Gönderen Konu: Satılık VR6 motor aranıyor.......  (Okunma sayısı 20533 defa)

Çevrimdışı METOCALYPSE

  • İleti: 40
    • Profili Görüntüle
Satılık VR6 motor aranıyor.......
« : 04 Ocak 2012, 14:24:31 »
iyi günler arkadaşlar golf mk1 için, vr6 motora ihtiyacımız var...çevresinde bilgisi olan varmı??? yardımlarınızı bekliorum.....
 
« Son Düzenleme: 04 Ocak 2012, 14:26:41 Gönderen: METOCALYPSE »

Logged

Çevrimdışı mami6848

  • İleti: 947
  • Sen Yetkili bi Abiye benziyosun :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #1 : 04 Ocak 2012, 15:52:54 »
Bütcen nekadar peki VR6 için..

Çevrimdışı METOCALYPSE

  • İleti: 40
    • Profili Görüntüle
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #2 : 04 Ocak 2012, 19:30:44 »
bütçe şimdilik açık..ama ortalama fiyat nedir ve çevrende varmı acaba?? bilgim olmadığı için soruorum...şimdiden saolasın

Çevrimdışı mami6848

  • İleti: 947
  • Sen Yetkili bi Abiye benziyosun :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #3 : 04 Ocak 2012, 21:23:15 »
5000 ile 7000 tl arası motor şanzıman alınabilir aşagı yukarı o paralar çünki o motorun arabası yok ki motoru olsun  :tamamdir

Çevrimdışı ggtoker

  • İleti: 777
    • Profili Görüntüle
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #4 : 04 Ocak 2012, 21:44:01 »
vw yetkılı servıse sor bakalım ne dıyecekler...

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #5 : 04 Ocak 2012, 23:41:48 »
 Mk1 için o motora bu saatten sonra yatırım yapmanın bir anlmı yok..  VR6 ağır ve külfetli işçilik ister..  Senin yerinde olsam 1.8 20v bir makinaya yatırım yaparım. Hem daha yeni nesil, hemde daha az zahmetle daha iyi sonuçlar alırsın.. Parça konusundada daha çok malzeme bulursun..  1.8 20v motoru bulmak daha kolay. Passat, audi, golf, seat gibi kazalı araçlardan alman hem kolay hem daha uygun olur..

Amma DAHA kullanmışım yaf :D
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #6 : 05 Ocak 2012, 00:42:49 »
Mk1 için o motora bu saatten sonra yatırım yapmanın bir anlmı yok..  VR6 ağır ve külfetli işçilik ister..  Senin yerinde olsam 1.8 20v bir makinaya yatırım yaparım. Hem daha yeni nesil, hemde daha az zahmetle daha iyi sonuçlar alırsın.. Parça konusundada daha çok malzeme bulursun..  1.8 20v motoru bulmak daha kolay. Passat, audi, golf, seat gibi kazalı araçlardan alman hem kolay hem daha uygun olur..

Amma DAHA kullanmışım yaf :D

orasi oyle evet mantik cercvesinde nihayetinde daha yeni bir makine ama vr6 hem ses olarak hemde onunun daha acik olusuyla bence 20v lere gore hep bir adim ilerde..
vr6 bolt-on turbolandiginda bile ciddi gucler verebilen bi makine.. 20v ler motor icine girmeden limiti belli yani.. ki daha vr6 nin icine girilmesinden bahsetmiyorum bile :)
yani konu sahibi eger ileriye donuk bu tarz dusunceler besliyorsa vr6 daha mantikli bir secim bence..

ama usta ve parca konusunda dikkatli olunmasi gerek..
yani parca bekleme zamani gibi mevzulari bastan goze almak gerek..

ha unutmadan eger mk1 e bu motor koyulacaksa ve ilerde bu motorunda gelistirilmesi ihtimali varsa o mk1 in sasesini tecavuz edercesine guclendirmeniz gerekir..
« Son Düzenleme: 05 Ocak 2012, 00:43:56 Gönderen: erdem325 »

