Gönderen Konu: Polomun sorunları ve ilk konum  (Okunma sayısı 13806 defa)

Çevrimdışı orca

  • İleti: 317
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #14 : 30 Kasım 2011, 22:27:31 »
Hocam sadece söküp elastik japonla yağıştırsak olmazmı? Böylede güzel sizin resimleri evet daha önce görmüştüm. Ama biraz daha özenebilirdim demiştiniz evet bencede böyle iken bile çok güzel biraz daha özenseniz orjinal olacakmış sizinle bir hafta sonu görüşmek isterim.

ben unuttum sana söylemeyi o resimden sonra ben o paneli yine söktüm zımpara ve boya işini biraz daha itinalı yaptım şimdi daha güzel oldu bi ara yeni resim koyarım bu arada japonla yapıştırırsan japon plastiği eritiyor ve ayrıca ilerde bi söküp takma işlemi yaparken tekrar kırılma ihtimali çok yüksek ki benimkini daha önce japonla yapıştırmışlardı

distrubitöre gelince elin yatkın değilse hiç ellem ben izmitteyi ne zaman istersen senle görüşürüzü ama gelmeden hamutlaka haberleşelim seni burda bildiğim ustalara götürürüm kolay gelsin
RedMercury

Logged

Çevrimdışı west_55

  • İleti: 980
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Ford Focus C-Max TDCİ
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #15 : 30 Kasım 2011, 22:32:33 »
ben unuttum sana söylemeyi o resimden sonra ben o paneli yine söktüm zımpara ve boya işini biraz daha itinalı yaptım şimdi daha güzel oldu bi ara yeni resim koyarım bu arada japonla yapıştırırsan japon plastiği eritiyor ve ayrıca ilerde bi söküp takma işlemi yaparken tekrar kırılma ihtimali çok yüksek ki benimkini daha önce japonla yapıştırmışlardı

distrubitöre gelince elin yatkın değilse hiç ellem ben izmitteyi ne zaman istersen senle görüşürüzü ama gelmeden hamutlaka haberleşelim seni burda bildiğim ustalara götürürüm kolay gelsin


Zafer abi şu benim teyp ve düğmelerin olduğu çıtada da çatlaklar var. Ona da bi el atsak   :D

Çevrimdışı orca

  • İleti: 317
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #16 : 30 Kasım 2011, 22:33:23 »
resim koysanıza bakalım
RedMercury

Çevrimdışı speedystop

  • İleti: 887
  • 6N Uzmanı
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N Sportline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #17 : 01 Aralık 2011, 08:50:51 »
Bende o çatlağın resmini akşam yükleyeyim hocam durumuna bi bakalım olurmu?
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Çevrimdışı hasoci

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #18 : 01 Aralık 2011, 10:35:04 »
ben unuttum sana söylemeyi o resimden sonra ben o paneli yine söktüm zımpara ve boya işini biraz daha itinalı yaptım şimdi daha güzel oldu bi ara yeni resim koyarım bu arada japonla yapıştırırsan japon plastiği eritiyor ve ayrıca ilerde bi söküp takma işlemi yaparken tekrar kırılma ihtimali çok yüksek ki benimkini daha önce japonla yapıştırmışlardı

distrubitöre gelince elin yatkın değilse hiç ellem ben izmitteyi ne zaman istersen senle görüşürüzü ama gelmeden hamutlaka haberleşelim seni burda bildiğim ustalara götürürüm kolay gelsin
Hocam, şu paneli sökmenin bir püf noktası var mı çekerken elimizde kalmaması için nasıl sökmek faydalı olur?
96 HB 1.6 LPG Laci Polo

Çevrimdışı orca

  • İleti: 317
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #19 : 01 Aralık 2011, 21:04:29 »
paneli sökmek için önce kültablasını yerinden çıkarın, sonra  cam açma düğmelerinin olduğu paneli alttan tutup hafifçe kendinize doğru çekin çok hafif ama bu hareket fan düğmelerinin olduğu panelin alt kısmını dışarı atıcaktır, sonrada asıl fan düğmelerinin olduğu paneli yavaşça yerinden çıkarın ama zorlamayın hafif hafif oynayın zorlarsanız tırnaklarını kırabilirsiniz kolay gelsin
RedMercury

