Gönderen Konu: 1.vitese geçerken takılma sorunu  (Okunma sayısı 35052 defa)

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #56 : 26 Eylül 2011, 20:06:25 »
ah birde benim sorunuma cevap veren olsa. bende bora var araç ısınınca ilk çalışma anında sarsılıyor aynı şekilde stop ederkende sarsılarak stop ediyor. buraya yazmamın sebebi bora sayfasında cevap veren cıkmadı. yardım eden olursa Allah razı olsun.
Arkadaşım öncelikle aracın benzinlimi dizelmi?Bu arızadan dolayı aracını servise gösterdin mi?Nerede ikamet ediyorsun?Biraz hem kendinden hemde aracından bahsedersen daha sağlıklı olur.
03.06.2005

Logged

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #57 : 26 Eylül 2011, 22:21:31 »
Murat benim bu işten çok zararm olduğu için aynı sıkıntıyı seninde çekmeni istemiyorum,gayet doğal olarak aracın başında olmadığım için %100 kesin konuşmak gibi bi hatada yapmak istemiyorum.Neticede aracna triger kayş değişimi yapilmiş belkide adam düzgün takti ama yanılma veya hata yapma ihtimali sıfırmıdır yani?Kapağı açip kontrol etmesi çatlasa 1 saatini almaz.Belkide normal kullanm esnasında 1 diş atladı kayış.Seni bu forumda benden daha iyi kimse anlayamaz,çünkü benzinli bi golfe binen arkadaş senin derdini anlamaz çünkü yaşanan problemler farklı.Tecrübe esas bence.
Kardesim bu samimiyetine guvendigim icin seninle rahat rahat yazisiyorum istanbula geldigimde gorusuruz insallah bugun banka musterim bi motor ustasiyla konustum dedigin gibi triger kayisi bi sira atlasa cekicten duser dedi hosuma gitti konusmasi hafta sonu getir trigeri sokup tekrar takayim dedi gec calismasi da bundan olur deyince gozume girdi bakalim hafta ici gidebilirsem hafta ici yoksa hafta sonu gidecem usta bir de abi trigerin tam tamina takilmasi gerekir ve sentezinde tam yapilmasi deyince gercekten bir seyler anliyo dedim dizellerde bi hortumun temizlenmesi lazim ona da bakayim dedi hayirlisi bakalim

Çevrimdışı siyahinci

  • İleti: 202
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #58 : 26 Eylül 2011, 23:11:32 »
mürsel bey benim araç lpg li 2004 bora sabahları motor soğukken en ufak bi sarsıntı olmadantık diye marş alıyor ancak motor sıcakken marşa bastığımda araç çok sarsılıyor aynı şekilde stop ettiğimdede sarsılarak stop ediyor. servise gitmedim. 2. bir sorunda yine motor sıcakken vitesler takılıyo 1 yerine 3e  2 yerine 4 e geçebiliyor bazende yerini bulmuyo. ama bunu şehir içinde yapmıyor uzun yolda arasıra yapıyor servis kontrol etti mekanik akşamda bi problem bulamadı. vites ayarlarına baktı normal dedi. yardımcı olursanız minnettar kalırım. boranın sayfasına yazdım kimse cevap yazmadı bende buraya yazdım.

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #59 : 27 Eylül 2011, 18:48:25 »
mürsel bey benim araç lpg li 2004 bora sabahları motor soğukken en ufak bi sarsıntı olmadantık diye marş alıyor ancak motor sıcakken marşa bastığımda araç çok sarsılıyor aynı şekilde stop ettiğimdede sarsılarak stop ediyor. servise gitmedim. 2. bir sorunda yine motor sıcakken vitesler takılıyo 1 yerine 3e  2 yerine 4 e geçebiliyor bazende yerini bulmuyo. ama bunu şehir içinde yapmıyor uzun yolda arasıra yapıyor servis kontrol etti mekanik akşamda bi problem bulamadı. vites ayarlarına baktı normal dedi. yardımcı olursanız minnettar kalırım. boranın sayfasına yazdım kimse cevap yazmadı bende buraya yazdım.
Öncelikle ismim Mustafa.Nerede ikamet ettiğinizi,isminizi vs.bilgilerinizi yazmamışsınız?Vwtr.net,vw severlerin,Vw'e gönül vermiş kişilerin toplandığı,duygu ve düşüncelerini paylaştığı güzide bir adrestir.Bundan sebep daha açıklayıcı ve samimi girişler yaparsanız daha fazla itibar göreceğinizi düşünüyorum.Mesela otomobilim veya diğer bölümlerde kendinizi forumdaki diğer vwtr.net üyelerine tanıtırsanız böylelikle daha sağlıklı bilgi alışverişi olacağından eminim. :)
« Son Düzenleme: 27 Eylül 2011, 18:54:17 Gönderen: mussel »
03.06.2005