Çevrimdışı METOCALYPSE

  • İleti: 40
    • Profili Görüntüle
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #7 : 05 Ocak 2012, 03:14:34 »
arkadaşlar fikirleriniz benim için çok önemli hepinizin fikirlerine önem veriyorum..dedim gibi bi taslağı çıkarıp maliyeti üç aşağı beş yukarı planlayıp bu proje girmek istiyorum..ne diğelim nasip kısmet tabi para :)  dediniz gibi bi bakyım vr6 motora,servisede bi kaç gün içinde gidicem...inş.istediğim gibi düşündüğüm gibi yapabilirsek iyi olur,parça konusuna ve işçiliğe aciliyet yok sağlam ve yavaş olsun ama dedim gibi muhakkak sağlam ve performance en iyi şekilde kullanmak lazım...motoru atmosferik kullanıcaz zaten turbo işine girmeyi düşünmüoruz hem maliyet hemde sorun çıkarma bakımından minimuma indirmek lazım...şaselerde ise dediğinizz gibi belki beton bile dökebiliriz :)

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #8 : 05 Ocak 2012, 12:11:37 »
arkadaşlar fikirleriniz benim için çok önemli hepinizin fikirlerine önem veriyorum..dedim gibi bi taslağı çıkarıp maliyeti üç aşağı beş yukarı planlayıp bu proje girmek istiyorum..ne diğelim nasip kısmet tabi para :)  dediniz gibi bi bakyım vr6 motora,servisede bi kaç gün içinde gidicem...inş.istediğim gibi düşündüğüm gibi yapabilirsek iyi olur,parça konusuna ve işçiliğe aciliyet yok sağlam ve yavaş olsun ama dedim gibi muhakkak sağlam ve performance en iyi şekilde kullanmak lazım...motoru atmosferik kullanıcaz zaten turbo işine girmeyi düşünmüoruz hem maliyet hemde sorun çıkarma bakımından minimuma indirmek lazım...şaselerde ise dediğinizz gibi belki beton bile dökebiliriz :)

saseleri aman es gecmeyin :)
mk1 in sasesi zayif cunki..
motoru standart olarak kullanacaksaniz eger vr6 bir yerde cok da mantikli degil..
yakit tuketimi haliyle diger seceneklere nazaran fazla cunki, verdigi gucte hacme oranla cok da ahim sahim bir guc degil..
bu vr6 konusunu bende epey arastirdim ordan biliyorum..
vr6 nin en guzel yani onunun cok acik olmasi..
sahsen ben vr6 dusunsem direkt bolton turbo yada charger icin dusunurum..
o zaman cok verimli oluyor cunki..
atmosferikken verdigi guc belli yani, mk3 vr6 lar 150kusur ps  guce sahip, 12v olanlar bunlar..
mk4 vr6 lar ise 200 ps civarlarindaydi yanilmiyorsam, 24 v bunlar silindir kapaklari komple farkli ve flow u daha iyi..
vr6 nin hizlanmada verdigi his zaten mk3 2.0 gti ile hemen hemen ayni imis, vr6 uzunda one cikiyor sadece..

eger sadece swap yapip keyfinize bakacaksaniz 1.8t yi es gecmeyin derim..
standart turbolu ve guzel bi makine..
g60 olayina hic girmicem cunki g60 zaten 1.8t nin atasi..
1.8t demekle bitmiyor gerci zibilyon tane motor kodu var bunlarin..
iyi arastirmak gerek..
elektronik gaz kelebegi olmayanlari secmek lazim..
1.8t de turbo degistirip yazilim ve daha buyuk enjektorlerle daha fazla guc almak mumkun..

bunun disinda bir de mk3 2.0 gti lardaki abf motor olabilir..
kr ve abf lerin emme manifoldlari sanat eseri gibi..
abf motor megasquirt healtech vs gibi standalone beyinlerle usta elerde ayar yapildiginda da ciddi gucler verebilir..
« Son Düzenleme: 05 Ocak 2012, 12:14:13 Gönderen: erdem325 »

