motoru açtırdığında gömlekleri bir ölçtür. kurtarıyorsa sekman piston takım al bide yatakları değiştir tamamdır. birde bloktaki yağ fıskiyelerini kontrol ettir. sorun varsa onları da değiştir. kapakta falan sorun yoksa, gömlek çakma işine falan girmezsen 2000 tl mümkün değil bulmaz. iyi bir usta şart bu arada...
Bugün Afyon dan Bursa ya geldim , bayram tatilinde 1000 km gibi yol yaptım , arabadan şikayetim , kurum atıyor , yağ değilmiş o , ama bende yağla karışık kurum , o da mesela arabayı yıkatırsam tertemiz , 500 km yol yaptığım zaman , bagaj kapağı nokta nokta şeklinde yağ oluyor ya da siyah leke diyeyim ama fazla da değil , ben biraz titiz olduğumdan abartıyor olabilirim ve araba biraz çekişten düştü sanki , onunda turboyla ilgili olacağını düşünüyorum , sabah da zor çalışıyor , bu arada akününde zayıflayabileceği ihtimali geldi aklıma , ama akü pat diye bitmezmi ? Yani akü ya bitikdir ya da sağlamdır , bu böyle değilmidir ? Bunları şunun için yazdım , hani yazıyorsunuzya sekman olabilir , piston , yatak , kapak falan , yani şuan arabadan şikayetimi yazım , motorcuda ''evet şusu bozuk ya da arızalı gibi birşey demedi '' , bu sekman kapak vb. şeyler , sadece ve sadece motor açılıncamı belli oluyor ? Ve bana söylenilen rakam , turbo hariç 1000 - 1500 tl en fazla tutabileceğiydi , demekki seninde de yazdığun gibi , iyi bir ustaya denk gelirsem , en fazla o paralar gidecek anlamına geliyor galiba , eğer sürpriz bir arıza çıkmazsa , yani 1500-2000 tl ortalama , ben böyle anlıyorum.