Gönderen Konu: 5ani5 MK3 GTİ.ROLLİNG VOL2 denemek istiyen?  (Okunma sayısı 44487 defa)

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #56 : 03 Kasım 2011, 14:58:32 »
kanka fatihin gti ya bak adam o kadar uraştı yazılım headers filtre aldığı beygr ortada ama bu japonlar da civata sık güç alıyosun.
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Logged

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #57 : 03 Kasım 2011, 15:14:09 »
atmosferik arabada yazılımdan güç alamazsın, alsan dahi, hacimin büyük olması, en az 2000 olması lazım.bana aynı speclerde bir vti göster ki aynı beygiri kazanmış olsun.kaldı ki herhangi bir japondan bahsetmiyoruz, limtilerinde bir araç olan 1600cc 160 hp lik motora sahip SOHC vtecli vti dan bahsediyoruz.Limitlerinde bir motor, üzerine koyabileceğin pek bir şey yok, koysan dahi zaten 1600cc nin sana verebilecekleriyle yetinmek durumundasın.Öteki yanda hem 2000cc, hem de DOHC var.Gerisini sen düşün.Bu işin piri ganidir,Daha detaylı açıklamayı görünce o yapar zaten.

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #58 : 03 Kasım 2011, 15:28:57 »
Almanya'da 265 beygir gücünde olan ve M3'lerle yürüyen Mk3 GTI'lar olduğunu biliyormuydunuz? Okan bu iş bütçe meselesi,aracına performans için 1000 lira harcayan bir tane forum üyesi gösterebilirmisin bana? Honda'cılar sadece 1,5-2 milyar verip beyin alıyorlar gerisini sen düşün :)

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #59 : 03 Kasım 2011, 15:31:29 »
Alper vti deyip geçme 200hp'lere kadar ulaşabiliyorlar,GTI'a rakip olamaz tabi ama 4 silindir atmosferiklerin efendisi TypeR'dır. civata sıksan beygir alıyorsun makinadan  :D değişken zamanlı sübap teknolojisi bambaşka bişey

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #60 : 03 Kasım 2011, 15:35:03 »
Almanya'da 265 beygir gücünde olan ve M3'lerle yürüyen Mk3 GTI'lar olduğunu biliyormuydunuz? Okan bu iş bütçe meselesi,aracına performans için 1000 lira harcayan bir tane forum üyesi gösterebilirmisin bana? Honda'cılar sadece 1,5-2 milyar verip beyin alıyorlar gerisini sen düşün :)
Abi gti yı turboladıkdan sonra her arabayla yürür sonuçta hacim var ve blokda oldukça sağlam ama atmosferik olarak söylüyorum
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #61 : 03 Kasım 2011, 15:37:25 »
bahsettiğim 265 hp'lik Mk3'ler atmosferik Okan :)

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #62 : 03 Kasım 2011, 15:40:39 »
throttle mı var onda nasıl almışlar o kadar gücü :D
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #63 : 03 Kasım 2011, 15:44:34 »
throttle var,kapak var,dereceli var,portlarla oynama var yazılım var var oğlu var :) gti'ın sadece son dişlisini değiştirip şanzumanı kısaltınca bile hızlanmaları piskopatlık derecesinde artıyor :) sıkıntı parça bulmakta,bugün Mk3 GTI için ayna mahruti bile bulamıyorsun. Nedeni belli maddiyat... Ben bile headers getirdim,raceland son susturucu 200 euro iken ben 350 liraya headers var dedim satıp bitirene kadar göbeğim çatladı. Bir daha tövbe getirmem :)

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #64 : 03 Kasım 2011, 15:49:15 »
Abi o throttle olayı bambaşka bişey zaten olayın maddiyatını geçtim onu hakkını vererek gti a uyguluycak usta tr de varmıdır bilmiyorum da varsa bile bi elin parmaklarını geçmez. Ama dediğin gibi maddiyat konusunda haklısın. Birde mk3 gti lar çok bilinen tanınan araçlar değil yani bi honda bi 106 gibi değil. Öyle olsa haliyle tecrübe olur neyi nasıl yaptığında ne kadar verimli olcağını öğrenirsin. Parçalar daha rahat bulunur daha ucuza satılır falan filan :)
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #65 : 03 Kasım 2011, 15:50:20 »
hatta bak bir ekleme daha yapayım :) elimde 270 derece egzantrik var dedim,ebay'de bile 500 eurodan aşağı bulamazsın ben 500 lira dedim yine yanaşan yok :) bende kaldırdım egzantrikleri birgün bi yerde kullanırım diye. şimdi anladınmı Türki'ye de Mk3'lerin neden yürümediğini :)

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #66 : 03 Kasım 2011, 15:52:59 »
sen yanlış arabaya yatırım yapmışsın abi..:)
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #67 : 03 Kasım 2011, 15:55:07 »
Ben sevdiğim arabaya yatırım yaptım :)

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #68 : 03 Kasım 2011, 15:57:12 »
Alper vti deyip geçme 200hp'lere kadar ulaşabiliyorlar,GTI'a rakip olamaz tabi ama 4 silindir atmosferiklerin efendisi TypeR'dır. civata sıksan beygir alıyorsun makinadan  :D değişken zamanlı sübap teknolojisi bambaşka bişey

yok aga, beni biliyon, ben alınamaz demedim, aynı setuplarda yüksek hacimden yüksek oranda alınır dedim

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: Denemek iiçin mk^3 GTİ varmı..ROLLİNG
« Yanıtla #69 : 03 Kasım 2011, 16:01:09 »
Herkes VYJ'yi yüklü zannediyordu,halbuki arabamda sadece 8mm silikon buji kablosu,remus son susturucu,kat iptali,pipercross kutu içi panel filtre bir de ch,p vardı :) ama buji olarak 30 liralık 3 tırnak dandik ngk değil 150 milyonluk bosh iridyum buji,yağ olarak 40-50 liralık 10-40,5-40 yağ değil tam sentetik Mobil 1 0-40 kullanıyordum.bakımlarını 8000'de bir yapıyordum. gereksiz gereksiz motor soğukken devir çevirmiyor apaçi gibi pati çekmiyor arabamı dinleyerek adam gibi kullanıyordum. ciğerli dediğimiz sağlıklı motor yapısını koruyordum. o haliyle bile Türkiye'de ki pek çok GTI'dan iyi gidiyordu. Bir tek VMN'yi geçemedim :)