BRC'de lpdi sistemini tamamlamış,4000 tl civarında montaj maliyeti var,ayrıca tam emin olmamakla beraber lpdi sadece lpg ile çalışıyor diye hatırlıyorum.Benzin olayı tarih oluyor.Motor karşılaştırmalarında ise 1.6 fsi en son hatta hiç bir zaman tercih edilecek motor olmadığını düşünüyorum zaten ikinci elde başka araba bulmak neredeyse çok zor.1.6 102 yada 1.4tsi tamamen kullanım tarzı ve beklentinizle alakalı bi durum.Ancak 1.6 102 bg motorlar artık eskidi diye düşünüyorum ve yerlerinide tsi motorlar doldurmaya başladı.Yakıt tüketiminde ise 1.6 102 bg A3 triptronik kullanıyorum lpg'nin 1.90 olduğu ve şu sıcak yaz aylarında 15-16 kuruşları sakin ve yüksüz kullanımlarda tabiki %80i uzun yol şartlarında görüyorum.Tamamını şehir içi yoğun trafikte kullandığım zaman 20-22 kuruşlarda geziyor.Yine şehir dışı 140-180 arası devamlı yüksek hız ve devirlerde 20 kuruşu geçmedi.
Sonuç olarak tsi motorlu bi araç kullanmadım fakat konuyu okuduğum zaman gayet performanslı bi araç yada motor seçeneği olduğunu düşünüyorum.Tsi motor ne zaman üretilmeye başladı tam bilemiyorum ama 2008 model ile 2010 model arası temiz yakalayıp yeni sisteme geçilebilir,fakat şu aşamada değil.Çünkü sistemin durumu henüz kapalı kutu gibi.