termostat takılı halde yapmaya başladıysa açık olarak kitlenmiştir. zamanla kireç gibi maddeler yüzünden termostat kitlenebilir. allahtan kapalıyken kitli kalmamış. o zaman fanda kurtaramaz. fanın çalışması tamamen fan müşürüyle alaaklı. çeşitli su sıcaklıklarında çalışan tipleri bulunur. 70derecede fan açabilir o yüzden. termostatında farklı derecelerde açanları olması gerekir
Arabamda arızalı olduğu için şu an takılı olmayan termostat parçasıBy yusufakkir
Yusuf arkadaş probleminin çözülmesi sevindirici.Bendeki sorun devam ediyor.Şöyleki; Gösterge çoğunlukla çalışıyor ve tam 90 da ama bazan bir bakıyorum sıfıra inmiş.Bir süre sonra tekrar doksana çıkıyor birdenbire.Daha sonra öylece kalıyor.Yani şu sizin değiştirdiğiniz parçayı ben de değiştirsemmi?Ne dersiniz?
ek bir gösterge ile takip edebilseydim daha net yazardım ama benim bildiğim kadarıyla kadrandaki gösterge soğukken , çalışırken normal ısıdan düşünce , ve 110 u geçince hareket ediyor, ama kadran 90 sabit gösteriyor.
arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım. kısa bir süre önce 98 polo clasic aldım ve bende termostat sorunu yaşıyorum. henüz 90 dereceyi görmedi arabam 5 bin km yol yapmama rağmen ; ( . yazılanları okuduktan sonra bende sanayinin yolunu tuttum . 30 milyon yan sanayi parçaya ve işçilik olarakta 30-40 milyon alırım dedi.sebebini sorduğumda ise termostatı değiştirebilmek için şarj dinamosunu ve klimayı sökmesi gerekiyormuş. yani anlayacağınız ermostata ulaşmak bayağı zormuş. ustam beni kandırıyor olabilirmi diye düşünmeye başladım doğrusu. bu arada klimanın gazıda değişebilir dedi kendileri. bu konuda bilgisi olan bir arkadaş var mı aceba