benzer değil birebir aynı jetronikler kullanılmış o senelerde..işin ehli mercedes ustası bulursan oda yapabilir ayarını ama ne kdr fabrika ayarlarına yakın yapar bilemem topkapıdaki yeri burda bi abimiz vardı porche,ferrari,land,range,m3 gibi makinelere bakan özel bi servisin sahibiydi o tavsiye etmişti banada zamanında fabrika ayarlarına geri döndürüyorlar başarılı bir şekilde demişti...ama ya bir şeyler değişmiş orda yada başka bir şeyler varki senin işini yapamışlar..mete abinin bi ustası vardı bu konuda baya ustalaşmış farklı sehirlerden dahi yolluyanlar oluyormuş ona,atatürkteydi sanırım yeri okursa yazar sanırım sana özelden felan bi onu dene istersen...yalnız o kadar çok kişiyle bu işi konuştum ve bir kaçınada sahit oldum hiç ellenmemiş gibi yapabilen ne gördüm ne duydum...eğer amaç orjinallikse ve gerçekten ustasını bulursan tabiki güzel olur yok bulamazda karbüratörle binmek zorunda kalırsan bi tırcıdan güzel temiz bi ellenmemiş tempra karbüratörü işini yeterince görür benim son sistemim bu sekilde ve inan jetronikten bi farkı yok orjinal memelerle kullanmama rağmen...şimdi planımda memelerle oynayıp performans istediğim zamanlarda özellikle benzine alıp gazlamak için ilk memeyi 135 ikinci memeyi 165 lik yapmayı düşünüyorum...suan honda civic si ile kafa kafaya gidiyorum çok az geride kalıyorum(400de 2boy civarı) bunları yapınca dikizden izlerim kesinlikle...belki 350-400 yakar ama çok iyi gider..normal zamanlardada alırım gaza yine yeterli bi performansla 200 lira yakar dolaşırım..anladığım kadarıyla jetroniğin dağıtıcısını cıkarıp emme manifolduna gazı bağlayıp o sekilde biniyorsun araca doğrumudur?