selamlar .trigerin kopmasının kaçak mzaotla ne alakası var onu çözebilmiş diilim . triger ya 100 bin km de , yada 5 senede bir değişmesi lazım . kaldıki , kaçak mazot konulan aracın öncelikle , mazot filtresi şişer , ve araç arıza var diye ikaz lambası yanar . turboya etkisi olurmu bilmiyorum ama , motora zarar verir . reno magene ile bi komşunun başına geldiydi bu olay . mantıklı düşününce , turbonunda motorun bir parçası olduğu düşünülürse , torboyada zarar verir doğal olarak . ama triger in kopmasının mazotla bi alakası olduğu kanısına katılmıyorum kanaatimce . Ve 1,9 motorlar , hem yakıt tüketimi açısından , hemde vergilendirme açısından , 2,5 lere göre çok daha avantajlı , vede bakım maliyeti açısından . ama 2,5 motorlarda doğal olarak daha güçlü . ama en çok tutulanlar 1,9 lar . araba ilanlarında zaten 1,9 motorla 2,5 arasında hiçbir fiyat farkı yok . ben 4 seneye yakındır 86 lık kullanıyorum , hiç te şikayetçi diilim . 86 lık lar için denilen ; yok kupaya az geliyor , yok gitmiyor ,, gibi kulaktan dolma bilgiler , sadece şehir efsanesi . eğer araca 1 ton yük atıp , taşımacılık nakliyecilik yapacaksanız , 2,5 derim ; ama ; nakliyecilik yok , kafama göre takılırım derseniz , 1,9 . saygılar .