Gönderen Konu: RabbitHan  (Okunma sayısı 1487751 defa)

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #406 : 15 Aralık 2009, 13:21:43 »
Aynen abi sende benim kafadansın abim ne olursa olsun şekil olsun abi. :) ;) Rieger kitlerinin bi fotosunu çekip atabilirmisin abi??

Gökhan bu arada o jantlar 5 bijin. ;)

kalkan ticaretteler bende olsa ah Edirnede olmasam neler yaptıracaksınız bana :D  ;D  :D
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Logged

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #407 : 15 Aralık 2009, 19:22:02 »
Ya buraya bir mesaj gelicek diye çocuk gibi bekliyorum gelincede oyuncak almış bir çocuk gibi seviniyorum hepinizi seviyorum çok teşekkürler arkadaşlar teşekkürler www.vwtr.net iyiki varsın.
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #408 : 15 Aralık 2009, 20:58:52 »
Teşekkürler  her zaman kapımız açık :D

eyw erci
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #409 : 16 Aralık 2009, 19:11:39 »
Aynen abi sende benim kafadansın abim ne olursa olsun şekil olsun abi. :) ;) Rieger kitlerinin bi fotosunu çekip atabilirmisin abi??

Gökhan bu arada o jantlar 5 bijin. ;)
İyide ben 4 bijon demedimki ona bakarsan Selçuk abinin BBSlerde 5 bijon insan istedikten sonra herşey olur !
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #410 : 18 Aralık 2009, 21:19:41 »
Arkadaşlar benim karbüratör ayar tutmuyor buji karartıyor edirnede bir tane karbüratörcü var oda 60 lira işçilik + gerekirse parça fiyatı dedi bana fiyat çok geldi sulu jikleli benim karbiratör eğer temiz çıkma yada sıfır bulabilirseniz bana haber ederseniz çok mutlu olurum hazır böyle bir problem varken başka bir projemi yapsam fikirlerinizi bekliyorum.
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #411 : 18 Aralık 2009, 22:04:19 »
Arkadaşlar benim karbüratör ayar tutmuyor buji karartıyor edirnede bir tane karbüratörcü var oda 60 lira işçilik + gerekirse parça fiyatı dedi bana fiyat çok geldi sulu jikleli benim karbiratör eğer temiz çıkma yada sıfır bulabilirseniz bana haber ederseniz çok mutlu olurum hazır böyle bir problem varken başka bir projemi yapsam fikirlerinizi bekliyorum.
Yorum yok forever GTI   :sevgi:
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #412 : 18 Aralık 2009, 22:26:30 »
yaf karbiratörden bahsediyorum motora girdin gökhan  ;D  ;D  ;D motor işini yaza maddiyat çerçevesinde yapmayı düşünüyorum o konu hakkında yazın başınızı bayağı ağrıtıcağım zaten bana şu an karbiratör lazım :D :D :D yada buna bakım yaptıracağım :D
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #413 : 19 Aralık 2009, 21:02:51 »
Arkadaşlar benim karbüratör ayar tutmuyor buji karartıyor edirnede bir tane karbüratörcü var oda 60 lira işçilik + gerekirse parça fiyatı dedi bana fiyat çok geldi sulu jikleli benim karbiratör eğer temiz çıkma yada sıfır bulabilirseniz bana haber ederseniz çok mutlu olurum hazır böyle bir problem varken başka bir projemi yapsam fikirlerinizi bekliyorum.

varmı yardım edebilecek :D
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #414 : 19 Aralık 2009, 21:13:25 »
2e2 karburetörün bakımı kolay aslında 30-35tl ye tamir takımını alıp işin ehli birisi güzelce bakım yapabilir ona..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #415 : 19 Aralık 2009, 21:20:54 »
evet yapabilir ama edirnede bir tane karbiratörcü vr ve 60 lira işçilik alıyor :D artık yılbaaşından sonra pendikte yaptıracağım gibi geliyor :D
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #416 : 19 Aralık 2009, 21:27:28 »
evet yapabilir ama edirnede bir tane karbiratörcü vr ve 60 lira işçilik alıyor :D artık yılbaaşından sonra pendikte yaptıracağım gibi geliyor :D

 Sen ilk önce bi karburatörüne baktır bakalım sorun çözülecek gibimi yoksa değilmi.. Eğer sorun düzelmeyecek boyutta ise çıkmasına bakarsın ama çıkmalarında çoğuna güven olmaz.. 

 Ve aracın buji yakması karburatör ile alakalı olacağını sanmam.. Sübap ların ne durumda ona bakın bide.. Tabi bu sadece 1 tane örnek birsürü yer çıkabilir sorunun temelinde.. Ama sen genede iyi bir usta bul ve incelet bana o sorun başka yerdenmiş gibi geliyor..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #417 : 19 Aralık 2009, 21:29:47 »
acaba conta mı yaktı yoksa sibop mı diyeceğim ama bujiyi söküp temizliyorum sonra tıkır tıkır çalışıyor ama yakıt gene fazla yaza arabayı toplayacağım zaman pendik dörtyoldaki yusuf ustaya bırakacağım komple parçalayıp elden geçirecek inşallah motoru :D yoksa swap mı yapsam dedim ama sen gerek yok diyince (uğraştırır) o olayı silmeye karar veriyorum abi :D

Edit ilk olarak karbiratörü bir bakımını yaptırayıom inşallah çözülür çözülmezse bakalım başka neler yapacam :D
« Son Düzenleme: 19 Aralık 2009, 21:30:37 Gönderen: ercijuana »
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #418 : 19 Aralık 2009, 21:34:26 »
Bu arada elime etka programı geçti onu kurcalıyorum şuan :D
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Mk1 (is goingto be) OldSchool
« Yanıtla #419 : 19 Aralık 2009, 21:39:52 »
acaba conta mı yaktı yoksa sibop mı diyeceğim ama bujiyi söküp temizliyorum sonra tıkır tıkır çalışıyor ama yakıt gene fazla yaza arabayı toplayacağım zaman pendik dörtyoldaki yusuf ustaya bırakacağım komple parçalayıp elden geçirecek inşallah motoru :D yoksa swap mı yapsam dedim ama sen gerek yok diyince (uğraştırır) o olayı silmeye karar veriyorum abi :D

Edit ilk olarak karbiratörü bir bakımını yaptırayıom inşallah çözülür çözülmezse bakalım başka neler yapacam :D

 Yok artık ne contası erci yürümez ozaman o araç.. Buji ıslatıyorsa bir motor birçok sebebi olur..

En basitinden sıralama yapayım..
Elektriksel Kontrol..
1 = bujiler motora uygun değildir..
2 = buji kablolarında sorun vardır..
3 = Distiribitör kapağı yada tevzi makarasından olabilir..
4 = Mekanik atşleme ise platin bozuk yada meme yapmıştır (:) )Elektronikse beyinde sorun vardır yada tesisatında..
5 = Ateşleme bobinin artık niyadını doldurmuştur..

Mekanik Kontrol....

1 = Subab ayarların kaçmıştır...
2 = Subab yatakların aşınmıştır..
3 = Eksantrik milin aşınmıştır..
4 = triger kayışın eskimiştir..
5 = Distiribitör sente ayarın bozuktur..
6 = Sekmanların kaçırıyordur (bunu anlamanın en kolay yolu bi motor ustasına gidip silindirlerin basıncını ölçtürmek ve 7,8 ila 8,2 bar basması gerek bunun altında çıkarsa secman yada gömleklerde aşınma vardır...

Yani en kısa yoldan kontroller bunlar...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"