Gönderen Konu: 1.vitese geçerken takılma sorunu  (Okunma sayısı 35049 defa)

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #42 : 24 Eylül 2011, 23:14:52 »
Videoda bize göre sol taraftaki büyük dişliye benzeyen kasnak eksantrik kasnağı yanında yani sağındakide mazot pompasının kasnağı iki kasnağı birbirine kilitleyen aparat var aralarında işte o aparatla eksantrik mili ile mazot pompasının mili senteye getirilmiş durumda.Zaten ikisinin üzerinde de çentikler var 2şer adet dikkat edersen.
    İşte sana anlatmak istediğim de bu.Bu çentikler birbirini tam olarak karşılamadan (hatta o aradaki aparat zaten değiştiren ustada yüksek ihtimal yoktur)işte o senteyi genelde bi ayna vasıtasıyla birbirine eşitlemeye çalışırlar.1-2mm bile kaçsa senin işte bu geç çalışma ve çekiş problemine neden olur.
   ya anlatıyorum sana ama inşallah anlıyosundur. ;)
sonunda beni de motor ustası yapacaksın ya şimdilik kalfalık seviyesindeyim:) seni çok iyi anlıyorum .çok teşekkür ederim.dediğini yapacağım ilk önce trigerden emin olmam lazım.usta çok iyi tanıdık aynılarını hepsini anlatacağım çünkü arabayı alırken motor ustası olarak trıgeri değiştiren ustaya gitmiştim ve benim elimden geçti korkmadan al demişti.Şimdi de söylerim sana güvendim aldım ama araba çekmiyor diye haksıymıyım kardeşim.bu arada arabayı satmaktan vazgeçtim :) ya çok seviyorum arabamı ama rampada çekişten düşmesi inan canımı sıktı.senin aracın yakıtı nasıl? 

Logged

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #43 : 24 Eylül 2011, 23:36:02 »
  Murat bizim arabalar 110 bg tamammı.90lıklar gibi değil.Yani onları küçümsemiyorum yanlış anlaşılmassın bu arada.Arabanın problemlerini çözdüğün zaman farkı anlıcaksın,2012 model arabalar dahil sana özellikle uzun yolda kafa tutabilecek araç sayısı sınırlıdır.Bu araba 110 bg ama dizel 110 bg benzinli arabanın 140 bg olanıyla hemen hemen aynı performansı verir.İnan bana ben daha aldığım arabaya 1 seneden fazla binemedim.polo,bora,opel grubu,reno grubu,pejo,vs.vs. başka araba tanımam.Tabi mercedes ve audi benim için idoldür onları tenzih ederim bu arada.Bu arabadan vazgeçemiyorum.Ne demek biliyomusun bu anlatılmaz yaşanır diyorum ve sana iyi geceler diliyorum.
03.06.2005

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #44 : 24 Eylül 2011, 23:44:22 »
          Bak tutamadım kendimi,yeni golf dahi 1.6 dizel ve 105 bg daha sana ne söyliyim kardeşim ya.İster ekonomik kullan ister performanslı,1 depo 1000 km garanti.Performans;saniyeler içinde 160-180'i görebilirsin ve sana acayip bi keyif verir.Bi otomobilden daha ne beklersin ki?Devir saatiyle,km saati beraber hareket eder dikkat ettiysen. ;D
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2011, 23:46:10 Gönderen: mussel »
03.06.2005

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #45 : 25 Eylül 2011, 11:13:38 »
          Bak tutamadım kendimi,yeni golf dahi 1.6 dizel ve 105 bg daha sana ne söyliyim kardeşim ya.İster ekonomik kullan ister performanslı,1 depo 1000 km garanti.Performans;saniyeler içinde 160-180'i görebilirsin ve sana acayip bi keyif verir.Bi otomobilden daha ne beklersin ki?Devir saatiyle,km saati beraber hareket eder dikkat ettiysen. ;D
mussel arkadasim trigeri degistiren ustaya gittim tam takilmis dedi yani sorun trigerden degil triger yanlis takilsa siboplari vurur on kisimdan ses gelir dedi enjektorler ve mazot filtresini temizleyim dedi

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #46 : 25 Eylül 2011, 11:42:53 »
          Bak tutamadım kendimi,yeni golf dahi 1.6 dizel ve 105 bg daha sana ne söyliyim kardeşim ya.İster ekonomik kullan ister performanslı,1 depo 1000 km garanti.Performans;saniyeler içinde 160-180'i görebilirsin ve sana acayip bi keyif verir.Bi otomobilden daha ne beklersin ki?Devir saatiyle,km saati beraber hareket eder dikkat ettiysen. ;D
ben de tutamadim bak kendimi mercedes opel c kasa avensis bende bindim bu arabalara ama golf kadar keyif veren araba gormedim mercedes i de 200 dizeldi cekmedigi icin sattim korktum golf demi ayni diye ama abi normalde sehir icinde trafikte sinek gibi yollar benim sadece uzun yolda boyle bir rampada cekememe sorunu yasadim ama halledecegim enjektor pompa ve filtreleri kontrol ettireyim insallah olacak sonra degme keyfine arkadasim golf V aldi 140 dan sonra aracin arkasi salliyormus en iyi kasa İV kasalar abi bi kere gaza basinca dedigin gibi devir saati ile hiz ayni anda yukseliyor

