Gönderen Konu: performans  (Okunma sayısı 10004 defa)

Çevrimdışı Efkan

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
performans
« : 31 Aralık 2011, 13:11:50 »
aracım 1.4 comfortline benzinli chip atmk istiyorum ama en fazla 10 bg yükselte biliyoruz turbo olmadığı içi arkadaşımda golf6 var 122 bg tsı 160 çıkardık onu yazlılım falan bizim arcalara olsa ne kdr güzel olur bu konuda başka bişey yapma imkanmızı varmni bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirm

Logged

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #1 : 31 Aralık 2011, 13:31:58 »
10 bg çıkarsa yazılımdan öp başına koy,mümkün değil

atmosferik olarak yapabileceğin headers dahil komple egsoz nerden baksan 2000 lira

güzel bir intake kit en kötü 350 lira

araç yeni bir araç olduğu için dereceli üretilmeye başlanmışmıdır bilmiyorum ama varsa da çok pahalı olur o yüzden bunun fiyat kısmına bir şey yazmayacağım

egr iptali

sıfır aracın  kapağı söküp taşlatmak saçma olur ama atmosferik olarak yapabileceklerin bunlarla sınırlı olduğu için bunu da yazıyorum 500 lira da o

bunların sonunda sırf araç ayar tutsun diye yazılım yaparsın işte o zaman 12-13 bir şeyler alırsın, sadece yazılımla, ya da sadece son susturucu ya da filtre ile o rakamları alman 25 derece 1 atm basınçtaki normal koşullarda imkansız ;)

Çevrimdışı Efkan

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #2 : 31 Aralık 2011, 16:49:26 »
araştırdım biraz sordum bi kaç yere yazlım falan alcan 10 bg olur dyo 95 bg olcak oda fazla farkettrmez yolda egzozda yaptım performans bide kumandalı yaptırdım hmde fazla farketmedi geçen gun otobana çıktım vitesi 7 atıyorum devir ama 210 geçmiyo deli olyorum bende =)

Çevrimdışı Efkan

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #3 : 31 Aralık 2011, 16:50:12 »
devir var ama geçmiyo 210 eksik yazdım :)

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #4 : 31 Aralık 2011, 17:03:56 »
limitör var da zaten 1.4 aracın ne yapmasını bekliyosun?

o kumandalı falan sanayi işi eksozlarla sesten başka bir şey alamazsın, sadec egsoz takarak da performans alamazsın, ya komple manifolddan itibaren girişeceksin ya hiç dokunmayacaksın, yazık aracına, buna edeceğin masrafa performans aracı alırsın

Çevrimdışı Efkan

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #5 : 01 Ocak 2012, 13:01:37 »
monifoltanda yptm artk böle idare edcz limitöru servs kaldrrsa kaldrtcamda fazla bşy farktmz bunda polodanda vazgecemiyorum babamın arabada 250 de kesiyodu servise gttik kaldırdılar265 falan yapıyo şidmi yapcak bşy artk idare etcez

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #6 : 01 Ocak 2012, 13:15:20 »
aracın son hızı değil, hızlanabilmesi önemli olan ;) zaten kadranda gördüğün hızda gitmiyor araçlar,sen 210 ile giderken aslında 190 falan gidiyorsun, navigasyonun yalancısıyım.

benim son hızım 180 olup da 0-100ü 10 saniye altında çıkarmam, son hızımın 230 olup da 13 saniyede 100e çıkmamdan daha iyidir.

zaten şanzumanla ya da lastik ebadıyla oynamadan son hızı değiştiremezsin, ara hızlanmalara baz al.

ama asıl tavsiyem bunları bir kenara bırak, performans aracı değil altındaki, görsel olarak çalış.Turbo araçta 100 liraya 1 beygir alırken,atmosferik hele ki 1.4 araçta 1000 liraya 1 beygir alırsın, onu da zor hissedersin.O paraya aracına neler yaparsın.Sitede azam var, ibrahim var, çok güzel araçlar çıkarttılar ortaya.Bir polo da sen yap, gözümüz şenlensin ;)

Çevrimdışı AG0463

  • İleti: 956
  • Kişisel Mesajımı da PM atıyım oldu olucak.
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #7 : 01 Ocak 2012, 21:19:40 »
aracın son hızı değil, hızlanabilmesi önemli olan ;) zaten kadranda gördüğün hızda gitmiyor araçlar,sen 210 ile giderken aslında 190 falan gidiyorsun, navigasyonun yalancısıyım.

benim son hızım 180 olup da 0-100ü 10 saniye altında çıkarmam, son hızımın 230 olup da 13 saniyede 100e çıkmamdan daha iyidir.

