Polo nun +sı var
1-Twin şarj ünitesi yani 0-7000d/d arası kesintisiz güç
2-DSG dünyanın en hızlı plotundan bile hızlı vites değiştirme
3-Polo B segmenti muhtemelen daha hafiftir. Yapılan modifiyede KG/HP dengesi Poloya kayar.
S modunda type-R ile yarışıldığında bu açığın kapanması için, mükemmel bir plotun Type-R ı kullanması lazım. Stock halinde ki 0,3sn ancak öyle Type-R lehine döner. Kaldı ki 280Hp modifiye polo.
type-R Atmosferik bi araç ve bu dez avantaj. Atmosferik araçlarda belirtilen beygir ve tork geç alınır. Turbo üniteli araçlar bu potansiyeli çok düşük devirlerden itibaren kullanır. Sürekli devri bandının sonunda gezilirse Type-R zorlar ama Devir bandı aşağı indiği an GTi açılır.
En nihayetinde araçlar işlemsiz değil, modifiye değilken durum yukarıdaki gibi olacak bence, polo güçlüyken ibre poloya kayacaktır.