hocam birincisi sizin de bahsettiğiniz gibi kaza korkusu. biliyorsunuz sunrooflu arabanın tavanı sunroofsuz modelden farklı olarak destekli bir yapıya sahip. sonradan taktırdığınız sunroofta bu destekler olmayacağından tavanın direnci kırılacaktır. bunu sadece kaza anı için düşünmeyin,tavanınızın dalgalanması da çok büyük bir ihtimal. aynı zamanda yine sunrooflu aracın tavanında su tahliye kanalları olur. yağmur yağdığında yıkamada vs. gibi durumlarda fitillerden içeri sızan su bu kanallar sayesinde tahliye edilir. sizde bu kanallar olmayacağından fitilden sızan su aracın içine girecek,tavan döşemesini ıslatıp rezil edecek içten içe de aracınızda çürümeye neden olacaktır. ikinci elde sunrooflu araba ile sunroofsuz araba arasında çok bir fiyat farkı bulunmamakta. ayrıca araç satarken de sizin başınıza bela olur,şahsen ben araba alırken sonradan sunroof açılmış bir arabaya bakmam bile. altından ne çıkacağı belli olmayan bir araba alınırmı?
Doğru diyorsunuz.Görüntü güzel olsa da sorunlar ve güvenlik daha ön planda olmalı.Bu araca güvenli olduğu ve hemen paraya çevrilebileceği için biniyorum.Sunroof bu ikisini de yok eder.
Bugün Malatya yetkili servisi aradım bana cruise kontrol için 450 liralık bir maliyet çıkardılar.Olacak iş değil.200 liralık işçilik olur mu?Bu işten işçiye kalan para 10 liradır belki.
VW yedek parça fiyatlarında Avrupa bazında EURO ile satış yapıyor, işçilikte EURO bazında belki Avrupa'dan daha fazla.Tamam kabul.O zaman orda çaılşan işçine de aynı ücreti vermek zorundasın.
VW iyi araba hoş araba da; çıkardığı sorunlar ve maliyetleri dudak uçuklatıyor. Bir sene sonra bu aracı satıp sunrooflu, düşük kilometreli, dizel, otomatik bir accent almayı düşünüyorum.Çünkü tamponu 60 tl!