Gönderen Konu: Buji Seçimi!!!  (Okunma sayısı 16071 defa)

Çevrimdışı bluerose1

  • İleti: 1101
  • Bir gün mutlaka...
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 1.6 8v Type 6N PUG RCZ Asphalt 200THP Manuel
  • Şehir: Kocaeli
Buji Seçimi!!!
« : 18 Mayıs 2012, 11:32:33 »
Arkadaşlar aracımı muayene sokmadan önce bi bujileri de elden geçirelim istedik.En son n zmn değştiği konusunda bilgimiz olmadığı için sıfırlayalım dedik.6n 98 LPG li aracım için Bosch marka 3 tırnaklı en ideal dediler ama bir de NGK 3 tırnak söyledi usta. paraya kıyılıp NGK alınmalı mı yoksa Bosch işimizi görür mü? yardımcı olursanız sewinirim saygılar...
Red Machine!!!

Logged

Çevrimdışı KAAN60

  • İleti: 652
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2000 polo 1.6 a.c
  • Şehir: Tokat
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #1 : 19 Mayıs 2012, 04:59:37 »
arkadaşım 2 gün önce yazlık bakım yaptırdım bujiler değişti, üzerinden çıkan orj. NGK idi ustamda yine onlardan istedi bosch 4 ü 30 tl ngk 4 ü 50 tl yetkili serviste vardı oradan aldım boşver bence orjinal olsun.
_-OĞLUM ve POLOM-_

Çevrimdışı BARRACUDAY

  • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #2 : 19 Mayıs 2012, 05:39:11 »
NGK  :tamamdir

Çevrimdışı bluerose1

  • İleti: 1101
  • Bir gün mutlaka...
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 1.6 8v Type 6N PUG RCZ Asphalt 200THP Manuel
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #3 : 22 Mayıs 2012, 10:28:35 »
Teşekkürler...  :tamamdir  Peki arkadaşlar NGK 3 tırnak 6n için nereden bulabilirim???
« Son Düzenleme: 22 Mayıs 2012, 10:43:47 Gönderen: bluerose1 »
Red Machine!!!

Çevrimdışı CoX_BoY

  • İleti: 1001
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #4 : 22 Mayıs 2012, 15:48:58 »
lpgli aracta 3 tırnak buji fazla yakıt tüketimine yol acar lpg li araçta tek tırnak benzinli araacta 3 tırnak buji kullanılmalıdır ben lpg de tek benzinlide 3 tırnak kullanıyorum cok sağlam fark var

Çevrimdışı wadnan

  • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #5 : 22 Mayıs 2012, 16:20:39 »
ben tek tırnak taktım ama olmadı motor titriyerek çalışmaya başladı nden acaba

Çevrimdışı speedystop

  • İleti: 887
  • 6N Uzmanı
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N Sportline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #6 : 22 Mayıs 2012, 18:23:13 »
lpgli aracta 3 tırnak buji fazla yakıt tüketimine yol acar lpg li araçta tek tırnak benzinli araacta 3 tırnak buji kullanılmalıdır ben lpg de tek benzinlide 3 tırnak kullanıyorum cok sağlam fark var

Evet aynen baya farketti bendede
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Çevrimdışı CoX_BoY

  • İleti: 1001
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #7 : 22 Mayıs 2012, 22:08:01 »
ben tek tırnak taktım ama olmadı motor titriyerek çalışmaya başladı nden acaba
lpg ayarlarını kontrol ettir bi

Çevrimdışı bluerose1

  • İleti: 1101
  • Bir gün mutlaka...
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 1.6 8v Type 6N PUG RCZ Asphalt 200THP Manuel
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #8 : 22 Mayıs 2012, 22:43:14 »
NGK iyi güzel de bi sorun var arkdaşlar.Lpg li araçlar için tek tırnak iridium modelleri mewcut lakin sitesinden bakıyorum bnim aracın tam ürünü hngisi bulamıyorum birsürü model var ürün kodları uyuşmuyor.LPG 2 POLO 3 diye geçiyor ama aramalarda ürün çıkmıyor.Sanırım yurtiçinde yok.
Red Machine!!!

