Benzinde 30krş olayları eskidendi diyende pek inandırıcı olmaz.. Aracın ilk çıktığı yıllardaki şehir içi tüketim değeri zaten 8,5 litre şimdiki benzin fiyatları ile çarptığında bu değer 40krş yapıyor.. En iyi değerlerde bile yakalayacağın rakam benzinde 35krş tur şehir içinde... LPG herzaman 50/50 dir ve VW motorları LPG de çok performans kaybetmiyor yeterki sistem düzgün olsun...
Elektronik ateşleme sistemi tospağa lardaki sistem sanırım 40 ila 80 TL arası piyasada buluyor bu kitler.. Sistemdeki geri beslemeyi iptal edip platini sadece zamanlama için kullanıyor ve bu yüzden platin MEME
yapmıyor ve ateşlemede zayıflamaya sebeb olan meksefe (Kondansatör) devre dışı kalıyor..
240bin KM üst elemanların değişme zamanın geldiği bir KM bu zaman kadar işlem görmedi ise sana parçalar 300-350TL rektefeci 100TL motor ustasıda 150-200TL alır.
Parça çok tutuyor diyeceksin ama bunun içinde takım contalar triger kayışı ve bilyasıda var.. Kapk açıldığı zaman ne çıkacağı belli olmaz ve motor ilk defa açılacaksa zaten yarı ömrünü geçmiş durumda KM si o yüzden secman dır kıldır tüydür bide baskı balata ekle sana 1500TL gibi rakamlara kadar çıkar..
Sadece baskı balata 195TL işçiliği 150 TL..