Gönderen Konu: daylight golf mk3  (Okunma sayısı 8598 defa)

Çevrimdışı gti_svc06

  • İleti: 233
    • Profili Görüntüle
daylight golf mk3
« : 17 Şubat 2012, 14:57:35 »
Arkdaşlar resimde yuvarlak icine aldıgım yerlere sis far ı yerine daylight yaptrsam sizce nasl olur sis ve daylight arasında kaldım sizlerin fikrini almak istedim


Logged

Çevrimdışı barut

  • İleti: 3003
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #1 : 17 Şubat 2012, 15:42:08 »
parkların açık gez daha iyi :D

Çevrimdışı gti_svc06

  • İleti: 233
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #2 : 17 Şubat 2012, 15:43:39 »
 :tamamdir  gündüz tamamda gece neolcak :D

Çevrimdışı emresener

  • İleti: 596
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #3 : 17 Şubat 2012, 15:49:08 »
parkları sinyallere bağlayın bence... daylight aykırı olur

dipnot: arka camber king ,ön niye değil :D
Yurtdışında yapılınca ŞAKŞAK ŞAK .........
Yurtiçinde Yapınca olmamış :)

Çevrimdışı gti_svc06

  • İleti: 233
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #4 : 17 Şubat 2012, 15:51:25 »
parkları sinyallere bağlayın bence... daylight aykırı olur

dipnot: arka camber king ,ön niye değil :D
Parklarda sinyallere baglı sis farı hevesim var :D
Yaza önede gelcek :D

Çevrimdışı mehmetk

  • İleti: 445
  • MK3 Gti konya 42 he 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #5 : 18 Şubat 2012, 09:11:30 »


yapılmış var bak :) xzenon takılı sislerde..
it ürür kervan yürür...

Çevrimdışı gti_svc06

  • İleti: 233
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #6 : 18 Şubat 2012, 09:48:40 »


yapılmış var bak :) xzenon takılı sislerde..
daylight  ı merak edıyorum o nasl durur acaba

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #7 : 18 Şubat 2012, 10:24:54 »
bence en güzeli sinyallere parkları bağlamak :)




Çevrimdışı servet_volt

  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #8 : 18 Şubat 2012, 19:47:48 »
bende gecenlerde yaptımdı bunu g plastın dandık sıs farlarına universal merceklerden oturttum aydınlatması eskısınden cok cok daha guzel oldu...

birde amerkan park olayını gecenlerde yaptırmıstım ama ampuller şeffaftı onları gercek made in german olan çift duy camı turuncu ampullerle değiştirdim.






eski şeffat ampullerle




turuncu ampullerle




tavsiye edilir ...  ;) ;) ;) ;) ;)

şu kamberın bı zararı varmı araca ya ?

pazartesı bende yaptırmaya gıdıcem olmazsa onlere ve arkalara vermeyı dusunuyorum ?

bu on arka + - degerlerı ne olmalı ?  :)
Beş para etmeyen insanların, milyonluk tavırlarına hastayım.

Çevrimdışı gti_svc06

  • İleti: 233
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #9 : 19 Şubat 2012, 09:12:46 »
bende gecenlerde yaptımdı bunu g plastın dandık sıs farlarına universal merceklerden oturttum aydınlatması eskısınden cok cok daha guzel oldu...

birde amerkan park olayını gecenlerde yaptırmıstım ama ampuller şeffaftı onları gercek made in german olan çift duy camı turuncu ampullerle değiştirdim.






eski şeffat ampullerle




turuncu ampullerle




tavsiye edilir ...  ;) ;) ;) ;) ;)

şu kamberın bı zararı varmı araca ya ?

pazartesı bende yaptırmaya gıdıcem olmazsa onlere ve arkalara vermeyı dusunuyorum ?