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #47 : 25 Eylül 2011, 13:02:23 »
mussel arkadasim trigeri degistiren ustaya gittim tam takilmis dedi yani sorun trigerden degil triger yanlis takilsa siboplari vurur on kisimdan ses gelir dedi enjektorler ve mazot filtresini temizleyim dedi
ya o ustalar çok biliyor zaten,aynı sıkıntıyı bende corsa c de yaşadım.Ustalar hep haklı değildirler bundan emin ol.Israrla tekrar söküp kontrol etmesini söyle.Hiçte öyle sibop vuruntusu felan yapmıyor,ses yapmıyor,motor ilk çalışırken zor çalışıyor ve sonrada normal gibi devam ediyor.Adamı hasta etmesin o usta.Murat emin olmamız lazım bu olaydan.Seni pompa enjektör işiyle boşuna masrafa sokmasınlar diye uğraşıyorum emin ol.Hiç bişey yapmasınlar 4 enjektör sök tak meme bakımı felan 400-500 lira para demek.Bi pompa tamiri ve bakımıda hemen heemen aynı tutacak.Kardeşim ısrarla trigeri kontrol ettir bence.Çentiklerini ve sentesini bir daha sökerek tekrar kontrol etsin.İnsanız sonuçta bilgisayar değiliz sanayide kimse hata yaptığını kabul etmez zaten.
03.06.2005

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #48 : 25 Eylül 2011, 13:12:32 »
 Hakikaten trigeri doğru bile takmış olsa kafamızda soru işareti kalmasın.Aracı ilk kontrol ettirdiğinde sana turbo basınç müşürü demediler mi?O  parçayı deneme şansın yok mu?Yani bulunduğun yerde o parçayı bulabilirsin sanırım.Parçanın yenisini takıp bi daha deneme yap bance.
03.06.2005

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #49 : 25 Eylül 2011, 13:44:46 »
Hakikaten trigeri doğru bile takmış olsa kafamızda soru işareti kalmasın.Aracı ilk kontrol ettirdiğinde sana turbo basınç müşürü demediler mi?O  parçayı deneme şansın yok mu?Yani bulunduğun yerde o parçayı bulabilirsin sanırım.Parçanın yenisini takıp bi daha deneme yap bance.
kardesim en basindan beri her ustanin dedigini yapsaydim arabayi sifirlamistim ama o dediklerimi yaptirirsam yani kontrol ettirirsem para vermem ki anlamiyorum ki ayni bilgisayardan 2 farkli usta kontrol etti yani iki farkli servis bakti birinde turbo musuru ariza ariza verdi dedi digeri de turbo basincin ve turbon on numara dedi

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #50 : 25 Eylül 2011, 21:40:45 »
Kronik bir Bora-Golf IV sorunu hepsi zamanı gelince yapar bunu malesef.

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #51 : 25 Eylül 2011, 21:56:37 »
Kronik bir Bora-Golf IV sorunu hepsi zamanı gelince yapar bunu malesef.
biz de çaresini arıyoruz

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #52 : 26 Eylül 2011, 00:43:29 »
  Murat ben sana başka türlü yardımcı olamıyorum galiba,sen nasıl istersen onu yap.Araç senin aracın.
03.06.2005

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #53 : 26 Eylül 2011, 09:12:13 »
  Murat ben sana başka türlü yardımcı olamıyorum galiba,sen nasıl istersen onu yap.Araç senin aracın.
Kardeşim üzerine alınma sana çok teşekkür ederim.Benim için elinden geleni yapıyorsun farkındayım bunun.Zaten bugün trigeri tekrar söktürüp taktıracağım.Sonrasında yine sana ihtiyacım olacak.Sorularımı cevapsız bırakmazsın herhalde!!!

Çevrimdışı siyahinci

  • İleti: 202
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #54 : 26 Eylül 2011, 13:10:11 »
ah birde benim sorunuma cevap veren olsa. bende bora var araç ısınınca ilk çalışma anında sarsılıyor aynı şekilde stop ederkende sarsılarak stop ediyor. buraya yazmamın sebebi bora sayfasında cevap veren cıkmadı. yardım eden olursa Allah razı olsun.

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #55 : 26 Eylül 2011, 20:03:40 »
Kardeşim üzerine alınma sana çok teşekkür ederim.Benim için elinden geleni yapıyorsun farkındayım bunun.Zaten bugün trigeri tekrar söktürüp taktıracağım.Sonrasında yine sana ihtiyacım olacak.Sorularımı cevapsız bırakmazsın herhalde!!!
Murat benim bu işten çok zararm olduğu için aynı sıkıntıyı seninde çekmeni istemiyorum,gayet doğal olarak aracın başında olmadığım için %100 kesin konuşmak gibi bi hatada yapmak istemiyorum.Neticede aracna triger kayş değişimi yapilmiş belkide adam düzgün takti ama yanılma veya hata yapma ihtimali sıfırmıdır yani?Kapağı açip kontrol etmesi çatlasa 1 saatini almaz.Belkide normal kullanm esnasında 1 diş atladı kayış.Seni bu forumda benden daha iyi kimse anlayamaz,çünkü benzinli bi golfe binen arkadaş senin derdini anlamaz çünkü yaşanan problemler farklı.Tecrübe esas bence.
03.06.2005