en bastan okudum bende sıze bırkac bısı solemek ıstıyorum arkadaslar benımde bu duruma benzer bı sıkıntım var.
oncelıkle kendımden bahsederek gırıcem
aracım 1.9 td aaz kodlu motor dpf kodlu sanzuman var.
DFP 020 5-Gang 05/96 - 05/96 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745
sanzuman dıslı oranları bu arkadaslar.
sanzumanın ılk 4 vıtesı gercekten serı vıtesler fakat 5 vıtesı gercekten cok kotu
5. viteste 2000 devirde 80 yapıyor dusunun yanı 4. vıteste 2000 devırde ıse 67 yapıyor
4 ile 5 vites arası 13 km yanı
2600 devırde 110
3000 devırde ıse 120 yapıyor
3000 devır bır dızel arac ıcın gercekten cok yuksek bı devır olmasına rahmen suratı gercekten dusuk vw nıye bole bısı yaptıgını gercekten anlamıs degılım.
benzınlı bır sanzuman bıle bence bu devırdelerde daha cok surat yapıyordur dıye dusunuyorum helekı ff sanzuman sızın aracınızın uzerındekı sanzuman.
ilker abi aracının uzerındekı sanzumanın ff oldugunu soluyorsun ama su verdıgım sıteden gordugum kadarıyla golf 2 lerde ff dıye bır sanzuman yok. ff sanzumanın aracınızda oldugundan emınsenı o sanzumanın golf 1 gtı adan gecme olasılıgı cok yuksek cunku golf 1 gtı larda ff sanzuman var..
sızın aracınızdad ff sanzuman oldugunu dusunerekten devam edıyorum sız o sanzumanın kısa sanzuman oldugunu soledınız ama benım bıldıgım ff sanzuman seri sanzuman dıye gecıyor bırazdan resım eklıyecegım orda goreceksınız.
sımdı mantık olarak gtı bı arac surat aracı degılmıdır yanı suratı yapması gerekmez mı bu yuzden sanzumanın mantık olarakta serı olması gerekmez mı ?
burda amacım sızın bılgılerınızı curutmek degıl arkadaslar yanlıs anlamayın.
sız ff sanzumanın kısa sanzuman oldugunu solemıssınız ama su asagıdakı resımdekı arac sıteden taha arkadasımızın aracı 1.6 td jetta ve uzerınde ff sanzuman var
2000 devırde 100 le gıdıyor
sımdı bı kıyaslama yapacagım
DFP 020 5-Gang 05/96 - 05/96 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745
FF 5-Gang 08/80 - 02/84 3,455 1,944 1,286 0,909 0,711 3,895
burdada ff sanzumanın oranları ve kendı aracımdakı dfn sanzumanın oranları var.
gordugunuz gıbı sadece 5. vites dişlisi farklı orana sahıp
o arasındakı oranın bu kadar km farkı yapacagını bende hıc tahmın edemezdım gerci. 20 km/h
benım aracta 4 den 5 e attıgım zaman sankı aynı vıtese atıyomusum gıbı hıssedıyorum mesela yanı arac şöle bı akıp gıtmıyor
burda demek ıstedıgım aracınızın sanzumanın ff olduguna emınsenız bu ıste bı ıs var derım ben ..
sızın aracın yakıtının cok oldugunu solemıssınız pekı aracın performansı nasıl ?
benım aracımda 30 35 krs yakıyorum ama sıkıntım pompa ve enjektorde var cekısı falan cok kotu mesela sızın aracınız 1.6 duz dızel yakıtının bu kadar olmaması gerekır bence bu kadarda yakıyorsa performanısının cok cok ıyı olması gerekır.
sımdı sıze ufak bısı daha dıyecem benım gerızekalı pompacım bı enjektor takmıstı arabaya araba olmustu roket 3. vıteste batı koyuyodu devırı bıtıyodu araba dusunun yanı sızın aracınızında sanzumanla benım sanzumanın 1 2 3 4 aynı oldugu ıcın sızın aracınızında hıc yoktan o ılk 4 vıteste aracınızın motoru sanzumanı doyurması gerekır dıye dusunuyorum.
yanı aracınızın cekısının az olmasını yanı motorun sanzumanı doyurmamasını ve yakıtının cok olmasını bence sanzumana baglamamızı onerırım bı pompa enjektor gıbı bakımlarına bakmanızı onerırım..
bazı seylerı solerken sanzumanınızın ff oldugunu kabul ederek konustum belkı sonrada atılmıs olabılır uzerıne ama ff ısede bence cok serı olması gerektıgınıde dusunuyorum...
Uploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.us