Gönderen Konu: MK3 0-150 deneme (video)  (Okunma sayısı 22564 defa)

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #14 : 29 Ocak 2012, 20:41:02 »
Abdullah açıkcası durum pek iyi değil,araba çok rahat devir çeviremiyor. 1. viteste aldığı gibi indirmesi lazım ama biraz ağır ivmeleniyor. Bakımda kullandığın malzemeler neler? Özellikle yağ ve buji?

Logged

Çevrimdışı mehmetk

  • İleti: 445
  • MK3 Gti konya 42 he 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #15 : 29 Ocak 2012, 21:26:36 »
abdullah yarın sanayideyim buluşabiliriz...
it ürür kervan yürür...

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #16 : 29 Ocak 2012, 21:35:31 »
Bu hafta pazartesi günü motor bakımına girdi servise yapılanla:

- benzin filtresi ters takılıymışmış o düzeltildi
- yag filtresi arızalıymış degiti
- 10-40 castrol yag konuldu
- bogaz kelebegi temizlendi
- yakıt filresi degişti
- V kayışı ve triger kayışı kontrol
- V.A.G 1551 test cihazıyla motor testi
- buji kontrol
- balatalar kontrol
- ön takım rot balans kontrol edildi

Elektrikciye götürdüm çakmaklıgın üstündeki giriş ile bilgisayara baglandı ve tüm tesisatı taradı bi ABS beyni bozuk çıktı gerisi saglam dediler

Ben almadan öncede 9 cu ayda debraj seti, volant ve balatalar degişmiş dogruysa faturalar var elimde. Ama işin gercegi bende senin gibi düşünüyorum Gani ama kime göstersem bi problem yok diyolar 

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #17 : 29 Ocak 2012, 21:35:59 »
dyno aldatır Tayfun :)

+1000  :tamamdir
Abdullah açıkcası durum pek iyi değil,araba çok rahat devir çeviremiyor. 1. viteste aldığı gibi indirmesi lazım ama biraz ağır ivmeleniyor. Bakımda kullandığın malzemeler neler? Özellikle yağ ve buji?

ganii abiii yag yağ dedin mobil1 0-40 new life aldım  ilk defa yağa para verdim agır geldii 100 tl :)
Exclusive Garage

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #18 : 29 Ocak 2012, 21:38:21 »
en kötü ihtimali düşünürsek kompresyonda açık olmasıdır

ama sinsi arızalardır, mesela egzoz sistemi bunlardan biridir, komple yeni bir egzoz ile deneme şansı olsa keşke

araçta kat hala duruyorsa bir sökün isterseniz, bunca sene sonunda orada duruyorsa hala, o başlıbaşına bir sebep bile olabilir

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #19 : 29 Ocak 2012, 21:42:33 »
abdullah yarın sanayideyim buluşabiliriz...
Mehmet kardeş bizim dükkana buyur gel arabayıda getireyim bi çayımı içersin eski borsa binasının altında şimdi KİMSEV yurdu oldu , sızdırmazlıgın arkası. Dükkanın ismi İMP iskele gelmeden bi tel aç belki dışarda olabilirim.

en kötü ihtimali düşünürsek kompresyonda açık olmasıdır

ama sinsi arızalardır, mesela egzoz sistemi bunlardan biridir, komple yeni bir egzoz ile deneme şansı olsa keşke

araçta kat hala duruyorsa bir sökün isterseniz, bunca sene sonunda orada duruyorsa hala, o başlıbaşına bir sebep bile olabilir

ali kardeş pek bi bilgim yok konularda ama egzos taktıracam zaten komple leye gücüm yeterse degiştirecem yetmesse kontrol ettirecem ama kat olayını bilmiyorum malesef ustaya derim veya mehmet kardeşle buluşunca o bi göz atar :)

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #20 : 29 Ocak 2012, 21:50:56 »
ya şimdi Abdullah arabanın motoru ölü değil çok şükür,sadece biraz bakımsız kalmış ama zamanla toparlanır. Yalnız iyi performans biraz maliyet ister,yine de uzun vade de koruduğu motor ve sağladığı yakıt ekonomisi sana kullandığın malzemeye verdiğin fazla patayı amorti ettirir.

