Gönderen Konu: yeniden mk1 ( ömür biter bu araç bitmezz )  (Okunma sayısı 39439 defa)

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #28 : 09 Mayıs 2012, 23:03:47 »
ilker harbidenmi diyon :o benim pek hoşuma gitti ama yakışmıyosa hallederiz :D
ya arabayı yormaktan başka bişiye yaramaz bunlar. 16 değil mi ? 14 veya max 15 tak. değmez bence.

Logged

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #29 : 10 Mayıs 2012, 00:51:46 »
16'' herkes çıkart diyo vardır bi bilinen bari biraz hevesimi alıyımda çıkartıyım :(

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #30 : 10 Mayıs 2012, 01:21:49 »
16'' herkes çıkart diyo vardır bi bilinen bari biraz hevesimi alıyımda çıkartıyım :(
Tabi. MK-1'e 15'ten fazlası haram bide dieselse  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #31 : 12 Mayıs 2012, 11:50:08 »
Mk1 e haram değil en ciğersizinede tak gene gider.. Sorun olanlar ebat büyük kasada kendini çok büyük göstermesi. Araca yandan baktığında direk kocaman jantlar göze carpıyor.. Uzun süreli kullanımda Lastiklerde yanak çok düşük olduğu için alt takımı ve şasileri gereksiz yoruyor Devamlı kaymak asfalt olsa sorun değil ama yollarımız malum yazık oluyor araca.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı arda_86xxx

  • İleti: 1167
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #32 : 12 Mayıs 2012, 12:06:28 »
Malesef doğru bende 15 var ama direksyon kutusunu değiştirmek durumundayım şuan.. Pazartesi insallah :) sağlam bakıma gırıyor...
Mk1 e haram değil en ciğersizinede tak gene gider.. Sorun olanlar ebat büyük kasada kendini çok büyük göstermesi. Araca yandan baktığında direk kocaman jantlar göze carpıyor.. Uzun süreli kullanımda Lastiklerde yanak çok düşük olduğu için alt takımı ve şasileri gereksiz yoruyor Devamlı kaymak asfalt olsa sorun değil ama yollarımız malum yazık oluyor araca.

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #33 : 16 Mayıs 2012, 13:46:35 »
Aslında 13leri çıkarınca arabanın yol tutuşu falan daha iyi oldu direksiyon sertti fakat şimdi tek elimle dönüyo gti şanzıman olduğu için çabuk vites istiyordu şimdi daha rahat konfor düşer diye bekliyordum bi değişme olmadı hoşuma gidecek bi model bulursam değiştiririm bu kadar tavsiye kulak ardı edilemez

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #34 : 16 Mayıs 2012, 14:03:18 »
Aslında 13leri çıkarınca arabanın yol tutuşu falan daha iyi oldu direksiyon sertti fakat şimdi tek elimle dönüyo gti şanzıman olduğu için çabuk vites istiyordu şimdi daha rahat konfor düşer diye bekliyordum bi değişme olmadı hoşuma gidecek bi model bulursam değiştiririm bu kadar tavsiye kulak ardı edilemez
Jantı daha yeni taktın hemen konfor kaybetmezsin ön takımı yavaş yavaş bitiri ondan sonrada dersin bu araba eskidi sağından solundan ses geliyo diye  ;D
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #35 : 16 Mayıs 2012, 20:45:04 »
hee doğru söylüyon bak o yönden bakmamıştım :D bana diyon ama sende 16 peşinde geziyon ;D

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #36 : 16 Mayıs 2012, 21:03:37 »
hee doğru söylüyon bak o yönden bakmamıştım :D bana diyon ama sende 16 peşinde geziyon ;D
Gülü seven dikenine katlanır aga  :D Arkalar daha ofsetli olursa 16'ya gerek kalmaz belki 16 BORBET takabilirim ama  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #37 : 17 Mayıs 2012, 13:27:06 »
Mk1e borbeti yakıştıramadım ben bi türlü ama mk2 de çok canlı oluyo

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #38 : 17 Mayıs 2012, 13:28:50 »
Mk1e borbeti yakıştıramadım ben bi türlü ama mk2 de çok canlı oluyo
Orası öyle MK2'de çok daha güzel ama MK-1'in sadece Cabriosunda güzel duruyo özellikle kapaksız düz tip olunca  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #39 : 17 Mayıs 2012, 13:37:31 »
Ön taraf az arka bol ofset olunca daha bi hoş durur aslında imkanlar el verse yarış tipi bijon kullanabilsek ne güzel olur tıkır tıkır söker takariz :)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #40 : 17 Mayıs 2012, 13:44:34 »
Ön taraf az arka bol ofset olunca daha bi hoş durur aslında imkanlar el verse yarış tipi bijon kullanabilsek ne güzel olur tıkır tıkır söker takariz :)
Aynen öyle arka daha ofsetli olunca drag arabası gibi duruyo ya o görüntü aşırı hoşuma gidiyo  :sevgi: Dediğin bijonları acaba uydurmanın bir yolu yok mudur  ???
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeniden mk1 ( yavaş yavaş )
« Yanıtla #41 : 17 Mayıs 2012, 22:44:16 »
aslında sırf o görüntü için şu telli tip mangels jantlardan almayı düşünüyorum :)  tek bijon için sanırım komple poryaları falan değiştirmek gerekir biraz tuzlu olur yapılmayacak şey değil ama para lazım bide sadece yarış jantları kullnmak gerekebilir :D