vallah sizei imreniyorum açıkçası
açıkçası bende rns510, premium bluetooth,
sporderi direksiyon, park sensörleri, geri görüş kamerası,ayak aydınlatma, ve uzun vade de GTi Bi-xenonları düşünüyorum
ama kafamı kurcalayan lüzümsuz detaylar oluyor mesela orijinal park sensörlerini takarken punch ile deliği açıyorsunuz sanırım bu deliğin kenarlarından uzun vadede boya soyulması ile ilgili ne düşünürsünüz yoksa düzgün delik açmak için başka bir yöntemi mi var bu işin
sonra mesela
spor deri direksiyon takılırken mil üzerindeki frezelerin hizalanmasının kaçırılabileceğini ve rot ayarının değişeceğini düşünüyoum göbeği tutan somunun fabrikada torklanmış olması ve muhtemelen yeni direksiyon takıldıkan sonra kör topal sıkılacağını hatta sağlam olsun diye ayılama yüklenileceğini düşünüyorum
yada döşemeler sökülürken segmanların kırılacağını falan kuruntu yapıyorum
aracı en az 10 - 12 yıl kullancağımızdan endişeliyim, hani 2-3 yıl kullanıp para ederken değeri çok düşmeden satmak gibi bir düşüncemiz yok.. geçmiş iki aracımızda 0km alımıştı ve orijinal yada değil düzgün yapılmayan her şey uzun vade de karşımıza sorun olarak çıktı.. bunda öyle olsun istemiyorum