Çevrimdışı CoX_BoY

  • İleti: 1001
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #9 : 22 Mayıs 2012, 22:51:15 »
arkadaşlar ben her iki araçımda da bosch kullanıyorum gayet kaliteli ama buji alırken kalın manşon buji istiyorum tek tırnakta olsa 3 tırnakta olsa kalın manşon olmasına dikkat ediyorum boch kalın manşon tek tırnak buj lpgde cok iyi bence ben gayet memnunum ki lpgli aracımla sürekli uzun yol yapan birisiyim

Çevrimdışı ZEGG

  • İleti: 148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #10 : 05 Kasım 2012, 21:32:31 »
lpgli aracta 3 tırnak buji fazla yakıt tüketimine yol acar lpg li araçta tek tırnak benzinli araacta 3 tırnak buji kullanılmalıdır ben lpg de tek benzinlide 3 tırnak kullanıyorum cok sağlam fark var

araç sıralı sistem lpgli, çalışırken benzinle çalışıyor sonradan lpg ye geçiyor bilindiği üzere, bujinin görevi sadece ateşleme ise ve araç benzinle çalışıyorsa neden tek tırnak? bu bahsettiğiniz doğrudan lpg ile çalışanlar için olsa gerek? şimdi bende araştırıyordum netten bosh super tek tırnak düşünüyordum ama henüz kararsızım

Çevrimdışı BARRACUDAY

  • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #11 : 06 Kasım 2012, 05:12:57 »
lpgli aracta 3 tırnak buji fazla yakıt tüketimine yol acar lpg li araçta tek tırnak benzinli araacta 3 tırnak buji kullanılmalıdır ben lpg de tek benzinlide 3 tırnak kullanıyorum cok sağlam fark var

Hiç alakası yok. Üç tırnak olunca fazla yakmaz. Her ateşlemede üç tırnaktan sadece birinden kıvılcım çıkar zaten. Orjinalinden şaşmayın derim.
« Son Düzenleme: 06 Kasım 2012, 05:29:36 Gönderen: BARRACUDAY »

Çevrimdışı CoX_BoY

  • İleti: 1001
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #12 : 06 Kasım 2012, 20:23:04 »
araç sýralý sistem lpgli, çalýþýrken benzinle çalýþýyor sonradan lpg ye geçiyor bilindiði üzere, bujinin görevi sadece ateþleme ise ve araç benzinle çalýþýyorsa neden tek týrnak? bu bahsettiðiniz doðrudan lpg ile çalýþanlar için olsa gerek? þimdi bende araþtýrýyordum netten bosh super tek týrnak düþünüyordum ama henüz kararsýzým
ben iki tane aracim var biri golf1 gtl digeri bora 1.6 16 valf bcb motor lpg li dediginiz uzere sarli sistemd benzin ilk etapta gerekli
Hiç alakasý yok. Üç týrnak olunca fazla yakmaz. Her ateþlemede üç týrnaktan sadece birinden kývýlcým çýkar zaten. Orjinalinden þaþmayýn derim.
benzinli aracta uc trak buji performans acisindan cok fark ettiriyor lpg ise tek tirnak alakasida su benzin ile lpg arasindaki sikisma oranindan kaynakli bir durum

Çevrimdışı ZEGG

  • İleti: 148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buji Seçimi!!!
« Yanıtla #13 : 06 Kasım 2012, 20:31:54 »
ben iki tane aracim var biri golf1 gtl digeri bora 1.6 16 valf bcb motor lpg li dediginiz uzere sarli sistemd benzin ilk etapta gerekli

sıralı sistem lpgler için tek tırnağın bi esprisi yok o halde. sonuçta araç benzinle çalışıyor.