En güzeli çalıştığı işyerine gerekli bilgi verilmesi.. Öküz herzaman öküzdür bir mecburiyet varkı o ustayı elinden çıkartmıyorlardır ama böyle şikayetler doğrultusunda işverende yeni kalifiyeli elaman bulduğunda (buda çok zor ama) mutlaka değerlendirecektir.. Hepimiz bir çalışan bireyiz yeri geliyor müşterilerimizle ters durumlara düşüyoruz ama özellikle en büyük erdem MÜSTERİ HERZAMAN HAKLIDIR politikasını göz önündü bulundurmaktır...
Bende bir bayan müşterim ile daha 2 gün önce sinir krizleri geçirdim bide üstüne okkalı küfür yedim ama alnım açık yaptığım işlerin herzaman arkasındayım ama müşterimin sorunlu HP Pavilion DV6000serisi AMD CPU ve NV ekran kartlı laptopu doğuştan sorunlu bir model olduğundan yapılan işlemler sonucu 1 haftalık testleri başaraması müşterimin 1 hafta FACEBOOK ve TWIT inden uzak kalması ve bundan sonrada uzun bir süre giremeyeceği gerçeği müşterimi deli etti.. Ve bu yapılan işlem kolay bir işlem değil Hem işlemci hemde Ekran çipini BGA ile değiştiriyoruz yaptığımız işçilik zaten ağır ve risk taşıyan işlemler ama nedense müşterilerimiz hep bizlerde bir sihirbazın asası varmış gibi bir hokus pokus ile işi hallettiğimiz sanıyorlar.