Gönderen Konu: nasıl olmuş  (Okunma sayısı 7313 defa)

Çevrimdışı nomoremx

  • İleti: 100
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasıl olmuş
« Yanıtla #14 : 27 Nisan 2012, 00:03:57 »
baskı balatayı degıstırıyım ben bu aracta kadran kırarım demedı demeyın :D

baskı-balata degısım malıyetı nedır acaba?

Logged

Çevrimdışı deprokef

  • İleti: 8
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasıl olmuş
« Yanıtla #15 : 27 Nisan 2012, 05:08:34 »
400-450 tl arası ..baskı balatanin bitik olduğuna nasıl karar verdin ?

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasıl olmuş
« Yanıtla #16 : 27 Nisan 2012, 06:12:48 »
aracınız (şahsi fikrim) verimsizleşti..
duyduğunuz ses psikolojik beygir bence..
siz motora sıcak hava emdiriyorsunuz, bu ise emdirdiğiniz havadaki oksijen ygunluğundan kaybetmeniz ve daha az oksijen ile yanma yaptırmanız demek..
filtrenin sesinden memnunsunuz anladığım kadarı ile..

tavsiyem filtrenizi panjur arkası vb gibi direkt soğuk hava emebilecek bir yere yerleştirmeniz..
mümkün mertbe az eğim ve en kısa yoldan ulaşmayı deneyin bu bölgelere..
tamam vw ler sıcak havayı biraz sever ama bu kadarını hçbir motor sevmez emin olun :)
ayrıca borulama işlemlerinden sonra boruların dışını ısıya karşı yalıtırsanızda sizin için daha faydalı olur..

ha unutmadan, filtre olarak kaliteli bir marka kullanın..
markasız 15-20 tl lik filtreler kullanmayın..
aem dryflow gibi örneğin..
bu filtrelerin çakmalarına da ayrıca dikkat edin..
vw için yağlı filtreler debimetrenizi bozar..

Çevrimdışı alper19

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 2284
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasıl olmuş
« Yanıtla #17 : 27 Nisan 2012, 09:03:20 »
aracınız (şahsi fikrim) verimsizleşti..
duyduğunuz ses psikolojik beygir bence..
siz motora sıcak hava emdiriyorsunuz, bu ise emdirdiğiniz havadaki oksijen ygunluğundan kaybetmeniz ve daha az oksijen ile yanma yaptırmanız demek..
filtrenin sesinden memnunsunuz anladığım kadarı ile..

tavsiyem filtrenizi panjur arkası vb gibi direkt soğuk hava emebilecek bir yere yerleştirmeniz..
mümkün mertbe az eğim ve en kısa yoldan ulaşmayı deneyin bu bölgelere..
tamam vw ler sıcak havayı biraz sever ama bu kadarını hçbir motor sevmez emin olun :)
ayrıca borulama işlemlerinden sonra boruların dışını ısıya karşı yalıtırsanızda sizin için daha faydalı olur..

ha unutmadan, filtre olarak kaliteli bir marka kullanın..
markasız 15-20 tl lik filtreler kullanmayın..
aem dryflow gibi örneğin..
bu filtrelerin çakmalarına da ayrıca dikkat edin..
vw için yağlı filtreler debimetrenizi bozar..

adam hakli  :saygılar

Çevrimdışı nomoremx

  • İleti: 100
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasıl olmuş
« Yanıtla #18 : 29 Nisan 2012, 20:28:42 »
debimetre nedır acaba ?