Gönderen Konu: ÇOK İLGİNÇ  (Okunma sayısı 2132 defa)

Çevrimdışı sukrubey

  • İleti: 56
    • Profili Görüntüle
ÇOK İLGİNÇ
« : 13 Mayıs 2012, 12:19:03 »
Ben nerden bakılırsa 5 aydır arabamın yağ ışığını söndürmeye çalışıyorum.Şimdiye kadar yaptıklarım:
1-) Karteri temizlettim
2-) yeni yağ koydurdum ve yağ flitresini değiştirdim.
3-) Yağ müşürünü değiştim
4-) Yağ buharının yaptığı çamurlanan boruları temizlettim.
5-) yağ pompasını kontrol ettik contalarında az kaçak vardı oraları kapattık ama hafif kaçırıyor. Arabanın yağ basıncı iyi ama etkilemiyor heralde basıncı
ama nafile yine aracım soğukken değilde ısındıltan sonra  1000 ile 2000 devir arasında yağ ışığı yanıyor. 1000 den aşağı ve 2000 den yukarı çıktığında devir yanmıyor. Yağ basıncını ölçtüğümde rolantide 1000 üzeri gaza basınca 3000 i felen buluyor. Sonuç olarak ustam pes etti ve bana sür dedi. Yağ müşür kablosuna bir kablo daha bağladı ucunuda bir demire bağladı şimdi anahtarı birinci cevirdiğimde beklediğimde yağ ışığı yanıyor ama aracım çalıştıktan sonra problem yok ışığı yanmıyor. Ama ne derece doğru bilmiyorum. Düşünmekten yoruldum. Yardımcı olabilecek birisi var mı??

Logged

Çevrimdışı CoX_BoY

  • İleti: 1001
    • Profili Görüntüle
Ynt: ÇOK İLGİNÇ
« Yanıtla #1 : 13 Mayıs 2012, 12:33:17 »
olması gerekende o motor celıştıgı andan itibaren yağ ışının sönmesi lazım ki bu yağ pompasının calıştığına işarettir muşürten şaseye kablo bağladıysa eğer muşürün şase kablosunda güçsüzlük oldugunda şaseyi güçlendirmiş benim düşüncem bu şekilde şase düşük geldiği içinde ışık yanıyor ola bilirdi usta o şekilde sorunu cözmüş
« Son Düzenleme: 13 Mayıs 2012, 12:33:55 Gönderen: CoX_BoY »

Çevrimdışı sukrubey

  • İleti: 56
    • Profili Görüntüle
Ynt: ÇOK İLGİNÇ
« Yanıtla #2 : 14 Mayıs 2012, 20:07:35 »
heralde öyle ama o yağ ışığı yandığı zaman ki sesinden kurtuldum en azından