Gönderen Konu: Mk1 1.9 TDI swap Sorun ve Cozumler  (Okunma sayısı 10364 defa)

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: Mk1 1.9 TDI swap Sorun ve Cozumler
« Yanıtla #14 : 19 Nisan 2012, 23:05:15 »
Her turlu aracı baska bi araca gecirmek mumkun ama bilgi birikim ve beceri gerekiyor.
Yurtdısında bu isi asmıs insanlar var.
Bmw'ye corvete daha markasını saymadıgım bircok araca dızel vw motor uygulaması yapılmıs.
Yani olmıcak bisi deil.
Polo 6R yapıcak olsam komple Polo 6R parcalamam lazım. Sadece torpıdoyla is bitmiyor cunku.
Ama  su anki piyasada yeni sayılabilecek bi aracın varın siz dusunun pertı ne kadardır.
Istedıkten sonra yapılmıcak hıc bısı yok sadece irade.


merak edip bir baktımda :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-hasarli-araclar-otomobil-kaaaaaaaaaaaacmaaaaaaaaaaazz-volkswagen-polo-1-4-70498936/detay

Logged

Çevrimdışı ak8624

  • İleti: 499
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 1.9 TDI swap Sorun ve Cozumler
« Yanıtla #15 : 20 Nisan 2012, 00:54:56 »
iyi bir proje olur abdullah abi ama t de çook uraşırsın bu işlerler motoru işletmek başlı başına sorun zaten.. bunun dışında mk1 yerine mk2 tercih etmeni tavsiye ederim  çünkü mk2 şaseleri ve ön taversi mk1 den .ok çok kuvvetli ve saglam.. 1.9 mk1 çok yorar diye düşünüyorum.

mk2 ye 1.9 oturtmak çok zor olmıcaktır. bu motor tek eksantrikli. passatlarda golflerde olan 110 hplik motor olmadlı bunun kulakları mk2 ile aynı yerde. seatlarda 90 hp lik versiyonuda var.

110 luk versiyon gt 17  vve chip ile 160 hp. ekstra enjektör ile 190-200 hp güç veriyo buda mk2 için süper bi güçç..


pd130 pd150 gibi yeni nesil çift eksantikli motorları oturkmak hiç kolay olmaz.. 

mk2 yi vermicektinki swaplıcaktıkk 1.9 tdi dumanlı gezicektin:=)

akşama kadar 1.9 ların içindeyim bıktım artık garajda 2 tane 1.9 yatıyo turboları büyütüyoruz :=)

Kardesim motor isletme konusu sorun deil sadece biraz zahmetli ama cozumu var. Cok farklı yollar var. Onu sorun etmiyorum zaten.
Ozellikle Mk1'de yapmamın amacı kılo avantajı, aracın gecmısı, tek kapı coupe olması,
Zaten motoru-frenleri ve diger gereken kesip bicme islerini aracın uzerıne uygulayıp daha sonra sase revizyonu-kuvvetlendırılmesıne gecicecem. Ondan sonra sıra sende...
Mk2 benzinli oldugundan dizele cevirmek daha zahmetliydi onun icin girmedim swap isine.
1.Arac VW 1302S           1972-----3.Arac VW Golf Cl  Mk2  1984
2.Arac VW Golf Gti Mk1  1981-----4.Arac VW Jetta C Mk1  1982

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: Mk1 1.9 TDI swap Sorun ve Cozumler
« Yanıtla #16 : 20 Nisan 2012, 01:44:54 »
:) 6r çok ucuk oldu :D

biliyorum.  :D

ama yukarıda Allah var. hakikaten süper olur. tabi para bo..l olacak  :-[
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı mk2_20v

  • İleti: 367
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1 1.9 TDI swap Sorun ve Cozumler
« Yanıtla #17 : 19 Mayıs 2012, 21:55:17 »

nacizane fikirlerimi konu sahibi arkadaşla paylaşayım.

kullanacağınız 1.9 tdi  makinayı golf mk4 den çıkarmanız sizin yararınıza olacaktır.

şöyleki : 2 aracı yan yana getirip mk4 ü komple sökeceksiniz.
daha sonra mk1 in göğüs altı sacını kesip mk4 ün göğüs demirini kaynaklayacaksınız.
daha sonra mk1 e mk4 den çıkardığınız elektrik tesisatını kuracaksınız(ara stopllara ve aydınlatmalara gidenler hariç)
göğüsü oturtmadan önce motoru koyup çalıştırmanız sizin yararınıza olacaktır.
imkanlar dahilinde mk4 ün travers i mk1 e swaplanabilir..
bu kiloyla biraz aktarma probleminiz olacaktır ki bence en büyük problemlerden...
vw motorsport un ürettiği şanzuman için kilit sistemi ve güzel bi lastik bu sorunu azda olsa halledecektir.
yol tutuş için güzel bi coilover kullanmanız şart.
ayrıca ön-arka kule gergileri unutmamak lazım. birde alt takımı olab,ldiğince güçlendirmek...
iyi forumlar..
« Son Düzenleme: 19 Mayıs 2012, 22:07:19 Gönderen: mk2_20v »