Arkadaşlar benim motor sizinkilerden farklı.Yöntemde doğru, radyatörün alt hortumunu takip et devirdayma ulaş .Arabamı başka bir ustaya götürdüm oda aynı şeyleri söyledi.Sonuç itibariyle bugün sabah onbirden akşam saat beşe kadar sanayide aks başlarını ve termostatı değiştirmek için uğraştık. Usta önce şarj dinamosunu söktü sonra klimanın motorunu söktü ama borularını sökmeden, yani gazını boşaltmadan zor da olsa termostatı seğiştirdi. nasıl resim yükleyeceğimi çözebilirsem fotolarıda koyucam. Yani anlıyacağınız 35 lira termostat 35 lira da işçilik toplam 70 liraya tamamdır.
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."
evet hararetin normal seviyenin üstüne çıkması engellemektir.çalışma prensibi ise motor sıcaklığını belli bir seviyede tutmaktır ne az nede yüksek hararet.açma seviyesine geldiği zaman yani suyun sıcaklığı yükseldiği zaman. motordaki suyu radyotöre gönderirir.burdada fan müşüru devreye girer ayrı olarak fanı devreye sokar.sizin sorununuz termostat ile ilgili gibi. motor normal bir hararet derecesine gelmeden termostatı açıyor ve motor daki suyu tam ısınmadan direk olarak radyotöre gönderiyor ve motor ısınmıyor. bu şekilde de radyotöre gönderilen sıcak su hareket esnasında ruzgarın etkisiyle soğuyarak motora geri dönüyor ve ısınma gerçekleşmiyor.trafik dede önden ruzgar almadığı için hareret normal derecesine geri dönüyor.
bugün termostatı değiştirdim fakat sorun devam ediyor usta da çözemedi fan müşiriyle alakalı olduğu nu sanmıyorum çok mantıksız kafayı yiycem sizin araçlar yaz kış 90 da değil mi? Ustanın söyledeiğine göre kışın bu şekilde olması normal olabilirmiş ama bana pek mantıklı gelmedi siz ne dersiniz?