Yetkili servis kayıtlımı,eğer değilse kilometre orjinalliğini çözemezsiniz,eğer araç dsg ise aracı 15 kilometre kadar kullanın buradaki maksat dsg mekatronik arızası araç ısınıncaya kadar belirti vermiyor,araç ısındıktan sonra ilk kalkışlarda ve yokuş yukarı ileri geri sağlı sollu ilk kalkışlarda zıplama yapıyorsa mekatronik ünite arızası var demektir,
eğer manuel ise zincir kontrol ettirin,turbo da ve komprassörde sorun olmaz 200-300 bin km gider adam akıllı kullanıldıysa ve kullanılırsa(her stop etmeden ve hareket etmeden en az 40-50 sn çalıştırılıp turbo dinlendirildiyse tabi),servis kayıtlı değilse bir sürü şüphe var motor bakımları araç bakımları vs,fiyat olarak ne önerdiler bilmiyorum fakat aracın tam detaylarını verirseniz yardımcı olabilirim,olabiliriz araç bakımlı ise kaput,tavan,direklerde oynama yoksa pek te önemli değil diğer yerler kanımca,inşallah düzgün bir araç ise hayrını görürsünüz.
Belirttiğiniz araba sanırım gümüş gri internette gördüm,çok iyi araştırmanızı öneririm,o fiyata çok makul 1.6 fsi 115 hp 2006 model aracımı geçen yıl ben 31,500 tl ye sattım o fiyata bu araba imkansız,30,500 tsi 2007 model 66 binde benim fsi sattığım 105 binde idi,ucuz etin yahnisi yenmez,dikkatli olun çok araştırın ciddi problemlerle karşılaşmayın.Geçen yıl 50 binde 2007 jetta 140 hp tsi düz vites gümüş gri arkadaşıma zar zor pazarlıkla 35 bine aldık dikkatli olun,sonradan canınız sıkılmasın.Belkide belirttiğim kuşkular yoktur ama siz ginede kulağınıza küpe olarak algılayın,belkide çok iyidir araba ama siz iyi ce aracı altını üstünü gösterin de sonuçlar iyiyse alın derim.