yakışıklı, önce şuna bak. arabanı çalıştır. normal hararet seviyesine (90 derece) geldiğinde, arabanın radyatörden üst kapağa giden su hortumunu bi yokla, eğer çok aşırı derecede sertse (misal normal seviyede şişik olan araba lastiği sertliğinde) conta kapak vs geçmiş olsun diyebilirsin. aynı sorunları bende yaşadım. yaşadığım tecrübelere göre, gittiğim bi çok usta hemen su kabında su kaynatma olup olmadığına ve egzoza bakarak arabada sorun olmadığını söylediler, emin ol bandırma sanayisindeki her ustaya gittim. tek bir kişi conta yanık olduğunu söyledi, o da sadece hortumu sıkarak bunu söyledi. ama kapağı açtığımda kapağın "yarık" ve pistonların da çatlamış olduğunu gördük. demem o ki, su kabından, egzoz dan anlaşılmıyor. ilk bakacağın yer hortumlar. başka da bişi değil.