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #60 : 28 Eylül 2011, 20:14:41 »
Kardesim bu samimiyetine guvendigim icin seninle rahat rahat yazisiyorum istanbula geldigimde gorusuruz insallah bugun banka musterim bi motor ustasiyla konustum dedigin gibi triger kayisi bi sira atlasa cekicten duser dedi hosuma gitti konusmasi hafta sonu getir trigeri sokup tekrar takayim dedi gec calismasi da bundan olur deyince gozume girdi bakalim hafta ici gidebilirsem hafta ici yoksa hafta sonu gidecem usta bir de abi trigerin tam tamina takilmasi gerekir ve sentezinde tam yapilmasi deyince gercekten bir seyler anliyo dedim dizellerde bi hortumun temizlenmesi lazim ona da bakayim dedi hayirlisi bakalim
Mustafa Bey abicim c.tesi günü inşallah bu sorunu seninde yardımlarınla çözeceğim.Abicim bi usta buldum hacı amca adam gaza basarken bildi aracın arızasını yani tahmin ettiğimiz triger de atlama olduğunu.Trigeri söküp takacak sentezi ayarlayacak hava akış metresinin bakımını yapacak.Bakalım c.tesi günü büyük gün.

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #61 : 28 Eylül 2011, 21:03:52 »
  Tamam gayet güzel,bak şimdi bundan sonra kademe kademe sorun çözülecek ve sende aracının zevkine varacaksın.Hava akışmetrenin bakım yada tamiri olmuyor onu değiştirmek zorundasın bunu unutma.Zaten N75 valfi arızası vermişti sanırım cihaz,onu da değiştir bence.Gereken bütün hava hortumlarını kontrol ettir.Ondan sonra diğer uygulanması gereken şeyleri yapıcaz.
03.06.2005

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #62 : 02 Ekim 2011, 22:53:51 »
  Tamam gayet güzel,bak şimdi bundan sonra kademe kademe sorun çözülecek ve sende aracının zevkine varacaksın.Hava akışmetrenin bakım yada tamiri olmuyor onu değiştirmek zorundasın bunu unutma.Zaten N75 valfi arızası vermişti sanırım cihaz,onu da değiştir bence.Gereken bütün hava hortumlarını kontrol ettir.Ondan sonra diğer uygulanması gereken şeyleri yapıcaz.
Mustafa Bey merhaba.Öncelikle c.tesi günü Aksaray da bir dizel ustasına gittim.Triger de atlak var dedi ve atlağı halletti.Sentez ayarlarını da yaptı.Aracım rahatladı.Farkettim.Aracım resmen boğuluyordu şükür bu sorunu hallettim.Trigeri değiştiren kendini usta zanneden arkadaş kayış değişimi sırasında trigerin hemen yanında basınç parçası var ona çekişle girişmiş ve basınç ayarını bozmuş.usta ile yola çıktık denemek için normal yolda gayet güzel gitti turbo basınç müşürü dediği parçayı denemek için seri giderken arabayı syop edip tekrar seyir halinde tekrar çalıştırdı.Basınç müşürünü söktü ve tekrar yola devam etti.Basınç müşüründe şimdilik bir şey yok dedi çünkü basınç müşürü takılı iken de sökülü ikende aracım tam gaz yemiyordu.Aracım rahatladı kendi motor sesi geldi zevk veren asıl vw sesi.Ama aracımda tam gaz yememe sorunu da varmış.Çekmiyor dediğim de buymuş.Usta basıncının ayarlanması halinde %50 daha fazla performans verir dedi.tam gaz halindeyken aracım gaz yemiyor yani.sence de basınç ayarından m ıtam gaz yememesi basıyorum basıyorumm ama o pratik fırlama zevkini alamıyorum.1-2-3.vitesdeki gibibianda atik pratik çıkışlar versin istiyorum ama ......Görüşlerini bekliyorum

