biraz daha detay bilgi verebilir misin? özellikle şu noktalarda:
1. bildiğimiz düz deri mi kullanıldı? yuvarlandığında pot vermesi nasıl önlenir?
2. yuvarlandığında bir araya gelen uçlar da dikişlenmiş sanırım. dikiş yapıp hazır deri kılıflar gibi geçirildi mi?
3. kağıt yapışkan kısmını anlayamadım. nerede kullanılıyor bu parça? deri düz iken iç yüzü mü kaplanıyor?
4. derinin uzunluk ölçüsü ne olmalı? direksiyon çevresi ile birebir aynı mı olmalı? bir miktar kısa mı bırakılmalı çektirip gerdirmek için? yoksa bir miktar uzun mu olmalı?
5. aslında bir önceki sorumla aynı. zamanla salma yapar mı? iyice gerdirilmeli mi? zaman içinde kendini salıp direksiyon üzerinde serbest dönerek sürüş güvenliğini tehlikeye düşürür mü? ya da direksiyon üstünde dönmesini engellemek için ne yapılmalı.
6. son soru son kısımla ilgili. çapraz örerken dikişlerden geçirmekle kastınız dikiş ipliklerinin altından mı geçirilmeli yoksa dikiş esnasında açılan iğne delikleri mi kullanılmalı.
eline hakikaten yakışmış. elinden bu işlerin geldiği marifetli olduğun besbelli. çıkarttığın işçilik kusursuz. ki son görüntüden belli oluyor. hazır halde satılan buna benzer ürünlerin montajını kendileri yapanları görmüştüm. çapraz dikiş aralıklarını tutturamıyor, dkişi gevşek yapıyor vs. görüntü çok çirkin oluyor. fakat senin çalışman süper ve ötesi.
hazır satılan ürünlerdeki gibi iki ucu dikip geçmeli şekilde ise eğer direksiyonu sökmeye de gerek yok öyle sanırım. güzel bir havada araç içinde direksiyonu kilitleyip radyoyu da açıp eşlik edecek bir arkadaş da bulunursa hem keyifli bir zaman geçirip hem de bir şeyler üretmenin zevkine varmak işten değil.
konunun genel kısmına taşınıp sabitlenmesini talep ediyorum.