Ya benim bu motor boyama olayı tamamen iddaa üzerine çıktı...Yapardın yapamazdın derken yaptım oldu Würth marka boyalar var.230 C sıcaklığa dayanıklıdır.Üst kapak,manifold koruma sacı dışında kalan parçaları kağıt bantla motor soğukken güzelce kapatın sonra boyayı basın gitsin.1 gece bekleyecek bu şekilde.Kesinlikle marş basmayacaksınız araca ve toz almayacak.sonra ertesi gün 2. katı atacaksınız.Yine 1 gece bekleyecek.Ardından alüminyum eskitme rengi boya atacaksınız üzerine...Sonuç böyle oluyor.Tabi siyah parçalarıda söküp zımpara ile temizledikten sonra siyah mat ile boyuyorsunuz.Sonra muhafaza etmek bişey değil.Islak bezle silip güzelce kuruladıktan sonra bozulmuyor zaten.Ben aracı vw servisine götürdüm ordaki elemanların hepsi motoru inceleyip fotoğrafını çekmişti
Berk o yol kenarındaki fotoğrafları nerde çektirdin? Sanırım tanıyorum ben orayı.
Yaptırıcamda işte araç yeşil olunca nasıl oluyor bilemiyorumki.Merhamet sahibi birisi çıksada photoshop'ta yapsa bizde fikir edinsek
Ercan kardesim orası cınarcık-teşvikiye bol bol cınarcıga giderim,tesvıkıyeye gıtmıstım doğada bi foto cekıyım dedım,,sanırım sende cınarcıga gıdıyosun telde soylemıstın
valla bravo tek kelimeyle mükemmel ilk iki kat attığn boyanın rengi ne peki?
biraz acele oldu parlaklık veremedim ama en azından bi fikir verir belki
bence tavanı siyah kaplat sonra fardaki kaşı bi an önce sök logoyu siyah boya yada logosuz panjur koy ( arabayı çok değiştiriyo benden söylemesi ) aynalarıda siyah kaplatırsın arkadali polo yazısını sök at çok gereksiz bişey .. gündüz farlarında var mis gibi .. istiyosan benim gibi sinyalleride siyah kaplat sonra arabanın karşısına geç otur izlee