Benim önerimlerim;
1- Buji kablolarına baktır eğer taaa ilk üzerinde çıkan kablolar ise değiştir. Orjinalini takmaya bak,hatta imkanın varsa silikon takmaya çalış.
2-Bujilerini acil değiştir. ABF'nin orjinal bujisi ve pek çok performanslı Alman arabalarında kullanılan önerilen buji olan BOSCH F5DP0R iridyum buji bul,tak. Her yerde bulunmaz,fiyatıda tuzludur ama en az 30bin km bir daha buji değiştirmezsin :)

arabada LPG var mı bilmiyorum ama varsa eğer ve uzun süre önce takılmışsa distribütörü değiştir bir ara,LPG ihtiyacı olan gücü distribütörden alıyor ama distribütöründe ömrünün yarısını çalıyor :(

bunlar ateşlemeye yönelik önlemler,sağlam bir ateşlemeyi kutu içi veya açık tip bir performans hava filtresi (K&R veya Green) ile desteklersen motorun daha verimli çalışır,gelen yakıtı daha verimli kullanır yakıtın düşer performansın artar.

bir daha ki değişimde Mobil 1 0/40 tam sentetik yağ kullan. bu motorun içini koruyacak en iyi yağdır. 5-40 10-40 hikaye. ustana güvenme kullanacağın parçayı araştır kendin seç :) Sadece Mk3 için değil herhangi bir GTI kullanıcısına verebileceğim en iyi öneri budur  :tamamdir

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #21 : 29 Ocak 2012, 21:53:57 »
Bilal 100 liraya yine iyi almışsın  ;D biz az mı para verdik yağa zamanında,ama şu kadarını söyleyebilirim o yağ verdiğin her kuruşu hak ediyor. Mobilcilerin söylediğine göre tam etkisini göstermesi 2-3 yağ değişimi sürüyormuş. aman diyim yağa  katkı atma o yağda ihtiyacın olacak her katkı mevcut zaten :)

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #22 : 29 Ocak 2012, 21:59:11 »
araçta LPG yok bu hafta taktıracam. dediklerini dikkate alacam zaten kafamı kurcalıyordu buji ve buji kabloları bu hafta bi çeki düzen verir bi vidyo daha atar gerekirse dyno yada çıkartırım karşılaştırma yaparız.

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #23 : 29 Ocak 2012, 22:07:48 »
 :tamamdir

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #24 : 29 Ocak 2012, 22:21:36 »
Bilal 100 liraya yine iyi almışsın  ;D biz az mı para verdik yağa zamanında,ama şu kadarını söyleyebilirim o yağ verdiğin her kuruşu hak ediyor. Mobilcilerin söylediğine göre tam etkisini göstermesi 2-3 yağ değişimi sürüyormuş. aman diyim yağa  katkı atma o yağda ihtiyacın olacak her katkı mevcut zaten :)

yarasınn abf yee :) 5000km oldu 1 seneyi doldurmak üzereyizz :) bakıma alıyorum 10 gun sonraa :) engine flushda hazırr:)
Exclusive Garage

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #25 : 29 Ocak 2012, 22:25:53 »
bende son 2000km'nin dolmasını bekliyorum Suzukinin  :D tüm kayışlar balatalar yağlar bujiler değişecek   >:D  en baba 200 lira tutar hepsi 100 lira daha verip baskıyıda mı değiştirsem diyorum hazır el atmışken ama baskım iyi gereksizlik yapmayım şimdi  ;D zaten vergisini yeni yatırdım 26 lirada ona verdim  ;D  seviyorum ya bu Suzi'yi bedavadan az masraflı  :D

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #26 : 29 Ocak 2012, 22:32:16 »
javascript:void(0);
bende son 2000km'nin dolmasını bekliyorum Suzukinin  :D tüm kayışlar balatalar yağlar bujiler değişecek   >:D  en baba 200 lira tutar hepsi 100 lira daha verip baskıyıda mı değiştirsem diyorum hazır el atmışken ama baskım iyi gereksizlik yapmayım şimdi  ;D zaten vergisini yeni yatırdım 26 lirada ona verdim  ;D  seviyorum ya bu Suzi'yi bedavadan az masraflı  :D

ne güüzelll bişi ooo öle ya bende yaza sym faddle2 alıyım yazın tadını çıkarıyım diyorumm :)
Exclusive Garage

Çevrimdışı mehmetk

  • İleti: 445
  • MK3 Gti konya 42 he 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 0-150 deneme (video)
« Yanıtla #27 : 29 Ocak 2012, 22:35:52 »
abdullah yarın boş isen sabah 11 de sanayıde olacagım filtreleri degiştircem görüşebiliriz..
it ürür kervan yürür...