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #9 : 05 Ocak 2012, 12:43:47 »
saseleri aman es gecmeyin :)
mk1 in sasesi zayif cunki..
motoru standart olarak kullanacaksaniz eger vr6 bir yerde cok da mantikli degil..
yakit tuketimi haliyle diger seceneklere nazaran fazla cunki, verdigi gucte hacme oranla cok da ahim sahim bir guc degil..
bu vr6 konusunu bende epey arastirdim ordan biliyorum..
vr6 nin en guzel yani onunun cok acik olmasi..
sahsen ben vr6 dusunsem direkt bolton turbo yada charger icin dusunurum..
o zaman cok verimli oluyor cunki..
atmosferikken verdigi guc belli yani, mk3 vr6 lar 150kusur ps  guce sahip, 12v olanlar bunlar..
mk4 vr6 lar ise 200 ps civarlarindaydi yanilmiyorsam, 24 v bunlar silindir kapaklari komple farkli ve flow u daha iyi..
vr6 nin hizlanmada verdigi his zaten mk3 2.0 gti ile hemen hemen ayni imis, vr6 uzunda one cikiyor sadece..

eger sadece swap yapip keyfinize bakacaksaniz 1.8t yi es gecmeyin derim..
standart turbolu ve guzel bi makine..
g60 olayina hic girmicem cunki g60 zaten 1.8t nin atasi..
1.8t demekle bitmiyor gerci zibilyon tane motor kodu var bunlarin..
iyi arastirmak gerek..
elektronik gaz kelebegi olmayanlari secmek lazim..
1.8t de turbo degistirip yazilim ve daha buyuk enjektorlerle daha fazla guc almak mumkun..

bunun disinda bir de mk3 2.0 gti lardaki abf motor olabilir..
kr ve abf lerin emme manifoldlari sanat eseri gibi..
abf motor megasquirt healtech vs gibi standalone beyinlerle usta elerde ayar yapildiginda da ciddi gucler verebilir..


Bencede 1,8t agu motor tercihedilebilir stock olarak 150 hp sadece yazılımla 190 hp lere kadar güç alınabiliyor vr6 ya nazaran daha yeni bir motor ve parçalarınada çok kolay ulaşabilirsiniz. Bi kaç ufak dokunuşla 250 hp rahat çıkar. mk1 i uçurur bu motor.
Tabi şase frenler ve aktarma organlarındada güçlendirmeye gitmek gerekicektir.
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Çevrimdışı MeTHea35

  • İleti: 2518
  • Volkswagen's
    • Profili Görüntüle
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #10 : 05 Ocak 2012, 12:55:29 »
arkadaşlar fikirleriniz benim için çok önemli hepinizin fikirlerine önem veriyorum..dedim gibi bi taslağı çıkarıp maliyeti üç aşağı beş yukarı planlayıp bu proje girmek istiyorum..ne diğelim nasip kısmet tabi para :)  dediniz gibi bi bakyım vr6 motora,servisede bi kaç gün içinde gidicem...inş.istediğim gibi düşündüğüm gibi yapabilirsek iyi olur,parça konusuna ve işçiliğe aciliyet yok sağlam ve yavaş olsun ama dedim gibi muhakkak sağlam ve performance en iyi şekilde kullanmak lazım...motoru atmosferik kullanıcaz zaten turbo işine girmeyi düşünmüoruz hem maliyet hemde sorun çıkarma bakımından minimuma indirmek lazım...şaselerde ise dediğinizz gibi belki beton bile dökebiliriz :)
izmirde Golf mk2 vr6 Turbo toplayan abilerimiz var bu işi profesyonel bir şekilde yapan kişiler hepside onlarada danışmanızı öneririm sonuçta bizde sadece araştırmalarımızdan elde ettiğimiz bilgileri sunuyoruz uygulayan hayata geçiren kişilerle iletişim kurarsanız belki kafanızdaki proje daha da belirleşir  ;)

Çevrimdışı cavanozz

  • İleti: 1666
  • Can
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: MK III Sportline, MK I GTI, MK IV Pasific, Passat SW 1.4 TSI Comfortline, Sharan 1.9 TDI Highline
  • Şehir: İstanbul
« Son Düzenleme: 05 Ocak 2012, 13:07:30 Gönderen: cavanozz »
yeni yine yeniden..!! 8)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #12 : 05 Ocak 2012, 13:11:53 »
1. linkteki cenk in geçen yıl topladığı mk1 in makina ona binmeye yürek ister. 10bin rpm yolu var o makinanın..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: Satılık VR6 motor aranıyor.......
« Yanıtla #13 : 05 Ocak 2012, 17:22:35 »
2.0 TFSI atın olay bitsin.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."