Gönderen Konu: golf ağır kalması  (Okunma sayısı 17445 defa)

Çevrimdışı ossman

  • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
golf ağır kalması
« : 16 Nisan 2012, 21:31:57 »
slm arkadaşlar 1 ay önce golf4 1.6 confortlıne aldım 99 model ilk arabam  ve şöförlüğüde yeni öğreniyrm yani daha önce araba kullanmadığım için bi kıyaslama yapamıyrm benim arabamı kullanan  arkadaşlar arabanın çok ağırkaldığını söylüyrlardı rampalarda özellikle ve baskı balatanın bitik olduğunu söylediler ve ben baskı balatayı değiştirdim 1 hafta oldu şimdi bana göre baya serileşiti bu farkı ben bile anlıyrm fakat arkadaşlar yine arabanın ağır kaldığını söylüyrlar kafam karıştı bide arabadan koku geliyo diyorlar önceleri balatadan geliyordu fakat balata değişti şimdi neden olabilir veya bu arkadaşlar daha önce golf binmemişler sizi dğerli öneri ve görüşleriniz nelerdir acaba yazarsanız sevinirim.

Logged

Çevrimdışı gülşahmet

  • İleti: 13
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #1 : 16 Nisan 2012, 21:36:01 »
biraz ağır kanlıdır mk4  ;)

Çevrimdışı bermuda24

  • İleti: 286
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #2 : 16 Nisan 2012, 21:40:36 »
lastik havalarına baktır o bile etkiliyor benim başıma geldiği için söylüyorum  :tamamdir
« Son Düzenleme: 16 Nisan 2012, 21:41:29 Gönderen: bermuda24 »

Çevrimdışı metinmb407

  • İleti: 1924
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #3 : 16 Nisan 2012, 21:56:24 »
Hocam motorun 8V o yüzden ağır kalır birazda.

Çevrimdışı golfüçyüs

  • İleti: 1215
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: -
  • Şehir: İstanbul
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #4 : 16 Nisan 2012, 21:59:15 »
Hocam motorun 8V o yüzden ağır kalır birazda.

8i 16sı farketmiyo 1.6 golf lerin hepsi ağır kalıyo ama yüksek hızda bu ağırlık çok güven veriyo o ayrı. biraz seri olsun diyosanız 1.8 highline :D :D

Çevrimdışı metinmb407

  • İleti: 1924
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #5 : 16 Nisan 2012, 22:01:37 »
8i 16sı farketmiyo 1.6 golf lerin hepsi ağır kalıyo ama yüksek hızda bu ağırlık çok güven veriyo o ayrı. biraz seri olsun diyosanız 1.8 highline :D :D

Farketmez olur mu kardeş :) İki motor tipini de kullanmış birisi olarak söylüyorum bunu. 16V bu konuda daha başarılı.

Çevrimdışı golfüçyüs

  • İleti: 1215
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: -
  • Şehir: İstanbul
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #6 : 16 Nisan 2012, 22:05:33 »
Farketmez olur mu kardeş :) İki motor tipini de kullanmış birisi olarak söylüyorum bunu. 16V bu konuda daha başarılı.

ben ikisinide kullanmadım ama herkes 8v lerin alt devirlerinin, 16v lerin üst devirlerinin canlı olduğunu söyler

Çevrimdışı metinmb407

  • İleti: 1924
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #7 : 16 Nisan 2012, 22:06:47 »
ben ikisinide kullanmadım ama herkes 8v lerin alt devirlerinin, 16v lerin üst devirlerinin canlı olduğunu söyler

8V sadece kalkış anında iyi çünkü aracın gazı sensörlü değil halatlı.

Çevrimdışı 26golf26

  • İleti: 92
  • I AM LEGEND....
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #8 : 16 Nisan 2012, 23:10:49 »
iyi güzel hoşda bu gün 2012 model golf te bile 8 v 102 bg lik motor üretiliyor, 16 v bir süre devam etmiş sonra üretimi durmuş sanırım
16 v ilk bakışta daha iyi gibi duruyor peki neden üretimi durdu bir bilgisi olan varmı? yeni passat ta bile 102 bg.lik motor var yanlış bilmiyorsam
bizi izlemeye devam edin...

Çevrimdışı metinmb407

  • İleti: 1924
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #9 : 16 Nisan 2012, 23:48:52 »
iyi güzel hoşda bu gün 2012 model golf te bile 8 v 102 bg lik motor üretiliyor, 16 v bir süre devam etmiş sonra üretimi durmuş sanırım
16 v ilk bakışta daha iyi gibi duruyor peki neden üretimi durdu bir bilgisi olan varmı? yeni passat ta bile 102 bg.lik motor var yanlış bilmiyorsam

Bir motorun üretimi durdu ise bu onun başarısız olduğundan değil daha teknolojik ya da yeni olanı üretildiğindendir. Bir motorun üretimi de devam ediyorsa buda onun sorunsuz olduğundan değil maliyetinin düşük ve pazarının geniş olduğundandır. 8V ninde kendine göre avantajı dezavantajı var 16V ninde. 16V nin maliyeti 8V ye göre yüksektir. Bakım maliyetinde bile bu fark görülür. Örneğin Audi şu an C ve D sınıfında (yanlış bilmiyorsam) 8V motor kullanmıyor bu 8V nin başarısız olduğunu mu gösterir sizce? 1.8T şu an üretilmiyor bu 1.8T nin sorunlu olduğu anlamına mı geliyor? Diyeceğim o ki ekonomik sebepler, pazar, prestij gibi mevzular bu konuda büyük etkendir.

Demek istediğim sanırım anlaşılmıştır.

Çevrimdışı jackhal

  • İleti: 342
  • gri olmasın da...
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #10 : 17 Nisan 2012, 14:50:22 »
16 v olanlar bildiğim kadarıyla çift eksantrikli..

Çevrimdışı gülşahmet

  • İleti: 13
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #11 : 17 Nisan 2012, 16:04:31 »
metinmb407 çok haklı bence :tamamdir

Çevrimdışı metinmb407

  • İleti: 1924
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #12 : 17 Nisan 2012, 18:19:34 »
16 v olanlar bildiğim kadarıyla çift eksantrikli..

Evet üstten çift eksantrikli :)

metinmb407 çok haklı bence :tamamdir

Teşekkürler :)

Çevrimdışı DenQ

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1120
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #13 : 17 Nisan 2012, 18:53:37 »
benim araba 20V ama hala ağır :D
golfler böyle, kafanıza takmayın :)