lpgli aracta 3 tırnak buji fazla yakıt tüketimine yol acar lpg li araçta tek tırnak benzinli araacta 3 tırnak buji kullanılmalıdır ben lpg de tek benzinlide 3 tırnak kullanıyorum cok sağlam fark var
ben tek tırnak taktım ama olmadı motor titriyerek çalışmaya başladı nden acaba
araç sýralý sistem lpgli, çalýþýrken benzinle çalýþýyor sonradan lpg ye geçiyor bilindiði üzere, bujinin görevi sadece ateþleme ise ve araç benzinle çalýþýyorsa neden tek týrnak? bu bahsettiðiniz doðrudan lpg ile çalýþanlar için olsa gerek? þimdi bende araþtýrýyordum netten bosh super tek týrnak düþünüyordum ama henüz kararsýzým
Hiç alakasý yok. Üç týrnak olunca fazla yakmaz. Her ateþlemede üç týrnaktan sadece birinden kývýlcým çýkar zaten. Orjinalinden þaþmayýn derim.
ben iki tane aracim var biri golf1 gtl digeri bora 1.6 16 valf bcb motor lpg li dediginiz uzere sarli sistemd benzin ilk etapta gerekli