ya şimdi Abdullah arabanın motoru ölü değil çok şükür,sadece biraz bakımsız kalmış ama zamanla toparlanır. Yalnız iyi performans biraz maliyet ister,yine de uzun vade de koruduğu motor ve sağladığı yakıt ekonomisi sana kullandığın malzemeye verdiğin fazla patayı amorti ettirir.
Benim önerimlerim;
1- Buji kablolarına baktır eğer taaa ilk üzerinde çıkan kablolar ise değiştir. Orjinalini takmaya bak,hatta imkanın varsa silikon takmaya çalış.
2-Bujilerini acil değiştir. ABF'nin orjinal bujisi ve pek çok performanslı Alman arabalarında kullanılan önerilen buji olan BOSCH F5DP0R iridyum buji bul,tak. Her yerde bulunmaz,fiyatıda tuzludur ama en az 30bin km bir daha buji değiştirmezsin
arabada LPG var mı bilmiyorum ama varsa eğer ve uzun süre önce takılmışsa distribütörü değiştir bir ara,LPG ihtiyacı olan gücü distribütörden alıyor ama distribütöründe ömrünün yarısını çalıyor
bunlar ateşlemeye yönelik önlemler,sağlam bir ateşlemeyi kutu içi veya açık tip bir performans hava filtresi (K&R veya Green) ile desteklersen motorun daha verimli çalışır,gelen yakıtı daha verimli kullanır yakıtın düşer performansın artar.
bir daha ki değişimde Mobil 1 0/40 tam sentetik yağ kullan. bu motorun içini koruyacak en iyi yağdır. 5-40 10-40 hikaye. ustana güvenme kullanacağın parçayı araştır kendin seç
Sadece Mk3 için değil herhangi bir GTI kullanıcısına verebileceğim en iyi öneri budur