sırayla aktarayım sana; ilk önce aracı bir kanala çek motorun soğumasını bekle sonra alttan radyatörün çıkış hortumunu sök dikkat et üzerine sıçrayabilir! başka biyer sökmene gerek yok. (bu hortumu sökmek için ayarlı pense al yanına çünkü hortumu tutan kelepçeyi geri takarken ağzı büyük bir pense gerekecek) sonra motordaki su komple boşaldıktan sonra kabdan içeri bir müddet su bas bu su içeriyi temizleyip zaten sökülmüş olan radyatör hortumundan dökülecektir. (Eğer kab temizse onuda sökmeye gerek yok) bu işlemler bittikten sökmüş olduğun radyatör hortumunu geri tak sağlamca oturduğundan emin ol. antifiriz koymaya hazır artık, kabdan içeri antifirizi doldur,motora dolup kabın yarı seviyesine kadar dolduktan sonra kabı kapatmadan motoru çalıştır kaloriferide aç, motor ısınıp devirdaim yaptıkca kabdaki seviye azalacaktır sende azar azar orta seviyede kalacak şekilde doldurmaya devam et taki artık almayacak duruma gelene kadar. benimki tam 3 litre aldı ona göre hesabını yaparsın umarım faydalı olmuşumdur kolay gelsin.
şimdi sırada yağ değişimi var ama doldurmadan önce karteri sökep temizliycem asıl iş orda duyduğuma göre yağ değişimlerinde karterde çok azda olsa eski yağ kalıyormuş ve zamanla balçık gibi olup yeni yağıda siyahlatıyormuş neyse zaman ayırabilirsem bir ara onuda yapınca anlatırım iyi sürüşler.