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #63 : 02 Ekim 2011, 22:57:23 »
Mustafa Bey merhaba.Öncelikle c.tesi günü Aksaray da bir dizel ustasına gittim.Triger de atlak var dedi ve atlağı halletti.Sentez ayarlarını da yaptı.Aracım rahatladı.Farkettim.Aracım resmen boğuluyordu şükür bu sorunu hallettim.Trigeri değiştiren kendini usta zanneden arkadaş kayış değişimi sırasında trigerin hemen yanında basınç parçası var ona çekişle girişmiş ve basınç ayarını bozmuş.usta ile yola çıktık denemek için normal yolda gayet güzel gitti turbo basınç müşürü dediği parçayı denemek için seri giderken arabayı syop edip tekrar seyir halinde tekrar çalıştırdı.Basınç müşürünü söktü ve tekrar yola devam etti.Basınç müşüründe şimdilik bir şey yok dedi çünkü basınç müşürü takılı iken de sökülü ikende aracım tam gaz yemiyordu.Aracım rahatladı kendi motor sesi geldi zevk veren asıl vw sesi.Ama aracımda tam gaz yememe sorunu da varmış.Çekmiyor dediğim de buymuş.Usta basıncının ayarlanması halinde %50 daha fazla performans verir dedi.tam gaz halindeyken aracım gaz yemiyor yani.sence de basınç ayarından m ıtam gaz yememesi basıyorum basıyorumm ama o pratik fırlama zevkini alamıyorum.1-2-3.vitesdeki gibibianda atik pratik çıkışlar versin istiyorum ama ......Görüşlerini bekliyorum
Havaakış metresini boruları hepsini temizledi.Ama basınçayarı yapıldıktan sonra hava akış metresinin sağlam veya arızalı olduğu belli olur dedi.Çünkü basınç parçasının ucundaki kablo basınç müşürüne bağlı basınç da ayarlı olmadığı için sağlam olup olmadığını bilemem  dediçbu arada bilgisayara ilk taktığında 3 adet hata vardı şimdi ise 1 tane gösteriyor.o da basınç hatası.

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #64 : 03 Ekim 2011, 08:59:09 »
  Tamam gayet güzel,bak şimdi bundan sonra kademe kademe sorun çözülecek ve sende aracının zevkine varacaksın.Hava akışmetrenin bakım yada tamiri olmuyor onu değiştirmek zorundasın bunu unutma.Zaten N75 valfi arızası vermişti sanırım cihaz,onu da değiştir bence.Gereken bütün hava hortumlarını kontrol ettir.Ondan sonra diğer uygulanması gereken şeyleri yapıcaz.
Mustafa yorumlarını bekliyorum...

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #65 : 03 Ekim 2011, 21:30:20 »
  Bu iş tamamdır Murat bundan sonrası artık daha kolay,işin büyük kısmı halloldu.Bundan sonra daha kolay çözülecek işler.Trigerden artık %100 eminiz.Bence turbo hortumlarını tekrar tekrar kontrol ettir.Hortumdaki ufacık bir yırtılma veya delik aracın performansını %40-50 düşürür.Hangi hortumlardan bahsettiğimi anlıyosun değilmi küçük hortumlar.Sana tavsiyem kesinlikle hava akışmetre ve n75 valflerini değiştir.Çekişinde düzelme olmazsa,hiç tereddütte kalma düzgün bi turbocu bul ve turbonu tamir ettir.İkilemde kalırsan google gir mekanik turbo var istanbul sefaköyde telefon bilgileri var sitelerinde zaten.Ara görüş durumu anlat.Bulunduğun yerdeki turbocularla fiyat ve kalite araştırması yaparsın.İşine hangisi gelirse oraya yaptır.Benim 140 km hızda kesme yapıyordu,burası halletti.İstanbul dışı için kargo ile yolluyosun turboyu tamir edip geri sana gönderiyorlar.Turbonun en baba arızasını 400-450 civarında tamir ediyorlar ben 2 senedir kullanıyorum şikayetim yok.
03.06.2005

