Mk1 ayrı mk1 GTI ayrı ilk önce buna karar vermek lazım... GTI dediğin zaman motoru ve yakıt sistemi orjinal olacak. Yok karb döndürdük yok dizel motora çevirdik dendimi o aracın standart bir mk1 den farkı kalmıyor.. Tek avantajı 3 katman travers şasisi, viraj demiri ve hava kanallı diskleri onlarda gitmeyen bir mk1 de gereksiz o yüzden GTI alıcam diyorsan motor orj. k-jet olucak ve masraf yapıcaksanda hiç korkmadan yapıcaksın kıyacaksın paraya.. Piyasaya baktığında satılık orj. bir mk1 GTI yok 1-2 tane var ama onlarda hem çok yüksek rakamlı hemde kasada sorunları olanlar.....
Kazalı olsun sorun değil motoru bitik olsun sorun değil ama çok bızıklanmamış olsun yorgun olmasın bu yüzden çok masraf çıkartır.. Şasi dediğimiz mk1 de nedirki yok gibi birşey. Heryer saç parçası kesersin biçersin dikersin halledersin..