ya toplanir toplanmaz diye birsey yok ama ne bileyim garip geldi bende muallakta kaldim
buna direkt yeni kapi saclari, komple bagaj kapagi, kaput, on panel, camurluklar arkalar dahil alip kenara koyacan..
sora bunu komple soyup sogan etmek lazim..
mumkunsede bi kumlamak..
bunlarin taban saclari bulunurmu bilmem ama bulursa onlari alip gecirmek bulunmazsada kopartaciya yaptirmak lazim..
bunlarin marspiyeleri yuk tasir, gerdirip falan yapiyolar sanirim onada dikkat etmek lazim..
yani saglam isinin ehli bir kaportacinin uzun soluklu yapacagi bir is olursa guzel olabilir..
komple ciplak kasa adam edilince alinan parcalar gecirilip komple boya..
ben sadece aracimi distan komple boyatiyorum, malzemeden de kacmadan on nuara bi boyaci boyayacak 1bucuk gibi bi fakama mal olacak..
bunun icide boyanacak ne isterler bilmem..
bunlar bitince icine komple bi ses yalitimi, bituself malzemeden..
altinida komple kaplamak gerek bence, boyle wurth putur vb biseyle..
gerisi aksesuar ve motor..
gerci aksesuar, doseme falan bunlarda iyi para yiyor yani sonucta mk1, oyle detay parcalari cok da ucuz degil..
anca boyle harbiden on numara olur bence..
ha bu arada henuz alt takim ve motorla igligi biseyde yapmadik
onlarda yicek..
komple motor revizesi, sanzuman bakimi tadilati, amortisorler on takim eksoz falan filan..
soyle bi dusundumde imkanim olsa sanirim boyle toplardim
neyse cok konustum