyabildiği tork ve güç fazla.
2-7 ileri DSG nin problemli olduğu gerçek.
3- Şanzımanın problemli olması başka, vites geçişlerinde sadece cam açıkken duyulan ses başka. Dişliler ayrılıp başka bir dişliye oturuyor bu manuel de de var.
4- 7ileri kuruda bozuk yolda bir tıkırtı geliyor, bunun şanzımanın karakteri gereği olduğu da söylenir ne kadar doğrudur bilemem.
5-7ileri de en çok yaşanan, boşa alma, stop etme sarsılarak geçme veya hiç geçmeme. Mekatronik şahit olduğum arızalı modellerde değişti.
"""Sonuçta 3Forum takip eden biri olarak 2011 yılı üretimlilerde DSG arızası duymasam da, kimseye 7ileri DSG tavsiye etmem. Yağlı tip 6ileri DSG ile(2.0 tdi 170hp 320nm passat) mükemmel keyif yaşarsınız tavsiye ederim. """
Yukarıda arkadaşta demiş DSG sadece VW de değil, audi vs. de de kullanılıyor. Bir yerden duymuştum pistlerde 650hp w12 golf lerde 10yıl denenmiş. Audi lerde 8ileri var fakat çok arıza yaşamıyorlar diye biliyorum