Gönderen Konu: RabbitHan  (Okunma sayısı 1495370 defa)

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #98 : 02 Ekim 2007, 18:15:56 »
6x13 8j ebatları budur.




işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Logged

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #99 : 02 Ekim 2007, 18:16:13 »
Aracımın bugünkü fotoğrafları.
Yarın boyacıya gidilecek inşallah.
« Son Düzenleme: 02 Ekim 2007, 18:20:02 Gönderen: ercijuana »
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #100 : 02 Ekim 2007, 19:47:00 »
Erci boyacıya gitmeden motor içindeki şase eklerini iyice gözden geçirttir izplasyon malzemesi olan yerleri muhakkak temizlettir derim altlarında gizli çürükler çıkabilir... Bizim araçların en çok çürüme yapan yerleri ise arka bajaj içi oraları şiddetle iyi gözden geçirt derim işlemler bittikten sonra yapması çok zor olur.... Benim araç boyacıdan 4 kere geri kaportaya taşındı hata astarı atıldığı zaman hemen sırıtma yapıyor bozuk yerler ve o yüzden tekrar kaporta işlemine sokululuyor..

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #101 : 02 Ekim 2007, 20:39:21 »
önerilerini dikkate aldım arkadaşım kaportacıma söyledim Zaten kaportacı babamın çocukluk arkadaşı gereken her şeyi yapacaklar zaten kaportacı da klasik araç topluyor. :)
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #102 : 03 Ekim 2007, 00:58:29 »
eski orj. jantlarını atma sakın!hazır girişmişken ön göğüsüde yenile derim mk2 ninkiyle...

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #103 : 03 Ekim 2007, 02:02:50 »
ön göğüs derken anlayamadım da torpido mu?
Eski jantlarınıda nikellendirip kış lastiği takacağım.
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #104 : 03 Ekim 2007, 02:30:08 »
ön göğüs derken anlayamadım da torpido mu?
Eski jantlarınıda nikellendirip kış lastiği takacağım.
evet...

Çevrimdışı neco_ua

  • İleti: 69
  • Golf mk II
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #105 : 03 Ekim 2007, 02:43:56 »
Bu jantlar kesinlikle resimdeki gibi durmaz.Biliyorum bu jantları.İçeri gömük duruyor ama resimdekinin yarısı kadar diyebilirim.
Ankara'da taksiciler çok kullanıyor bu jantı.
II'den ötesi yalan.

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #106 : 03 Ekim 2007, 11:48:39 »
8j yazmışın fotoların üzerinde bu yeni aldığın jantların genişliği değil değilmi bu ölçü..diğer yandan arabanın tavanı bile takılı duruyor fotolarda ön çamurluklar hiç sökülüp direklere felan bakılmamış hissi veriyor...eğer yazdıklarım doğruysa 2sene sonra aynı işi tekrar yapacaksın haberin olsun...

Çevrimdışı Firestarter

  • İleti: 2604
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #107 : 04 Ekim 2007, 21:30:28 »
Hayırlı olsun. Jantları almışsın,sanırım Km'nin jantları? Takacağın zaman orta göbekteki kapağı sökmeyi unutma.İstersen sökmeyede bilirsin tabi, sonuçta üzerinde marka yada başka bir amblem yok   ;) Hayırlısıyla çıkar inşallah. Başka resimleri de bekliyoruz. Kolay gelsin.

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #108 : 05 Ekim 2007, 00:22:02 »
Teşekkür ederim Allah'ın izniyle güzel olacak mk1'im.

Bu arada jantlar konusunda bir dipnot düşeyim bu jantlar 3-4 ay önce üretilmiş olup türkiye'ye şu an için sadece 2 takım geldi. Bu da benim siparişim üzerine oldu yani aynısından taksicilerde olması birazcık imkansız. Ama benzeri olabilir.
« Son Düzenleme: 09 Ekim 2007, 23:36:59 Gönderen: ercijuana »
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #109 : 11 Ekim 2007, 21:43:40 »
Bu jantlardan dolu var ama bizim araçlara uygun olanlar yok...  13" 5 ve 8 bijon olanları var ve çoğunlıkla Jeep ler için üretilmiş bir model, seninkiler dediğin gibi bizim araçlara özel olarak 4*100 olarak yapılmış bulması çok zor...

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #110 : 11 Ekim 2007, 21:54:31 »
3,500ytl Araca verdim.1500ytl Kaporta Boyacıya verdim hayırlısıyla yarın başlanacak.100ytl tamponlara verdim. Alım satım ücreti + ruhsat işlemleri ve yeni plaka çıkartma da bi 600ytl. 650ytl Phonocar hitech 38cmlik bass.450ytl 4 kanal ses + 1kanal bass amfisi.650ytl Jvc teyip.
Bunlar daha şimdilik yapılan harcamalar. Herhangi bir işte de çalışmıyorum biras zor oluyoo ama güsel olucak.
Jantları da cms Uranos düşünüyom niye?
4 adeti 400ytl sıfır.
Bir adet 2 yollu infinity mid bas takımı + Bir adet 3 yollu infinity mid bass takımı alınacak.
Ayrıyetten bunlar için bagaja polyester çalışma bunlar da bi 1000ytl tutacak.
Anlatacağım bayağı bir masraf tutuyor. Birde çabucak olsunda bitsin istiyorum.
kafam bayağı karışık bu jant konusunda hala karar vermiş değilim , bi nikelajcı bulursam uygun bi fiyata cmsleri alır gibi olurum artık.

Erci kaportacı ve boyacı tanıdık usulu demi bu fiyata sonra üzmesinler seni.... Çünki bizim araçlara normal şartlarda düzgün bir boya attırmayya kaltığın zaman kimse ki bu sadace tek boya yada kaporta için 1500YTL altı bir fiyat çıkarmazlar...  Nedenine gelince... Yıllanmış bir karoserde darbeler ve yılların verdiği yorgunluktan dalgalanmalar fazla oluyor... Ucuz işçilikle bunlar macunla kapatılır ama çok çabuk deformasyon oluşur...  İyi bir işçilik bu alanları güzelce çektirme be çekiç ile düzeltilmesini gerekir ve en az macun işlemi görmesine özen gösterilir...   Kullanılan macun nekadar az ve ince uygulanır ise yapılan iş okadar güzel oluyor....   

 Boya işindede şeffaf bir boya seçmeye bak çok kat atılır boya biraz pahalıya gelir ama vernik bile istemeyecek bir şekilde olur boya...
« Son Düzenleme: 11 Ekim 2007, 21:57:39 Gönderen: warlock »

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 1980 GOLF GLS Yardım
« Yanıtla #111 : 13 Ekim 2007, 03:02:26 »
Evet kaportacı babamın çocukluk arkadaşı o yüzden yoksa bizim burada fiyatlar 2000 ila 3000 arası değişmekte.
Çamurluk üstü Bakalit aldım yeni olarak 45ytl
Kapı fitillerini aldım 45ytl
Yarında inşallah lastik alaya gideceğim.
Arkadaşlar birde yay ve amortisör konusunda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Hepimizin  Ramazan Bayramı Mübarek Olsun Arkadaşlar.
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin