Kim nederse desin bildiğinden vazgeçme şuan yollarda ne araçlar bayılıp kalıyor ama bu araçlar kalmıyor aracını daha ıyı tanıdıkca neler yapabileceğini göreceksin...
Konya'dan yola çıktım. yolda durdugu yerde hararet yaptı sebebide fan elektiriğini ters bağlamışlar. Fanlardan biri içeri hava çekerken biride motordaki sıcak havayı radyatöre üflüyodu
onu geri farkedip düzelttim. Sonrasında akü şarjı kesti. malum gece yola çıkmıştım kontrolde ettirmedim. O da kullanıcı hatası olarak kayıt edersek hiç bi şekilde aracın suçu yok dediğin gibi.
kardes.. karburatör degıştırmek ıstıyorsan wbber kaburatör sahin s lerde kullanılan gücük bi ayar gecmek takoz koymak gerekebiliyor ama verım konusunda çok çok rahat edersın. k-jetı bozulmus arkadasa taktık tık baya baya farkettı solexten webere gecınce. ve gtı her zaman gtı dır sen rahat ol her turlu parca ve aksesuar sıkıntında da bana ulasabılırsın elımde ne vasa paylasırım. garajda 2 mk1 ve mk2 toplayacak malzeme var motordan beyıne camlara ontakımlara kadar garjda duracagına ısı olan kullansın
weber değilde mk 2 1.8 karburatörü ile manifoldu koymayı düşünüyorum. Bi arkadaş tavsiye etti bi araçta denemişler güçte aşırı derecede bi artış
yakıtta da tasarruf sağlarsın dedi ama sen daha iyi bilirsin tabiki
otoparcaevi. com diye bi sitede sanırım epey parça var aslı varsa tabiki eğer varsa ordan temin edemezsem ocağına düştüm üstad zaten izmittesin sık sık gelirim yanına
ön takımda sıkıntı büyül direksiyon çok sert sebebi 195/50/15 lastik jant diye tahmin ediyorum. salıncak lastikleri gidik. Sol teker bilyesi dağıtmış durumda aksda boşluk var körükleri yırtık. Direksiyon kutusunda boşluk var ama o kadar da fazla değil olmaması anormal bi durum olurdu. En önemli sıkıntım şanzuman gibi vites kolu çok laçkalaşmış durumdaç Diesel şanzumanı oldugunu söyledi satan kişi ama net bi bilgisi yokmuş. Torpido ihtiyacım var. Yada anlatmak yerine en iyisi ben bi hafta sonu arabayı kimseye elletmeden göstermeden bi yanına geleyim derim. Yol gösterirsin hiç değilse. Herşey için çok sağol...