Çevrimdışı muratbaymis

  • İleti: 105
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #66 : 04 Ekim 2011, 09:02:42 »
  Bu iş tamamdır Murat bundan sonrası artık daha kolay,işin büyük kısmı halloldu.Bundan sonra daha kolay çözülecek işler.Trigerden artık %100 eminiz.Bence turbo hortumlarını tekrar tekrar kontrol ettir.Hortumdaki ufacık bir yırtılma veya delik aracın performansını %40-50 düşürür.Hangi hortumlardan bahsettiğimi anlıyosun değilmi küçük hortumlar.Sana tavsiyem kesinlikle hava akışmetre ve n75 valflerini değiştir.Çekişinde düzelme olmazsa,hiç tereddütte kalma düzgün bi turbocu bul ve turbonu tamir ettir.İkilemde kalırsan google gir mekanik turbo var istanbul sefaköyde telefon bilgileri var sitelerinde zaten.Ara görüş durumu anlat.Bulunduğun yerdeki turbocularla fiyat ve kalite araştırması yaparsın.İşine hangisi gelirse oraya yaptır.Benim 140 km hızda kesme yapıyordu,burası halletti.İstanbul dışı için kargo ile yolluyosun turboyu tamir edip geri sana gönderiyorlar.Turbonun en baba arızasını 400-450 civarında tamir ediyorlar ben 2 senedir kullanıyorum şikayetim yok.
Mustafacığım tamam hortumları biliyorum ama usta tek tek onları da kontrol etti eliyle sıkıp sıkıp bıraktı acaba yırtık felan var mı diye ama hortumlarda sağlam bence.Çünkü hata bulamadı.Tek dediği basınç ayarı yapılacak dedi.Araba tam gaz da gaz yemiyor.Şimdiki sorunum bu.Turbo da herhangi bir sorun yok dedi.Basıncı da çok güzel çalışması da çok güzel dedi.Bence de.Çünkü 1-2-3.viteslerde gaz a bastığım anda roket gibi frılıyor arabam.Turbo arızalı olsa bu kadar çekmez herhalde.4 ve 5.viteslerde tam gaza bastığımda ağır ağır hızlanıyor.Sorun bu.Yani turbomda sıkıntı olduğunu zannetmiyorum.Basınç ayarı yapılsın bakalım her şey ortaya çıkacak.Bilgisayarda 1 hata gösteriyor onda da basınç ayarı yazıyor.hava akış metresi 100-150 tl sanırım.olmadı değiştireceğim.Ama öncelikle basınç ayarını yaptırıp emin olmam gerekiyor basınç ayarlı olmadığı için de hava akış metresinin arızalı olup olmadığını bilemiyoruz.Teşekkür ederim cevabın için.

Çevrimdışı barthez

  • İleti: 809
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #67 : 04 Ekim 2011, 10:10:47 »
kimse kusura bakmasın ama bu konu 1.vites sorunu ile ilgili siz dizel arabayı burda ayağa kaldırdınız murat ve mustafa
arkadaşlar keşke yeni bir sayfa açıp bu yazışmaları yapsaydınız.
golf 4 1,8 Highline

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #68 : 04 Ekim 2011, 18:22:10 »
kimse kusura bakmasın ama bu konu 1.vites sorunu ile ilgili siz dizel arabayı burda ayağa kaldırdınız murat ve mustafa
arkadaşlar keşke yeni bir sayfa açıp bu yazışmaları yapsaydınız.
Aslında haklısınız.Bununla ilgili ben ve başka arkadaşlarda konu açmışlardı fakat birbirimize yardım etmekte konu ve sınır tanımıyoruz. ;D
03.06.2005

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.vitese geçerken takılma sorunu
« Yanıtla #69 : 04 Ekim 2011, 18:25:21 »
   Murat bu arada hakikaten Abdullah arkadaşımızın dediği gibi konu saptı.Fakat buraya kadar getirdik madem bitirelim bence veya istersen bende bununla alakalı konu açmıştım.Ordan devam edelim ne dersin?

http://www.vwtr.net/forum/golf-iv/golf-4-19-tdi-hiz-problemi-yardim-t16279.0.html

Artık buradan devam edelim.İlk iletini buraya yazarsan ordan devam ederiz. :)
« Son Düzenleme: 04 Ekim 2011, 18:30:15 Gönderen: mussel »
03.06.2005