bu on arka + - degerlerı ne olmalı ?  :)
benim öyle parklar zatn turuncu ama sis mi yoksa    daylight karar weremdm:S
camber konusa gelelim camberin öyle cok cok bi zararı yok tabi kullanmasını bilirsin
dikkat etmen gereken en önemli sey cukurlar... Eger benim aracataki gibi sadece arkaya camber yaptırmak istersen arkda tarafa fazla yük binmemesi lazm. Lastik icinde düzensiz aşınma gibi bir olay meydana geliyor ama bunu sag ve sol lastiklerin yerlerini degiştirerek cözebilirisn.Degerleri ise Günlük kullanılan araçlarda en uç kamber değeri -3 tür. camber ayarı 2 şekilde yapılır pozitif ve negatif olarak. arasındaki fark + olan taraf icedogru bir görüntü alırsan - olan tarafta ise benim aracımdaki gibi görüntü alırsn.
« Son Düzenleme: 19 Şubat 2012, 09:18:09 Gönderen: gti_svc06 »

Çevrimdışı Halil_50

  • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #10 : 19 Şubat 2012, 13:08:43 »

Çevrimdışı gti_svc06

  • İleti: 233
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #11 : 19 Şubat 2012, 22:17:40 »
Pek daylighta benzemiyor ama bu araçta var bahsettiğin olay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-volkswagen-golf-3-vr6-dohc-hiz-canavari-gumruk-cikisli-74197394/detay
ewt gzl ama tam istedgim görüntü deil ucuz basit bsy gibi durmasını istemıorm aracta

Çevrimdışı servet_volt

  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #12 : 21 Şubat 2012, 01:29:03 »
benim öyle parklar zatn turuncu ama sis mi yoksa    daylight karar weremdm:S
camber konusa gelelim camberin öyle cok cok bi zararı yok tabi kullanmasını bilirsin
dikkat etmen gereken en önemli sey cukurlar... Eger benim aracataki gibi sadece arkaya camber yaptırmak istersen arkda tarafa fazla yük binmemesi lazm. Lastik icinde düzensiz aşınma gibi bir olay meydana geliyor ama bunu sag ve sol lastiklerin yerlerini degiştirerek cözebilirisn.Degerleri ise Günlük kullanılan araçlarda en uç kamber değeri -3 tür. camber ayarı 2 şekilde yapılır pozitif ve negatif olarak. arasındaki fark + olan taraf icedogru bir görüntü alırsan - olan tarafta ise benim aracımdaki gibi görüntü alırsn.

sisi tavsıye ederım :) park + sıs dolasmak guzel bı goruntu oluyo :) tavsıyelerın ıcın tesekkur ederım.

camber ıcın bugun gıttım 4 jant balans ayarı yapıldı rot ayarı yapıldı. arka dıngıl takozları degıstıgındede arkalara kamber verdırcem. onlere bugun -1 verdırdım hos durdu :) arkalarada -2 verdıreyım dıyorum..
Beş para etmeyen insanların, milyonluk tavırlarına hastayım.

Çevrimdışı gti_svc06

  • İleti: 233
    • Profili Görüntüle
Ynt: daylight golf mk3
« Yanıtla #13 : 21 Şubat 2012, 11:04:08 »
sisi tavsıye ederım :) park + sıs dolasmak guzel bı goruntu oluyo :) tavsıyelerın ıcın tesekkur ederım.

camber ıcın bugun gıttım 4 jant balans ayarı yapıldı rot ayarı yapıldı. arka dıngıl takozları degıstıgındede arkalara kamber verdırcem. onlere bugun -1 verdırdım hos durdu :) arkalarada -2 verdıreyım dıyorum..
olabilir nasl istersen degerler senın elinde ama ben ön tarafla oynamama tarafratırıym confor kalmıyo araba ufak bir tümsekte esneme payı kalmıyo ön takımla da ilgili zamanla sorun yaşıyabilrisin rot balansın yalpalama 100 km üstünde salanma gibi sorunlarla karşılaşabilrisn o yüzden pek önermiyorum cünkü türkiye yollarnı herkes cok iyi köstebek yuvası gibi...Ayrıca şunuda söylemeyi untum ön tarafta kamber ayarını fazla verirsen patinaj cekmesi daha da kolaylaşır aracın
« Son Düzenleme: 21 Şubat 2012, 11:11:58 Gönderen: gti_svc06 »