zaten şanzumanla ya da lastik ebadıyla oynamadan son hızı değiştiremezsin, ara hızlanmalara baz al.

ama asıl tavsiyem bunları bir kenara bırak, performans aracı değil altındaki, görsel olarak çalış.Turbo araçta 100 liraya 1 beygir alırken,atmosferik hele ki 1.4 araçta 1000 liraya 1 beygir alırsın, onu da zor hissedersin.O paraya aracına neler yaparsın.Sitede azam var, ibrahim var, çok güzel araçlar çıkarttılar ortaya.Bir polo da sen yap, gözümüz şenlensin ;)

duygulandm.. :D
GTD

Çevrimdışı TwinCept

  • İleti: 636
  • ibrahim
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #8 : 01 Ocak 2012, 21:38:46 »
aracın son hızı değil, hızlanabilmesi önemli olan ;) zaten kadranda gördüğün hızda gitmiyor araçlar,sen 210 ile giderken aslında 190 falan gidiyorsun, navigasyonun yalancısıyım.

benim son hızım 180 olup da 0-100ü 10 saniye altında çıkarmam, son hızımın 230 olup da 13 saniyede 100e çıkmamdan daha iyidir.

zaten şanzumanla ya da lastik ebadıyla oynamadan son hızı değiştiremezsin, ara hızlanmalara baz al.

ama asıl tavsiyem bunları bir kenara bırak, performans aracı değil altındaki, görsel olarak çalış.Turbo araçta 100 liraya 1 beygir alırken,atmosferik hele ki 1.4 araçta 1000 liraya 1 beygir alırsın, onu da zor hissedersin.O paraya aracına neler yaparsın.Sitede azam var, ibrahim var, çok güzel araçlar çıkarttılar ortaya.Bir polo da sen yap, gözümüz şenlensin ;)
Ali çok güzel açıklamışın atmosferik motorda yapılacaklar belli.O yüzden görsel açıdan  standardında zaten güzel  tasarımı olan bir araç, bir kaç değişiklikle daha süper hale getirebilirsin şimdiden kolay gelsin
« Son Düzenleme: 01 Ocak 2012, 21:40:09 Gönderen: TwinCept »

Çevrimdışı o.bilge

  • İleti: 2328
  • Bir Alex değil.
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #9 : 02 Ocak 2012, 00:05:01 »
aracın son hızı değil, hızlanabilmesi önemli olan ;) zaten kadranda gördüğün hızda gitmiyor araçlar,sen 210 ile giderken aslında 190 falan gidiyorsun, navigasyonun yalancısıyım.

benim son hızım 180 olup da 0-100ü 10 saniye altında çıkarmam, son hızımın 230 olup da 13 saniyede 100e çıkmamdan daha iyidir.

zaten şanzumanla ya da lastik ebadıyla oynamadan son hızı değiştiremezsin, ara hızlanmalara baz al.

ama asıl tavsiyem bunları bir kenara bırak, performans aracı değil altındaki, görsel olarak çalış.Turbo araçta 100 liraya 1 beygir alırken,atmosferik hele ki 1.4 araçta 1000 liraya 1 beygir alırsın, onu da zor hissedersin.O paraya aracına neler yaparsın.Sitede azam var, ibrahim var, çok güzel araçlar çıkarttılar ortaya.Bir polo da sen yap, gözümüz şenlensin ;)
+2012.

bizim araçlar stock halinde bile şık, görsel olarak geliştirilmeye yatkın araçlar. dozunda bir dış modifikasyonla mükemmel bir araç elde edebilirsin.

Çevrimdışı Efkan

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #10 : 02 Ocak 2012, 12:38:11 »
gorsellik açsından yaptık bişeyler jant yay şimdi Allahın izniyle bodykit ypcam inş

Çevrimdışı DAS AUTO.

  • İleti: 128
  • ruhunuzun iç ışığını yansıtın new PoLo büyÜkSüN
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #11 : 02 Ocak 2012, 12:41:39 »
gorsellik açsından yaptık bişeyler jant yay şimdi Allahın izniyle bodykit ypcam inş

reiger bodykite  :tamamdir

Çevrimdışı AG0463

  • İleti: 956
  • Kişisel Mesajımı da PM atıyım oldu olucak.
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #12 : 02 Ocak 2012, 19:20:27 »
uhş rieger <3 <3 :D
GTD

Çevrimdışı o.bilge

  • İleti: 2328
  • Bir Alex değil.
    • Profili Görüntüle
Ynt: performans
« Yanıtla #13 : 03 Ocak 2012, 00:03:06 »
bu rieger ler kaç bin oyro oluyo acaba :D