hiçbir firma , satışı yapıldıktan sonra , bir ürün arıza yaptı diye , direk değiştirme yoluna gitmez . öncelikle ,arızanın giderilmesi için sevrise yöneltir . onun içindir ki yetkili servisler vardır . servisler bağlı bulundukları firmanın talimatlarını uygular . eğer ürün 3 kez aynı hatayı tekrarlar , ve üründen faydalanılamadğının testipi yapılırsa o zaman değiştirme yoluna gider . garanti kapsamı koşulları , garanti belgesi , veya garanti şartnamelerinde belirtilmiştir . burada , aracı alan kişi , haksızdır demiyorum . bir çuval para vermiş , araç arıza yapmış . ama maalesef prosedür böyle işliyor. ve şunuda belirteyim ki , yetkili servisler , piyasanın çok üzerinde rakamlarla hizmet veriyor . ve kalifiye eleman sıkıntıları var . çünkü bu tür servisler çalışanlar , usta olup işi kaptıkları zaman , özel sektöre geçiyorlar . ve kanaatim odurki yetkili servislerden daha kaliteli hizmet veriyorlar . ve daha ucuza . anti parantez ; böyle bir firmaya yetkili servis olabilmeniz için 1,5 milyon dolarlar gibi paralar gerekliymiş . kısaca ; ne kadar ekmek , o kadar köfte .