Çevrimdışı hasoci

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #20 : 02 Aralık 2011, 10:33:52 »
paneli sökmek için önce kültablasını yerinden çıkarın, sonra  cam açma düğmelerinin olduğu paneli alttan tutup hafifçe kendinize doğru çekin çok hafif ama bu hareket fan düğmelerinin olduğu panelin alt kısmını dışarı atıcaktır, sonrada asıl fan düğmelerinin olduğu paneli yavaşça yerinden çıkarın ama zorlamayın hafif hafif oynayın zorlarsanız tırnaklarını kırabilirsiniz kolay gelsin

Açıklama için çok sağol dostum bugün deneme yapacağım  :tamamdir
96 HB 1.6 LPG Laci Polo

Çevrimdışı orca

  • İleti: 317
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #21 : 02 Aralık 2011, 10:58:26 »
kolay gelsinnnn
RedMercury

Çevrimdışı atego

  • İleti: 1085
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #22 : 04 Aralık 2011, 00:36:11 »
1900 devir civarı bir anlık gaz kesip tekrar toparlama şeklinde oluyor ise benim aracım bobinin arıza vermeye yakın olduğu zamanlarda böyle yapardı. 1 ay içinde de bobin yanardı. 2 kez değişti, şükür uzun bir süredir problemsiz kullanıyorum. Sorununuzun çözümü bu demiyorum ama bende bu şekilde olmuştu. Özellikle 2. viteste belli ederdi kendini ve sinir bozardı :)

Çevrimdışı speedystop

  • İleti: 887
  • 6N Uzmanı
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N Sportline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #23 : 08 Aralık 2011, 11:44:33 »
1900 devir civarı bir anlık gaz kesip tekrar toparlama şeklinde oluyor ise benim aracım bobinin arıza vermeye yakın olduğu zamanlarda böyle yapardı. 1 ay içinde de bobin yanardı. 2 kez değişti, şükür uzun bir süredir problemsiz kullanıyorum. Sorununuzun çözümü bu demiyorum ama bende bu şekilde olmuştu. Özellikle 2. viteste belli ederdi kendini ve sinir bozardı :)

Hocam bu sorun çok fena canımı sıkıyor fakat benim sorunum bildiğiniz silkeleme çok sık git gel yapıyor 1900 devirden düştüğü veya yükseldiği an kesiliyor. Sizcede yinede bobindenmidir? Bende ateşleme ile ilgili olduğunu düşünüyorum.
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Çevrimdışı atego

  • İleti: 1085
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #24 : 08 Aralık 2011, 15:40:50 »
Hocam bu sorun çok fena canımı sıkıyor fakat benim sorunum bildiğiniz silkeleme çok sık git gel yapıyor 1900 devirden düştüğü veya yükseldiği an kesiliyor. Sizcede yinede bobindenmidir? Bende ateşleme ile ilgili olduğunu düşünüyorum.
Benim sadece 1 defa yapar sonra normal yola devam ederdi. Arka arkada 2 defa hiç silkelemedi bu şekilde. Sizin probleminiz farklı olabilir dediğiniz gibi. Eğer devir düşükken araba ileri geri ileri geri devamlı yapıyorsa boğaz kelebeği bile olabilir. Benim bozulduğunda öyle yapıyordu, 1500 devire düşüyor, sonra araba zıplıyor sanki gitmek ister gibi, sonra yine düşüyor vs. Tamamen durana kadar da kesilmiyordu. Rolanti deviriniz 900 civarı sabit kalıyor mu?

Çevrimdışı speedystop

  • İleti: 887
  • 6N Uzmanı
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N Sportline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #25 : 09 Aralık 2011, 21:14:16 »
Benim rolanti 900 den yüksek kalıyor onunla ilgili bir sorun olabilrmi?
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Çevrimdışı atego

  • İleti: 1085
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #26 : 09 Aralık 2011, 21:51:04 »
Yüksek kalması değil de araba kendi kendine gaz veriyor mu durduğu yerde? Ya da gaza basıp bıraktığınızda motor 1200-1500 devir arası sabit kalıp daha sonra mı rolantiye düşüyor?

Çevrimdışı speedystop

  • İleti: 887
  • 6N Uzmanı
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N Sportline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Polomun sorunları ve ilk konum
« Yanıtla #27 : 10 Aralık 2011, 14:49:09 »
yho
Yüksek kalması değil de araba kendi kendine gaz veriyor mu durduğu yerde? Ya da gaza basıp bıraktığınızda motor 1200-1500 devir arası sabit kalıp daha sonra mı rolantiye düşüyor?

Yok söylediğiniz sorunlar bende mevcut değil boğaz kelebeğinide kendim temizlerim. Bu gün bi tamirciye gidip baktıracağım
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.